Ze hadden vooral van het laatste uur een halfuurtje weg kunnen halen.
Ik weet niet of ik dat haal
Nou zo snel zal die meteoriet ook niet vallen hoor.
Ik ben nu eindelijk begonnen met Harry Potter. Heeft me nooit echt getrokk enz maar heb nu veeel tijd dus ik dacht laat ik eens kijken waar al de fuzz is about (100jaar na dato), maar vind het toch wel goed. Zeker vanaf de 5e film als ze wat ouder worden
Ik wil ze ook weer gaan kijken. Waar kijk je ze?
Prime!
HĂ© dat heb ik, yes!
Ik baal dat ik deze gisteren heb uitgekeken. Val dan altijd zo in een gatđ Wat nu te kijken mm.
Wheel of Time al gekeken op prime?
Of Vikings seizoen 1 t/m 4 op Netflix. Daarna slaat het nergens meer op maar 4 is ook een prima einde.
Ja en Lord Gillingham ook.
wat een tragisch einde ook. Alle personnages gaan dood op Edith na
Geef mij maar Mathieu.
Wheel of time al wel en vond ik leuk! Vikings ooit aan begonnen maar mwah.
Jaaaaa Cheer 2 komt!
Onaantrekkelijk vind ik hem niet qua uiterlijk wel qua gedrag btw.
Alfie
Bijna seizoen 2 van de Witcher afgekeken en ik heb al een aantal keer benoemd dat ik baal dat ik er niet aan gedacht heb om die boeken boxset voor die tijd te bestellen (wil ze al een tijd hebben) en dat ik dus graag die boeken zou willen lezen. Nu is die prijs door de komst van het nieuwe seizoen dus belachelijk omhoog gegaan. Was eerst rond de 50 euro, nu 103.
Nu zegt mijn vriend dat ie mij 50 euro overmaakt en dat ik ze gewoon nu moet bestellen. Ik wil wel, maar het gaat om het principeeee. Over een paar maanden als de hype weer over is zakt de prijs wel weer, maar ik wil ze NU.
Love dit seizoen wel echt weer.
EDIT: Levertijd Bol 3-5 weken. Nevermind, NU wordt hem dus sowieso al niet hahaha
Drama drama drama, maar heb er wel van genoten. Eigenlijk vind ik alle karakters echt mega irritant, behalve Danny en Theo en Regina valt ook mee.
Wat is het 3e seizoen een enorme verbetering op het moeizame 2e seizoen van Undercover!
Geniet echt van Nazmiye, vind haar echt geweldig.
Alfie is ât enige leuke aan Emily In Paris
Ik weet niet meer wie het hier plaatsten, maar waar kun je the sex life of college girls verder kijken?
Gisteravond Donât Look Up gekeken. Dit was wel de meest vage film van 2021.