Oohh ik vond hem juist echt ongelooflijk goed!
Emily moet echt the most unlikeable character ever zijn. Die hele episode ook in St Tropez met die champère, ik heb echt second hand ebarrasment.
Oohh ik vond hem juist echt ongelooflijk goed!
Emily moet echt the most unlikeable character ever zijn. Die hele episode ook in St Tropez met die champère, ik heb echt second hand ebarrasment.
Ik kijk nu Emily aflevering 4. Wat is Gabriel een vreemde tot nu toe. Hij komt ook zo bekend voor, maar weet niet waarvan. Maar het meest vreemde zijn de lelijke kleren van Emily. Totaal ongecoördineerde gedoe.
Ja die slippers in afl 3? Why?
En die hele outfit daarvoor ook, wat een circus.
En dat Gabriel nog kan slapen snachts verbaast me.
Slippers?? wat dacht je van die handschoenen de hele tijd
Oh ja, alsof ze gaat golfen en die hoedjes die ze zelfs binnen draagt.
Edit: oh no ik had de verjaarsdagsjurk nog niet gezien. Mijn hemel.
Of de lelijke hoeden. Was denk ik aflevering 3. Zwarte kleding maar had ze een kleurrijke hoed en jurk aan. Leek net een kerstboom.
Ja zo irritant, en het ergert me mateloos dat alle mannen dan als een blok voor haar vallen
Zij is toch de dochter van een heel bekend persoon in Hollywood? Denk dat ze daarom zo geprezen wordt.
Phil Collins
Ja de dochter van Phil Collins toch
Maar ik bedoel meer in de serie, waar ook al die ‘knappe’ mannen voor haar vallen.
Niet lezen als je nog niet bij afl 5 bent maar nu ook die Alfie. Twee keer glimlachen en ze mag weer met hem mee naar huis hoor. Het is ook zo ongeloofwaardig gewoon
Maar echt. Al die klanten ook. Terwijl ze totaal niet sympathiek overkomt elke keer.
Ik vond hem wel wat weg hebben van Armie hammer, niet heel top dus.
Ik vond Don’t look up een geweldige satire. In bijna elke scène wordt wel een vinger op een zere plek van de huidige maatschappij gelegd.
Lees ik net dat van het boek angstige mensen een serie is gemaakt die nu op Netflix staat. Iemand die al gezien? Het boek was echt fantastisch! Ga de serie snel kijken.
Vanaf 27 januari komt we are lady parts op npo (en vanaf vandaag al helemaal te zien op npo start) erg benieuwd naar.
Vanaf vavond op tv angela black met oa Michiel Huis. Dit keer als een geweldadige partner. Zijn vrouw wil bij hem weg en huurt een privé detective in en komt er achter dat haar man nog gewelddadiger is dan gedacht. Misschien ga ik wel kijken want het klinkt intrigerend.
Jaa love Mindy! -verwijderd door moderator-
Ik vond Don’t look up echt goed, perfecte satire van veel verschillende thema’s. Het deed me een beetje aan Er ist wieder da denken. Ik moest na afloop alleen wel huilen omdat het met de klimaatcrisis ook precies zo gaat :’)
Wat gaan jullie bingen vandaag?
Ik heb Twentysomethings: Austin eindelijk uitgekeken maar:
Ik geloof echt helemaal niets van die relatie van Isha en Michael. Alles lijkt in scene gezet, net zoals in een film waar dan de knappe hotgirl voor de maagdelijke nerd valt.
Ik vind Kamari en Raquel wel heel leuk samen
En ben benieuwd of er nog een reünie komt, of dat ze een nieuw seizoen maken met nieuwe mensen
Ik vond het einde ook zo raar, dat Michael ineens weer binnenstapt en besluit om te blijven vanwege Isha? Kwam heel nep over.
Vond de cast wel heel leuk (op Abbey na). Keke en Natalie
Ja dat was ook zo raar! Gedoemd om te mislukken :’)
En ja Natalie en Keke waren m’n favo’s. Zou leuk zijn als we daar nog wat van zien