Serietopic #4

Ik vond hem wel wat weg hebben van Armie hammer, niet heel top dus.

Ik vond Don’t look up een geweldige satire. In bijna elke scùne wordt wel een vinger op een zere plek van de huidige maatschappij gelegd.

8 likes

Lees ik net dat van het boek angstige mensen een serie is gemaakt die nu op Netflix staat. Iemand die al gezien? Het boek was echt fantastisch! Ga de serie snel kijken.

Vanaf 27 januari komt we are lady parts op npo (en vanaf vandaag al helemaal te zien op npo start) erg benieuwd naar.

Vanaf vavond op tv angela black met oa Michiel Huis. Dit keer als een geweldadige partner. Zijn vrouw wil bij hem weg en huurt een privé detective in en komt er achter dat haar man nog gewelddadiger is dan gedacht. Misschien ga ik wel kijken want het klinkt intrigerend.

4 likes

Jaa love Mindy! -verwijderd door moderator-

1 like

Ik vond Don’t look up echt goed, perfecte satire van veel verschillende thema’s. Het deed me een beetje aan Er ist wieder da denken. Ik moest na afloop alleen wel huilen omdat het met de klimaatcrisis ook precies zo gaat :’)

3 likes

Wat gaan jullie bingen vandaag?:innocent:

1 like

Ik heb Twentysomethings: Austin eindelijk uitgekeken maar:

Ik geloof echt helemaal niets van die relatie van Isha en Michael. Alles lijkt in scene gezet, net zoals in een film waar dan de knappe hotgirl voor de maagdelijke nerd valt.

Ik vind Kamari en Raquel wel heel leuk samen

En ben benieuwd of er nog een reĂŒnie komt, of dat ze een nieuw seizoen maken met nieuwe mensen

2 likes

Ik vond het einde ook zo raar, dat Michael ineens weer binnenstapt en besluit om te blijven vanwege Isha? Kwam heel nep over.

Vond de cast wel heel leuk (op Abbey na). Keke en Natalie :heart:

3 likes

Ja dat was ook zo raar! Gedoemd om te mislukken :’)

En ja Natalie en Keke waren m’n favo’s. Zou leuk zijn als we daar nog wat van zien

1 like

Huh het wordt toch niet voor niets verwijderd

2 likes

Ik las laatst dat het schijnbaar ook het idee was met de klimaatveranderingin het achterhoofd. Dat het hele plan van deze film er al lag voordat de pandemie begon

2 likes

Selling Tampa :grin:

3 likes

Die zou ik ook absoluut overslaan, die was zo raar dat ik nu niet eens zin heb om aan seizoen 3 te beginnen (ga ik wss wel doen)

@kali haha ‘een heel nieuw seizoen’ aka 6 afleveringen đŸ„Č

3 likes

Jeetje wat is dat vervolg op Sex and the City tenenkrommend slecht zeg

4 likes

Triss van The Witcher kwam me steeds al zo bekend voor. Kom dr net achter dat zij Romilda Vane speelde in Harry Potter.

5 likes

Klopt, maar ook dat ze het vanwege recente ontwikkelingen allemaal nog dikker hebben moeten aanzetten. Een president die zei dat je bleek moest drinken om je te beschermen tegen een virus was ineens realiteit, dus de situaties in de film moesten nog meer overdreven. Ik vond het echt een top film!

2 likes

Iemand toevallig Sisi al gekeken op npo plus? Ik haat allerlei romantische meuk, maar de Sissi-films hebben toch een speciaal plekje in mijn hart. Ik heb de serie gebinged maar bleef het toch continu vergelijken met de film trilogie, terwijl ik dondersgoed weet dat dat veel te mierzoet was.

3 likes

Iemand vigil al gezien? Gaat over een moord op een onderzeeboot. Ik ga zo beginnen

3 likes

Ik ben gisteren afgehaakt na aflevering 4. Mijn fam vindt het helemaal geweldig

1 like

De servers van de NPO stonden net wel te roken
 een heleboel websites lagen eruit. Volgens mij is het nu opgelost.