Serietopic #4

Huh het wordt toch niet voor niets verwijderd

2 likes

Ik las laatst dat het schijnbaar ook het idee was met de klimaatveranderingin het achterhoofd. Dat het hele plan van deze film er al lag voordat de pandemie begon

2 likes

Selling Tampa :grin:

3 likes

Ah leuk een nieuw seizoen van plan coeur! Ik heb alleen die corona-aflevering niet gezien, dat zou S2E7 moeten zijn maar die staat er niet op bij mij.

1 like

Die zou ik ook absoluut overslaan, die was zo raar dat ik nu niet eens zin heb om aan seizoen 3 te beginnen (ga ik wss wel doen)

@kali haha ‘een heel nieuw seizoen’ aka 6 afleveringen đŸ„Č

3 likes

Ja dat had ik al gelezen maar nu wel het idee dat ik wat context mis (Charlotte en Matt, Elsa is ineens een hippie?).

1 like

Jeetje wat is dat vervolg op Sex and the City tenenkrommend slecht zeg

4 likes

Triss van The Witcher kwam me steeds al zo bekend voor. Kom dr net achter dat zij Romilda Vane speelde in Harry Potter.

5 likes

Klopt, maar ook dat ze het vanwege recente ontwikkelingen allemaal nog dikker hebben moeten aanzetten. Een president die zei dat je bleek moest drinken om je te beschermen tegen een virus was ineens realiteit, dus de situaties in de film moesten nog meer overdreven. Ik vond het echt een top film!

2 likes

Iemand toevallig Sisi al gekeken op npo plus? Ik haat allerlei romantische meuk, maar de Sissi-films hebben toch een speciaal plekje in mijn hart. Ik heb de serie gebinged maar bleef het toch continu vergelijken met de film trilogie, terwijl ik dondersgoed weet dat dat veel te mierzoet was.

3 likes

Iemand vigil al gezien? Gaat over een moord op een onderzeeboot. Ik ga zo beginnen

3 likes

Ik ben gisteren afgehaakt na aflevering 4. Mijn fam vindt het helemaal geweldig

1 like

De servers van de NPO stonden net wel te roken
 een heleboel websites lagen eruit. Volgens mij is het nu opgelost.

Hmm Emily in Paris S2 uitgekeken. Had het gevoel dat het abrupt eindigde. Het is vermakelijk om te zien hoe lelijk ze gekleed word, wat haar romances inhouden maar dat is het ook. Alfie is wel hot.

1 like

Het is beide onrealistisch, dan liever de mierzoette, nostalgische versie dan een versie zonder sympathieke hoofdrolspelers :rofl: De 5.9 op IMDB zegt denk ik alles.

3 likes

Alweer eventjes terug, maar ik vond seizoen 2 van de Witcher heel erg tegenvallen :sob: Ik weet dat je het als serie los moet zien van de boeken/games maar het lijkt er nog niet eens in de verte op af en toe.
Maargoed er komt wel wat goeds van, ben weer een playthrough begonnen en weer begonnen in de boeken.

Ik heb de 2 seizoenen achter elkaar gebingd (en de boeken niet gelezen). Ik zag eerlijk gezegd niet zo’n verschil? Vind het juist wel fijn dat de personages bij elkaar kwamen. De decors en muziek etc vond ik ook even mooi (s1 vs s2)

Bijvoorbeeld aflevering 2 vond ik echt een verschrikking (zal even niet spoileren verder), stond zo ver van de waarheid af
 En soms zijn serie/film aanpassingen beter, maar in de meeste gevallen niet. En het verhaal vond ik niet heel pakkend, weet eerlijk gezegd niet eens meer wat er is gebeurd. Sowieso vind ik het hele politieke verhaal het minst interessant in de Witcher en daar werd in seizoen 2 heel erg op gefocust had ik het idee. Misschien was het ook wel een beetje een opbouw seizoen, maar daar komen we later pas achter.

En Triss zo verkeerd gecast maargoed dat was in seizoen 1 ook al natuurlijk

We zijn Dexter New Blood aan het kijken en echt bij alle terugkerende personages denk ik: ahhh heb jullie gemist. :smiling_face_with_three_hearts: Echt zo’n leuke, goeie cast; nu weer vind ik.

12 likes

Snap wel wat je bedoelt. Vond ook dat ze er meer uit hadden kunnen halen, van het weerzien van Geralt met zijn bro’s.

Het gaat voor mij soms wat te snel (qua introductie vetes en historie) maar dat vond ik ook al in het 1e seizoen.

Vind je de rest wel goed gecast?

1 like