Serietopic #4

Onsympathieke hoofdrolspelers is inderdaad precies waar ik tegen aan liep denk ik!

1 like

Ik vond de eerste 2 heel goed maar ben benieuwd hoe het verder gaat want het werd meteen al wel wat langdradig

Ik heb dit gekeken omdat ik het leuk vind om naar Zweeds te luisteren maar vond het best een stomme serie idd

Oh ik vind het juist steeds leuker worden! Heb de laatste aflevering echt gelachen.

Ik ben vorige week ook voor het eerst begonnen en heb de serie halverwege aflevering 2 uitgezet omdat ik dat blondje brutale jongetje met dat petje op zo intens kut vond.

3 likes

Oh echt ik overwoog juist om het af te zetten :sweat_smile: (maar heb de irritante eigenschap dat als ik aan een serie begin ik het ook moet afkijken van mezelf haha).

2 likes

Grappig hoe dat zo kan verschillen! En ik vind Carrie nog steeds even prachtig. En Miranda vind ik ook heel leuk!

2 likes

Mehhhh ik ben gewoon een beetje verdrietig dat ik klaar ben met twentysomething ik zat er helemaal in en duurde wat mij betreft echt te kort!!

1 like

Ik ben Maid aan het kijken, maar zo zielig vind ik het niet. Tuurlijk het is een shit situatie en het systeem is echt fucked up, maar zij lijkt zich aardig te redden en is ook niet op haar mondje gevallen.

2 likes

Uhh Oke… tuurlijk wens ik dit niemand toe. Maar ik had verwacht dat het een echte drama serie zou zijn.

Het is vooral gewoon een kutserie omdat je denkt dat, telkens wanneer het iets beter gaat met haar, dat er weer iets naars gebeurd. Alles zit haar tegen. Tegenslag na tegenslag na tegenslag. En ja, sterke vrouw inderdaad. Maar blijft een heftig verhaal.

1 like

Haha wat, waar moet iets dan aan voldoen volgens jou om ‘zielig’ of van het genre drama te zijn?

5 likes

Ben je bij aflevering 1?

Is ook zeker zo! Maar ze wordt ontslagen en vervolgens gaat ze zelf naar de klanten om buiten het bedrijf om schoon te maken. Ze mag de auto van die jongen gebruiken. Ze raakt bevriend met het meisje in het blijf van mijn lijf huis. Ze krijgt haar salaris uiteindelijk toch nog van de vrouw die eerst niet wilde betalen en uiteindelijk mag ze daar terugkomen en helpt die vrouw haar. En tuurlijk, met haar moeder, vader en ex is het allemaal 100 keer drama, de belangrijkste mensen in je leven. En hoe het allemaal is geregeld met de toeslagen en het aantal uren werken en de crèche enzo, dat is allemaal echt slecht. Maar ik vind haar veel sterker dan ik in eerste instantie dacht.

Klinkt als behoorlijk wat drama.

1 like

Ik ben laatst begonnen aan Manifest, want de synopsis was veelbelovend ( als je er van het genre houdt natuurlijk) maar wat een faal.

Ik verdenk de castingdirector ervoor te hebben gegoogled op “waar vind ik de allerslechtste acteurs ter wereld om dit script volledig om zeep te helpen”.

Ga het wel afkijken, als een vorm van zelfkastijding, want wil nou wel weten hoe het afloopt.

1 like

Afgelopen dagen Emily in Paris, Plan Coeur en Selling sunset afgekeken dus nu kan ik morgen weer productief zijn. Ligt het aan mij of had Brett in de eerdere seizoenen veel meer een rol?

Adam uit sex education speelt ook een rol in vigil, doet ie heel leuk

1 like

Als jullie nog een korte Netflix serie zoeken in de sfeer van Elite/Gossip Girl meets ski-oord en Duits/Oostenrijks: Kitz
In een avond uit gekeken gisteren!

16 likes

Oh dit klinkt toppp

1 like