The Spectacular is best vermakelijk! Zit nu in aflevering 3, spannend
Ik wil iedereen die zich ‘s avonds verveelt en beginnen aan een nieuwe serie een te grote commitment vindt aanraden om Folk med ångest te kijken op Netflix.
Het zijn 6 afleveringen van ongeveer een half uur dus je kan het in een avond uitkijken. Het heeft de sfeer van “100 jarige man die uit het raam klom” gemixt met de film Hot Fuzz.
De premise is dat er een gijzeling plaats vindt tijdens een appartementsbezichtiging in een kleine Zweedse stad, en niemand weet wie de gijzelnemer was of waar die is gebleven. Politieduo vader en zoon moeten het oplossen, maar zijn zulke zaken niet gewend.
je krijgt de achtergronden van alle gijzelaars te horen in de afleveringen, hoe hun paden zich kruisen en echt alle draadjes worden uiteindelijk opgepakt, blijft geen detail overgeslagen.
Echt heel erg wholesome, grappig, toch ook best een detective en elk personage voegt iets toe. Loved it 10/10
Heb je het boek ook al gelezen? Absoluut een aanrader!
Ik ben evil aan het kijken, Amerikaanse serie met katja herbers, die samen met twee mannen van de katholieke kerk bezetenheid in duikt
Ik heb mij echt prima vermaakt met die serie, soms grappig, soms griezelig en soms heel vreemd Ik had werkelijk geen idee dat zij in zoveel Nederlandse films speelt!
Ze is Nederlands, dus voor mij juist leuk om haar eens in iets anders te zien
Net de laatste aflevering van Superstore op Netflix gekeken
Iemand al begonnen aan seizoen 6? Zal wel een eeuwigheid duren voordat dat op Netflix komt.
Is het daarna klaar? Forever? Jammer
Ik heb net Stay Close afgerond, best een prima serie maar niet heel sterk en een beetje afgeraffeld op het einde. Ik vond Eddie Izzard wel echt heel goed, maar ik ben bevooroordeeld.
Haha zag al een preview dat ze allemaal een mondkapje dragen enzo. Ga 't gelijk ff downloaden
Zo jammer dat ik seizoen 3 alweer uit heb. Vond het een erg leuke serie! En idd ze lijkt echt heel heel veel op Katja Schuurman. Ik ben benieuwd of ze zichzelf er ook in herkent.
Iemand nog aanraders voor streamz?
Daar kwam ik dus ook achter toen ik beide seizoenen had gezien
Angstige mensen! Heb genoten van dat boek
Net la casa de Papel afgekeken met moeite. Was mwah. Fijn dat het klaar is. Nu begonnen aan Selling Tampa maar vind het niet echt interessant. Erg bitchy allemaal. Met een dictator aan hoofd. Ga denk ik morgen aan undercover beginnen.
Iemand de trailer gezien voor de serie Pam & Tommy op Hulu?
Gaat over het lekken van de sekstape van Pamela Anderson en Tommy Lee. Niet echt mijn ding qua serie, maar moest echt even goed kijken of het niet echt Pamela Anderson was. Lily James is echt een kopie van haar in die trailer.
Iemand toevallig tips voor een NL serie met dezelfde vibe als nieuwe buren of de 12? Niet romcom/chickflick achtig
Diepe gronden! Nog wel maar 1 afl online
Mare of Easttown en De Kraak.
Ik ben net begonnen met Poldark. Op NPOPlus. Best leuke serie als je van dat genre (Victorian era) houdt. Goeie score op Imdb (8.3) en 5 seizoenen, dus kan ff vooruit
Plus Aidan Turner