Ja ook wel interessant want van die historie rondom Cornwall (slecht lopende mijnen etc) wist ik niets van
Thanks! Videoland heb ik dus ik ga die beide opzoeken
@Luzarl diepe gronden leek me wel wat inderdaad, maar vind het irritant om elke week op een aflevering te wachten dus wacht ik liever tot alles erop staat.
Misschien ook nog de jacht, zwarte tulp, adem in adem uit, lieve mama
Pfff⊠ben begonnen aan de âAfterâ films. Waarbij je eigenlijk alleen maar naar sex tussen 2 jong volwassenen aan het kijken bent.
Haha goed ingeschat ! Heerlijke serie, het landschap wordt ook zo mooi in beeld gebracht. Hou echt van die ruige kust in Cornwall.
Hahaha ja, die films zijn echt bijzonder. Ik heb een bios-abonnement dus heb ze allemaal daar gezien, maar de zaal zit dan altijd vol pubers en dan bij de seksscĂšnes (of een sexy move oid) VOEL je de hormonen gieeeeren door de zaal en is er gegiechel etc. Heel grappig om tussen te zitten
Hahaha! Ik werd er soms even ongemakkelijk van. Helemaal toen er een postbezorger aan belde en er vanuit de woonkamer ineens gehijg kwam, waren ze wéér bezig.
Adem in adem uit en lieve mama heb ik ook allebei gekeken en vond ik leuk. Zoiets zoek ik inderdaad, dus ik ga de rest van je tips ook eens opzoeken!
De serie Sisi vind ik tot nu toe wel leuk hoor! Heel anders dan de films. Vergelijken kan wel, maar de neiging is niet heel groot. Het is mooi gefilmd en de kostuums zijn prachtig. Wel vind ik hoe de Hongaren afgebeeld worden een beetje apart, vraag me af hoe waarheidsgetrouw dat is. Ze lijken wel heel boers en barbaars. Het blijft toch wel een raar idee dat hij 23 was en zij 16 toen ze trouwden.
Ja vond ik ook! Echt een super goede cast met allerlei Oscar winnaars en dan dat plot? Dat einde vond ik zoooo slecht.
Ik vond veel dingen wel echt on point, maar het grote geheel⊠nee.
Echt niet
Ik vond seizoen 1 echt geweldig en ben daarna gelijk begonnen aan seizoen 2 maar kwam er maar niet in. Volgens mij ben ik bij aflevering 4 gestopt.
Ga het nog wel een keer oppakken hoor, waarschijnlijk was ik gewoon niet in de mood ofzo
Ik keek net een YouTube video van BookTuber Elliot Brooks en ze benoemde een prequel serie die dit jaar uitkomt van The Witcher (Blood Origin), speelt zich 1200 jaar af vóór de huidige serie
WAAROM WIST IK DIT NOG NIET
Ik heb Sexify gekeken. Best leuk voor ff tussendoor. Poolse serie, nu nog 1 seizoen.
De muziek is opzwepend, er zit echt zoân terugkerend housenummer met gekreun in en die is echt leuk haha
Nu ga ik denk ik beginnen met het superamerikaanse Manifest. Met de Engelse taal een stuk gemakkelijker om op de achtergrond aan te hebben staan
https://www.netflix.com/title/80241318?s=i&trkid=13747225
Edit haha @Frenky ik lees nu jouw eerste indruk over Manifest
Valt âie tegen? Wilde er ook aan beginnenâŠ
Haha shit zeker met de andere review hier ga ik dat denk ik ook niet meer doen
Karlek & Anarki dan misschien
Ja die is leuk
ik wilde hier net over posten!!!
Gister uitgekeken (in 2 dagen lol, maar is maar 4 uur totaal) maar iedereen die houdt van een leuke ontspannen comedy met echt hele goeie tension tussen de hoofdpersonen moet dit echt kijken! En die jongen die de hoofdrol speelt is echt zo cute ook (en naakt in beeld ) echt een hele leuke serie, je zit er meteen in.
En las dat er een seizoen 2 komt Yay!