Serietopic #4

Voor nieuwere series/films koop ik ze online, (of toch gewoon illegaal streamen want nagelnieuw is meestal niet te koop) ik koop wel vaak tweedehands films/series op dvd die niet op streamingsdiensten te vinden zijn. Dan in de kringloop of bij platenzaken bijvoorbeeld.

1 like

Ik krijg echt zoveel stress van die full outs bij Cheer, dat geschreeeuw en dan die afschuwelijke muziek en die chaos met die stunts hahaha

Een nieuw seizoen After Life :partying_face:

10 likes

Jaaa omg gisteren in 1 keer gebinged, was weer leuk (en huilen)

3 likes

Oh ik ben echt heel benieuwd! Heb nu 1 aflevering gekeken en was inderdaad meteen weer fan, zin om verder te kijken met mijn bestelde kapsalon zo :thumbsup:

1 like

Haha ja wát is die muziek bij die cheer routines? Echt een soort hele heftige mix van hardstyle en pophitjes met allemaal BRRGG, KRRR, geluiden doorheen alsof het een kermisattractie is

2 likes

Iemand Archive 81 al gezien? Ik heb aflevering 2 zojuist even gepauzeerd omdat ik het zo spannend vind :dizzy_face: heb ik niet zo snel maar door de geluiden van die tapes en opnames schrik ik me elke keer rot
Wel erg benieuwd waar dit heengaat

4 likes

Ik ga zo beginnen!

3 likes

Waar kijk je dit?

2 likes

Netflix!

3 likes

Welke site is dit ook weer?

2 likes

Ik huil zeer zelden bij series of films, maar After Life is een uitzondering. Ik heb het vandaag afgekeken en heb flink zitten snotteren, en mijn vriend heeft het op een ander moment gezien en die deed ook huilend zijn laptop dicht. Het is gewoon zo’n mooie, ontroerende, en confronterende serie, maar tegelijkertijd zitten er ook zoveel grappige en lieve scènes in.
In ieder geval vond ik het een heel mooi laatste seizoen :heart:

Niet echt een spoiler maar misschien niet leuk om te lezen als je nog moet kijken.

Ik miste Sandy, Tony’s collega, in dit seizoen, haar vond ik zo leuk. Er waren nog meer afwezige personages las ik (de vriendin van de postbode en die gestoorde psychiater), maar die miste ik dan weer niet zo in de serie.

6 likes

Dit is moviemeter.nl !

3 likes

Ben 2 dagen geleden ook ermee begonnen, zo spannend inderdaad!

2 likes

Criminal Minds beyond borders staat net op videoland en kijkt echt lekker weg. Ik ga ook de gewone maar eens opzoeken nu!

Zone Blanche een paar jaar geleden gekeken en ik wacht nog steeds op seizoen 3 :sob: Zo spannend! En ik wil weten hoe het afloopt

1 like

Oh dat heb ik niet (wil ik ook niet), ik hoopte dat het ook op videoland zou staan

2 likes

Wordt het erg eng? Ik ben net begonnen en ik vind het heel spannend en intrigerend, maar ik las in een review dat het echt horror is en dat is niet echt mijn ding, haha.

Heb trouwens gisteren Manifest afgekeken (tenminste wat er op Netflix staat) en dat was ook zooo goed en spannend. Jammer dat de rest er niet op staat.

Ik ben al een paar dagen aan bed gekluisterd na m’n booster dus ik zit als een maniak series te bingen, maar dit is GOED zeg jeetje! Bij de 1e aflevering dacht ik ok…kan leuk zijn maar kan ook heel tacky worden, maar elke aflevering wordt het beter en beter. Net #4 gehad en dat was echt fantastisch, zo spannend!!! Vind de opbouw en het plot echt verrassend goed en uniek, terwijl je bij de 1e afl. nog kan denken dat het voorspelbaar kan zijn.

2 likes

Cheer

Yesss echt blij met deze win. Ik kan die Cassadee van Navarro echt NIET uitstaan trouwens.

5 likes