Serietopic #4

Ik heb net ook aflevering 4 gezien en ik zat op het eind gewoon met m’n vingers in m’n oren haha ik vind dit soort onderwerpen zo creepy

@Zompig ik vond het einde van 4 wel ff een heftige twist maar ik vind het vooral idd super intrigerend. Horror heb je in allerlei soorten dus ik vind het lastig in te schatten of dit onder “erg eng” valt, bij mij zijn het vooral die geluidseffecten van de tapes die veel doen :joy:

1 like

Ik vond sowieso Navarro heeel onsympathiek dit seizoen dus was ook blij met de uitkomst. Vond Vontae en Kris ook echt heel cute als coaches, zo enthousiast

Wat me trouwens echt opvalt is dat je Monica bijna nooit echt ziet coachen? Ze staat altijd maar een beetje aan de kantlijn te chagarijnen

3 likes

Die laatste aflevering! Tranen met tuiten. Zo mooi. Echt een supergoede serie.

2 likes

Wat een goeie serie is dit, zo spannend!! Kan nu al niet wachten om vanavond na werk verder te kijken

Spoiler over enge scene

ik vond die scene in aflevering 3 geloof ik waarin die vrouw opeens tegen hem ging praten terwijl hij die beelden keek zo eng brrr. En dat die roodharige vrouw daarna zo casual dat gangpad inliep en opeens in de camera kijkt en ‘stay out’ zegt, gatttverredamme.

3 likes

Ja het is echt super creepy steeds!

3 likes

Hoezo zit Gabi nog in Cheer? Wij was toch klaar ofzo met college

Begonnen aan Archive 81. Begint goed.

2 likes

Enjoy the ride :grin:

4 likes

Mijn vriend kijkt ook en durft nu al niet meer. 🥲 Hij heeft net 20 minuten gezien ofzo.

4 likes

Waar gaat het over? Welke thema’s komen aan bod?

3 likes

In het kort zonder spoilers: Een man die oude video’s digitaal restaureert krijgt een opdracht om een serie tapes te ‘redden’ en tijdens het kijken ervan ontvouwt het plot/komt hij achter van alles en nog wat.
Occulte Mistery/thriller.

5 likes

Heeft iemand Big Sky op Disney+ gezien? Ik ben nu bij aflevering 5 van het eerste seizoen en het is echt spannend. Het gaat over drie ontvoerde meisjes en de zoektocht naar hen.

Met mijn vriend kijk ik op Disney+ The Strain. Superslecht eigenlijk maar we blijven maar kijken.

Thanks voor je antwoord! Ik kan denk gewoon nergens tegen, want ik vond aflevering 1 al eng, haha. Ik ben zo gevoelig voor sfeer en deze serie heeft wel een creepy sfeertje! Vooral met dat meisje in dat gebouw, brr Nog even nadenken of ik verder wil kijken.

1 like

Dan denk ik inderdaad dat het wellicht niet zo geschikt is want ik vind het zeker nog wel spannender/enger worden na aflevering 1! Net even meer effecten en schrikmomenten

1 like

Ik ben nu bij aflevering 4 maar ik vind het echt totaal niet eng. Mag van mij nog wel 10x enger maar helaas is bijna alles tegenwoordig wat horror moet zijn enz totaal niet eng.

1 like

Ik ben net begonnen, in mn eentje, wel overdag :sweat_smile:. Maar ben zelf niet zo snel spooked idd.

Iemand hier ook al “The Puppet Master” gekeken? Wat een bizar verhaal is dat zeg! Vind dat de mini docuseries die Netflix tot nu toe uitbrengt heel boeiend zijn en met een fijn format/vertelperspectief.

1 like

Haha ik durfde door de reacties hier bijna niet te beginnen aan archive81, dacht dat het pure horror was. Maar gisteren begonnen met m’n vriend, nu 2 afleveringen gezien en ik vind het alleen psychologische thriller maar niet echt eng. Paar kleine schrikmomenten maar geen jump scares oid.

Ben wel heel erg benieuwd waar dit heen leidt, dus ik zit er helemaal ingezogen

2 likes

bij mij startte die toen ik met aflevering 1 begon van seizoen 2! Misschien even kijken tussen de afleveringen van seizoen 2?

1 like

Ik heb het gevonden. Op de website op de computer (weet niet hoe je er komt op de tv. Misschien zelfde manier)

Als je de serie opent nog niet op play klikken maar helemaal naar beneden scrollen voorbij de suggesties aan andere series. Daar staat overzicht seizoen 1 tussen! Bij de eerste aflevering opnieuw aanzetten kreeg ik idd ook geen recap.