Serietopic #4

Komt seizoen 2 van bridgerton nou 21 januari online of 25 maart? Ik kom wat tegenstrijdige berichten tegen. Weet iemand het?

Voor de afwisseling is het inderdaad fijn!

2 likes

25 Maart

8 likes

Ik heb zin om morgen iets te bingen. Ik ben op zoek naar een ‘kijkt lekker weg’ serie. Virgin River & Emily in Paris heb ik al gezien. Ik heb Prime, Videoland, Ziggo, Netflix & NPO start. Hebben jullie een tip?

Ik ben nu bij aflevering 6 van Archive 81 maar ben wel een beetje klaar met de faint rythmic chanting hopelijk gaat het nog ergens heen

2 likes

A million little things op Videoland. Heerlijke dramaserie over een vriendengroep (bestaande uit volwassenen waarvan sommige met kinderen) in Boston.

2 likes

@Alicante geweldig! Bedankt💘

Wij zijn gister begonnen met manifest. Ik vind het leuk! Hou wel van dat soort dingen, ben ook gek van Lost dus tja

2 likes

Moet zeggen dat ik er toch ook aan ben begonnen, ondanks het afraden van veel forummers hier :joy: Maar heb het nu uit op Netflix en vond het prima vermaak op de achtergrond. Kijkt makkelijk weg. Heb nu ook zin in het nog een keer bekijken van Lost haha.

Ik kijk nu Cheer op Netflix als makkelijke wegkijk-tv en ben bij de aflevering over Jerry. Wat heftig.
En samen met m’n vriend kijk ik Station19 als we wat makkelijks willen. Zo dom nep maar ach, bij gebrek aan de nieuwste seizoenen van Greys :stuck_out_tongue:

De docu The Rescue op Disney+ vond ik echt waanzinnig spannend, ook al wist ik de afloop al. Aanrader als je ff geen zin hebt in fictie

3 likes

Oogappels en dertigers op NPO

3 likes

Sweet Magnolia’s en Good Witch op netflix

4 likes

Brooklyn 99 en superstore

5 likes

The Bold type :heart_eyes: Op Netflix. Een van m’n favo series

5 likes

Het beeld loopt niet synchroon met het geluid en ondertiteling bij de 8e afl (seizoen 2) van Cheer, hebben jullie daar ook last van? Het is de 1 na laatste afl van het seizoen waar ze naar Daytona gaan dus wil het eig ook niet skippen

1 like

Begonnen aan het nieuwe seizoen van THTH en ik zit er weer helemaal in :grimacing:

En Patrick is echt een grap

2 likes

Dexter wisselt heel erg per seizoen. Ik vond het tot S 4 leuk daarna matig. Wel afgekeken. Het is net als bij alle series met veel seizoenen dat sommige delen echt tegenvallen.

2 likes

Verschilt per seizoen vond ik, maar het is al lang geleden dus ik weet niet meer zo goed welke nu wel of niet goed waren.

3 likes

Heb Katla net uitgekeken.
Vond rond aflevering 4 het wat saai worden, omdat niemand van elkaar wist wat er mis wasmaar de laatste afleveringen wel weer vet.

Een 7,5 voor mij, vond het een cool verhaal en mooie beelden.

5 likes

Ik heb het vorig jaar via ExpressVPN op de Amerikaanse Netflix gekeken!

2 likes

Je kunt het misschien lenen bij de bibliotheek en dan via je computer/laptop kijken? Of een dvdspeler lenen?

1 like