Ik vind het hartstikke leuk! Helemaal gezellig weer
Ook al die momenten dat die zus en/of broer (Michaela en?) ergens vliegtuig gerelateerd zijn maar niemand hen herkent, bij die passagier die is vermoord/bij die rodedeur unit. maar ga het wel afkijken, of misschien meer afspelen terwijl ik me laat afleiden door mān telefoon
Het idee is zo tof maar ik kon er ook niets mee. Werd ook steeds gekker/ongeloofwaardiger/onzinniger geef er een woord aan. Al had ik dat ook met Lost, rond de ijsbeer zoān beetje.
Nav gedeelde tips hier aan Yellowjackets begonnen, wat een goeie serie zeg! Zo spannend en ook afwisselend
Hahaha dit dacht ik ook bij lost maar de ijsbeer zit dus al in aflevering twee ofzo, ik heb het laatst allemaal opnieuw gekeken
Maar alsnog vond ik los super goed en ik ben al een maand klaar ofzo met al die afleveringen en ik mis ze allemaal nog steeds. Echt in me hartje zitten ze
Ik had dat toen die rare grot geĆÆntroduceerd werd hahaha. Het werd allemaal veel te bizar, terwijl sommige seizoenen echt spannend en mysterieus waren (ik weet niet meer uit mijn hoofd welke seizoenen dat waren). Die serie had zoveel potentie!
Vind het echt opvallen dat veel series zoiets hebben, dan begint het vrij normaal en ārealistischā en aan het eind van de serie wordt het opeens scifi of bovennatuurlijk ofzo. Vind zelf niet zo erg, maar is wel echt bij veel series het geval.
Oh! Wist ik niet! Maar goed, ik vind al snel dat series te lang doorgaan en het dan, voor mij in ieder geval, te ver gezocht wordt. Ik snap wel dat het in je hartje zit hoor, dat heb ik vast met andere series.
Idd dat @anon31495790 (met dat luik)
Maar nu we het er over hebben, ik zag deze serie⦠10 jaar terug?? Zoiets? En ik heb het er nog over, dus dat zegt wel wat.
Ja maar meid, ga nog eens kijken, je zult versteld staan. Een aantal dingen slaat nergens op maar het zit nog steeds echt goed in elkaar.
Wordt trouwens pas helemaal aan eind duidelijk waarom die ijsberen er zijn en ook maar met een zinnetje ofzo. Dat soort dingen valt dan op he, als je wekenlang alles achter elkaar kijkt
Ik beloof het je, ik ga ooit alles nog eens terugkijken en dan hoop ik dat alles op zān plek valt. Maar wat ik al zei, ik heb het er 10(?) jaar later nog over dus de serie heeft zeker indruk op me gemaakt.
Deze man ook. Hij heeft maar 1 gezichtsuitdrukking. Heb echt meerdere keren naar de tv geschreeuwd ā beweeg je gezicht!!!
ā
Hij staat echt symbool voor het niveau van acteren.
Kan alle plotholes en ongeloofwaardigheden nog wel vergeven, maar het is ZO VRESELIJK SLECHT geacteerd.
Heb het wel afgekeken trouwens. Echt top irritainment.
Hahahaah ja hij is.echt te erg, maar die oncoloog Saanvi kan er ook wat van hoor 
Ik heb vandaag 320 min aan Temporada de Verão verspild zodat ik jullie kan vertellen dat het de moeite niet is. Graag gedaan
Ik wil even de serie For Life op Netflix tippen. Ben echt gegrepen door deze serie, die naast een mooi verhaal ook een aanklacht tegen het Amerikaanse rechtssysteem is, en laat zien dat zwarte mensen altijd 2-0 achterstaan in gevecht met politie en aanklagers.
Het is ook licht gebaseerd op het verhaal van Isaac Wright jr, die in de gevangenis rechten studeerde en zijn eigen veroordeling wist om te zetten naar vrijspraak.
Seizoen 1 staat nu live en 19 febr volgt het afsluitende 2e seizoen.
Manifest heb ik opgegeven, wat een teleurstelling. Zelfs niet goed genoeg voor een tering saaie isolatieweek. Diepe gronden op Videoland vond ik wel ok. Natuurlijk slecht geacteerd en suf verhaal maar tenminste wel door te komen.
@TanteBetje die ga ik vandaag kijken, thanks voor de tip
Was iemand al begonnen aan seizoen 4 van The Sinner? Zag dat het op netflix staat!
Ik ben in mijn isolatie maar weer begonnen aan Too Hot Too Handle. Kun je nagaan
Ook zo irritant dat alles gelijk een naam moet krijgen zoals 828āers, de Xāers, de believers enz. ook krijgt fucking iedereen een ācallingā zelfs die moeder die zwanger is van die baby
en ineens snapt dat zusje ook helemaal wat er aan de hand is met die pauw enz. Girl je zat niet eens in het vliegtuig, maar nu ben je natuurlijk ook bijzonder
Hahah laf alle haat voor Manifest hier. Ik vind het wel leuk, maar moet zeggen dat seizoen 3 wel de kroon spant met alle vage dingen die er gebeuren. Ik vind Ben vooral heel irritant, dat ie steeds iedereen perse moet helpen /roll eye.
Ben wel heel benieuwd hoe S4 zal gaan. (Ja, ik heb seizoen 3 niet op Netflix gekeken, omdat ik niet kon wachten, oeps).
Hahaha echt he, iedereen heeft een callingā¦
Omg @Zompig ik wist niet dat er nog meer seizoenen waren, dacht dat op netflix alleen S1 beschikbaar was. Misschien moet ik maar stoppen