Serietopic #4

@Koda De ridder is echt leuk! Zat toen in de Vlaamse flow van series haha. Heeft ook meerdere seizoenen.

6 likes

Vanmiddag The Lost Daughter gezien.

Vond het wel wat oppervlakkig en weinig spannend, soms ook zo voor de hand liggend…
acteerwerk was wel prima.

Geef het een 6,5

1 like

Het kan je ding niet zijn maar oppervlakkig?

2 likes

Het nieuwe seizoen van Euphoria is weer zo goed :pleading_face: jammer dat de afleveringen niet in 1x uitkomen dan kon ik lekker bingen

3 likes

Voor mijn gevoel had het verhaal weinig diepgang terwijl er wel meer in had gezeten.

Dat is wat ik bedoel.

6 likes

Waar kan je dat kijken? Ik hoor echt iedereen erover maar ik kan het nergens vinden

3 likes

Hbo volgens mij. Heb het zelf niet dus kan niet checken maar pretty sure via hbo.

Ja volgens mij is het ding dat het op HBO Max staat en dat is er nog niet in Nederland

2 likes

Echt stom dit want ik heb met Streamz hier in Belgiƫ alle HBO Max-content. Zal waarschijnlijk zijn omdat ze hun komst naar Belgiƫ nog niet aangekondigd hebben.

3 likes

Ja tenzij je VPN gebruikt

3 likes

Ik kijk het op niet legale wijze :slightly_frowning_face: niet goed maar ik kon niet wachten

3 likes

Ah ja helaas :frowning: dan maar wachten op HBO ooit hahaha

1 like

Ben vandaag begonnen aan Archives 81, nu afl 6. Vind het wel een creepy serie hoor :grimacing: spannend.

4 likes

Downton Abbey, zeer Brits en kijkt lekker weg.

6 likes

Lovesick

10 likes

Luther, The Fall, Behind Her Eyes.

4 likes

Oh the fuckery van behind her eyes :sweat_smile:

6 likes

Als het goed is komt HBO binnenkort met een eigen streamingsdienst voor NL!

1 like

Als je in een Vlaamse flow zit, de film ā€˜ā€˜het vonnis’’ is ook echt goed! Love Koen De Bouw, en Veerle Baetens (uit tabula Rasa) acteert ook enorm goed. En de serie ''code 37", over de Gentse zedenpolitie opnieuw met Veerle Baetens is een van m’n favoriete series ooit.

6 likes

Heeft iemand nog Scandinavische aanraders of Finse?

Ik wil mn thema niet doorbreken