Ik wilde iets doms kijken gister dus had Motel Makeover opgezet. Nou irritainment
Weet nu precies wat cheugy is: deze chicks.
Voor wie het nog niet gezien heeft
-
het zijn twee vrouwen halverwege de 30 die zichzelf consequent girlboss noemen en praten als valley girls met vocal fry en elke zin eindigt vragend omhoog. Niet te doen.
-
ze hebben de meest basic style op aarde, denk Pinterest 2 jaar geleden en doen álles in die stijl: overal bordjes met wijn/rosé woordgrapjes, overal nep planten, alles is poederroze of wit, en gemaakt van cheap materiaal dat niet gaat werken als je een motel runt. Het is zo basic.
-
ze noemen alles Iconic/a moment/so rosé/ ‘we need to junify this’ (hun motel heet the june), ‘totally’, ‘soooooooo excited’
Ik dacht echt dat ik naar een SNL parodie keek van hoe oude mensen millenials zien, ze begonnen ook onironisch over avocadotoast en de hele tijd ging het over Instagram.
De saving Grace is dat de aannemer die ze inhuren hun duidelijk vanuit de bodem van zijn hart haat, voelde me echt gezien door hem.
Edit: ze richten motelkamers uiteindelijk half Ikea in en vragen dan 500 DOLLAR per nacht Ipv de 90 die het eerst kostte. Echt wie betaalt dat voor zo’n kutklein en cheape motelkamer ???
’