Heb je Quicksand al gezien?
En Hjem til jul maar is wel kerstig
Oh en Rita! Me favo
Heb je Quicksand al gezien?
En Hjem til jul maar is wel kerstig
Oh en Rita! Me favo
Née!
Ja die wil ik rond kerst kijken
Jaaa Rita is mn fave
Kastanjeman
Love Euphoria maar ik vraag me af of er ook maar één (ex)tiener in de wereld bestaat voor wie het relatable is. Het tweede seizoen (waar ik woon legaal te zien via Sky) is nog erger dan het eerste, lolll.
Late reactie maar sorry wat? NAVARRO GO DAWGS
(ben bij afl 4)
Hahahaha nee dat klinkt aannemelijk! Het voelt inderdaad wel alsof je de belevingswereld van een tiener kunt zitten, of gewoon een alternatief universum hahaha echt niks is realistisch. Wel heel mooi!!!
The killing en the bridge al gezien?
Laatste aflevering BoJack Horseman gezien. Was echt een goede show. Soms een beetje too close to home qua onderwerpen, maar wel blij met het einde.
Springvloed
Sorjonen
Trapped
Karppi
Stella Blomkvist is ook leuk maar die staat volgens mij niet op Netflix.
Ik heb archive 81 afgekeken en ben echt teleurgesteld door het verhaal
Ja holy shit haha, het is allemaal zo mooi gefilmd en ge-edit maar zo unrelatable! En vind sommige delen ook echt het glorifieren van underage seks, maargoed miss sta ik er inmiddels ook te ver van af (lang geleden dat ik zelf tiener was ). Heb wel erg genoten van de Christmas special, juist in zijn door corona gedwongen eenvoud en niet alle verschillende sets en props. (Hier ook legaal te zien via HBO Max)
Echt? Shit was net zo enthousiast door de trailer.
Sex Education!!
Ja ik wil niks voor je spoilen maar het was gewoon niet mijn ding
Waar kijk je dat?
Waarom dan? Ik vond het echt spannend!
Ik vind dat science fiction gedoe met meerdere universums echt stom en helemaal niet spannend of eng
Ja oke haha snap ik wel, had na de eerste aflevering ook niet echt verwacht dat het scifi kant op zou gaan. Maar het demonische cult-deel maakt t voor mij wel spannend 🥲
Ik denk dat het antwoord op alle keren dat deze vraag gesteld is in dit topic luidt als volgt:
Als het legaal gekeken wordt is het makkelijk te vinden op Google. Als het illegaal gekeken wordt mag het niet gepost worden.