Serietopic #4

Ik ben gisteren begonnen aan The Woman In The Window Across The Street blabla maar ik dacht dat het meer satire en grappig zou zijn. Ik hou van dat soort films en ik weet hoe slecht ze zijn maar ik vond dit gewoon niet overdreven genoeg om grappig te zijn. Als je even niet oplet zou je denken dat het ‘gewoon’ zo’n serie is.

Ook Manifest afgekeken, jammer dat we moeten wachten op het derde seizoen, maar je merkt echt dat het tweede seizoen meer budget had maar ze zitten vast aan de enorm slechte acteurs van seizoen 1. Echt de nieuwe karakters zijn zoveel geloofwaardiger. Is het al 2024?

2 likes

Ik lees hier veel over Euphoria, is dat vergelijkbaar met Pretty Little Liars ofzo?

Neen totaal niet, eerder met skins. De Britse serie van een tiental jaar geleden met Effie, Cassie, als je dat kent.

7 likes

Ik vond Undercover weer goed! Echt het kijken waard en beter dan S2. Alleen vond ik het allerlaatste stuk een beetje slapjes. Als volgende is de nieuwe The Sinner weer aan de beurt!

3 likes

Ben dat boek nu aan het lezen, heel geestig is het

3 likes

Het is veel rauwer dan PLL, vind het zo’n goede serie

Ik wilde even peilen of het eng is haha

1 like

Neen is totaal niet eng.

3 likes

Oh nu wil ik het zien

3 likes

Net de eerste drie afleveringen van Pam en Tommy gekeken en wil nu zo graag verder kijken, maar vanaf nu komt er blijkbaar 1 aflevering per week.

Vind het echt goed! En Lily James als Pamela echt wow! Ze lijkt zooo erg op haar.

5 likes

Ik vond het ook ontzettend goed. Heb alleen ontdekt dat serie zonder toestemming van Pamela is gemaakt. Vind het eigenlijk heel erg dat het 27 jaar na dato weer opgerakeld wordt…

7 likes

Ik ben nu bezig met seizoen 4 van The Sinner en telkens als Percy praat wil ik zo graag dat ze haar keel ff schraapt!! Irritant

2 likes

Iemand nog tips voor Nederlandse misdaad documentaires?

2 likes

Ik moet nog beginnen aan seizoen 4 van The Sinner maar kan me eigenlijk helemaal niet herinneren dat ik 3 slecht vond :grimacing: Ik wil ook gaan beginnen aan All Of Us Are Dead en ook eindelijk seizoen 1 van Euphoria gaan kijken, kan alleen niet goed kiezen wat ik nou als eerste moet doen

1 like

Vind dit seizoen van the sinner juist wel erg tof!
Maar je moet idd wel even voorbij 1 en 2 denk ik.

2 likes

Ja ik moet zeggen dat ik compleet vergeten was waar het over ging terwijl ik me 1 en 2 nog best wel voor de geest kan halen, ook geen best teken haha. Net even opgezocht en kan het me nu weer herinneren, was inderdaad heel vaag en liep allemaal een beetje op niks uit voor m’n gevoel inderdaad

2 likes

Ik vond aflevering 1 en 2 ook een beetje saai van the sinner, maar heb gisteravond aflevering 3 gezien en zit er nu wel in! Ik heb nu zin om vanavond verder te kijken.

1 like

Oh vertel hoe je dat vor elkaar hebt gekregen!:grinning:

3 likes

Is de Sinner seizoen 3 een ‘nieuw’ verhaal met nieuwe personages en verhaallijnen? Ik dacht dat dat namelijk het concept van the sinner was.

1 like

Klopt, elk seizoen een ander verhaal

2 likes