Ja ik ben begonnen maar vind het tot nu toe nog niet heel spannend. Wel tof dat ze steeds weer opnieuw jonge en vooral talentvolle acteurs weten te vinden.
Ik ben bijna klaar met seizoen 4 van The Sinner maar vind het niet fantastisch. Wel prima en vermakelijk, niet zo slecht als seizoen 3 iig. Seizoen 1 was zo goed, jammer dat het niet meer zo is!
Oh gedownload, kon niet langer wachten
Worth it
Omg ik heb net de Tinder Swindler aangezet, zoooo hallo ziek uitgewerkte sceme
Sweet Magnolias seizoen 2 staat erop. Was even vergeten dat het vorige seizoen oersaai was maar wel eindigde in een zieke cliffhanger
Ik kon ook alleen maar denken dat ik die serie eigenlijk heel irritant vond maar toch wil kijken
Ik heb aflevering 1 van euphoria nu gezien. Ik had enorm hoge verwachtingen enerzijds (omdat hier iedereen mega enthousiast was), anderzijds had ik eigenlijk totaal geen verwachtingen en had ik geen idee wat voor serie ik nu op zette en ik had mezelf ook niet ingelezen. Ik vond aflevering 1 eigenlijk best traag gaan ofzo en het is niet dat ik al meteen hooked ben. Herkenbaar voor de euphoria-liefhebbers en komt dit gevoel nog?
Wow Pam & Tommy is zo extra campy lol. Ze lijkt echt sprekend en ik ben daar tot nu toe meer door geïntrigeerd dan de serie zelf.
Oh en Die pratende pik, I can’t.
Bij seizoen 2 heb ik dit nóg erger. Betwijfel of ik het aankan om het helemaal af te kijken. Maar heb niks anders
Misschien het laatste even in een spoiler…
Ja dat zat ik me ook al af te vragen! Vond ik ook raar
Greys Anatomy seizoen 17, skippen of de moeite waard?
Heb seizoen 1-16 in redelijk hoog tempo achter elkaar gekeken en vond dit in grote lijnen super leuk. Maar hoor dat het nieuwe seizoen nogal langdradig is…
Als je 16 seizoenen achter elkaar hebt gekeken lijkt langdradigheid me geen issue meer voor nog 1 seizoen meer
Ik heb the sinner 4 gekeken, vond wel dat elk eind een plottwist had dat ik daarom door moest kijken. Ga seizoen 3 miss nog een kana geven, nooit uitgekeken.
Verder all of us are dead gekeken, iets te lang uitgemolken. Hoop wel dat er een seizoen 2 komt. Voor degene die fan zijn van koreaanse zombies, kingdom op netflix is zo goed!
Kleine tip voor mensen met NPOStart of NLZiet: The Green Book. Een film over een onbehouwen Italiaanse blanke New Yorker en een zwarte, gepromoveerde, klassiek pianist. Een waargebeurd verhaal, verteld met een Holywood sausje. Over de tour door de zuidelijke staten van pianist Don Shirley met zijn chauffeur Tony Lip in de jaren 60.
Voor wie Disney heeft: Empire staat erop Kan ik het eindelijk kijken!
Ik vond dit het minste seizoen tot nu toe. Ook weer veel overlap met Station 19. Als je dat ook kijkt dan kan je het beste om en om kijken om het te volgen. Dus aflevering Greys en dan aflevering Station 19.
Ik heb laatst Gen 1 weer gekeken en vond dat nog steeds heel leuk! Gen 2 kon ik niet doorheen komen, vond dat helemaal niet leuk of goed meer. Terwijl dat vroeger mijn favo was.
Ik had dus Carona en heb Downton Abbey gebinged
Als in: alles in 1,5 week gekeken. Wát een heerlijke serie. Ik heb meteen nog meer kostuum series en films in mijn lijst gezet. Ik hou er zó van!
Heb je npo plus? Mr selfridge is ook een aanrader! Poldark moet ik nog steeds zien maar klinkt ook leuk. En outlander!