Heb ik niet…
Ben ooit begonnen met Outlander en die moet ik wel echt verder gaan kijken! Te veel series, te veel boeken, te weinig tijd
Videoland: breastfeeding my boyfriend… enjoy!
Ik zag het en heb denk ik 5 min gekeken en ik kon het gewoon niet aan. Zoveel cringe, nee niks voor mij
Ben all of us are dead aan het bingen! Bijna klaar…
Ik ben daaraan begonnen maar vond het zo langdradig in het begin. Wel waard dus?
@Sensatie ja bizar he
Nou ik snap het einde van afterlife ook niet
Is hij nou dood of wat
Ik moet niet meer op wazige stukken tekst klikken
Ik moet het nieuwe seizoen nog kijken insertsadfacehere
Spoiler einde afterlife
It’s just that life goes on, you know? When we’re all dead and buried, that field’s still there, the Tambury Fair is still going, that tree is still there, and it’s basically said that we all die, but not today,” he said. “That’s what the ending is saying. ‘We all die, but not today’. Enjoy it while you can, life is so finite. Whenever you are born, and whenever you die, it’s all over. So enjoy that bit, that tiny little bit.” dit is wat Ricky Gervais bedoelde, staat op internet
Aflevering één van seizoen twee van sweet magnolia’s en ik heb gewoon geen idee meer wie wie is en waarom ze allemaal ruzie maken. Er is me blijkbaar weinig bijgebleven van het vorige seizoen
Ik ben ook nog steeds helemaal in de war. Gelukkig staat Brooklyn 99 erop, heb ik een goed excuus om niet verder te kijken
Grace & Frankie is ook echt al lang niet meer zo leuk als het was he? Ik vind het ‘‘nieuwe’’ (kijk nu pas) seizoen weer meh
Ik had precies hetzelfde maar kijk het nu maar wel af, beetje als achtergrond haha
Haha same en ook een beetje zo van ‘waarom vond ik seizoen 1 ook alweer leuk?’
Haha Wow the Tinder Swindler echt
vond die Nederlandse chick wel echt badass
Sinner seizoen 4 net afgekeken, vond het uiteindelijk wel mooi!
Alleen vraag ik mij af (spoiler): waarom is uiteindelijk Brandon vermood? Had natuurlijk te maken met die mensensmokkel, maar ik snap niet helemaal waarom.
Nog meer mensen begonnen aan Mocro Maffia S4? Wat vinden we ervan?
Ik kan dus echt niet wachten op Bridgerton seizoen 2!!!
Afl 2 (of 3??) vond ik al heel wat beter dan die eerste afl. Zit er op zich wel weer lekker in. En vind Samira (oh god, heet ze zo wel, die vrouw van Taxi) zo een toffe actrice.
Geen idee. Vond dl 4 echt het meest erge van allemaal (als in: slecht). Zo zweverig en zelfmedelijden, boe boe boe wat een zwaar leven heb ik toch… Nee niet mijn ding dit keer. Terwijl 1 echt fantastisch was.
Ik heb net archive 81 afgekeken, alleen ik snap iets niet helemaal. in een van de afleveringen keek die vrouw met rood haar in de camera en zei dat hij weg moest blijven. Alleen zij zit toch niet in die andere wereld? Dus hoezo kan ze met hem communiceren? En wat was er gebeurd met die ene vrouw die haar hele gezicht open had gekrabd, waarom deed ze dat? Ja ze was in een soort van trance, maar is er verder nog uitleg van wat ze heeft gezien?
Heel bijzonder ja