Ohh god ja dat weet ik ook allemaal niet. Ik vond het allemaal niet zo fantastisch dus heb het maar laten rusten
Oh haha het was eigenlijk een algemene vraag, alleen dat stukje over die borstvoeding was naar jou bedoeld. Foutje
volgens mij zitten alle mensen die zijn āomgekomen in de brandā/ in de Visser woonden vast in de andere wereld.
oooh dat had ik helemaal niet door! ik dacht alleen die man en die studente, omdat zij samen in die cirkel stapte
Ik had een tijdje terug superstore āgekekenā maar echt meer op de achtergrond. Kreeg er niet veel van mee. Maar begon het wel leuk te vinden, dus ben afgelopen weekend bij seizoen 1 begonnen en I love it. Snap hun grote fanbase wel, vooral Dina vind ik ge- wel-dig
Dit is echt zoo leuk!
En het is ook echt fijn als je ff niet zoān zware serie wil met allerlei ingewikkelde verhaallijnen etc. Ik kijk veel real crime dan is dit een top afwisseling. Maar er komt geen nieuw seizoen meer of? Ik ben nu gelukkig nog bij 3.
Ik zit momenteel in seizoen 1. Volgens mij komen er geen nieuwe seizoenen meer bij :(. Loopt ook al sinds 2015 zag ik. Dacht dat dit een vrij nieuwe serie was hahaha. Vind het ook zo chill dat de afleveringen kort zijn. Net als bij The Good Place.
Naja ieder zn eigen mening natuurlijk maar ik vind het wel vermakelijk haha
Blijkbaar kom 1 maart seizoen 6 nog op Netflix. Dat is tevens het laatste seizoen. Dit heb ik net opgezocht omdat ik het ook aan het bingen was afgelopen tijd . Ook @Jumpsuit
Hahaha ja same en ik ben te beroerd om terug te kijken of lezen dus kijk toch maar verder
Eindelijk eens begonnen aan The Good Doctor, net twee afleveringen gekeken maar nu al fan. Ik vind Freddie Highmore sowieso geweldig, met veel plezier ook Bates Motel toen gekeken.
ja dat is idd ook wel zo! Maar ik dacht dit voornamelijk omdat die lichamen nooit gevonden zijn (volgens mij benoemd Melody dat in aflevering 1), dus ze zullen dan ook wel ergens over zijn gegaan
Ik heb nu 1,5 aflevering gezien, ik vind het het er ontzettend hard en gewelddadig aan toe gaan en met zulke jonge mensen ook. Ik heb nu besloten dat ik het alleen nog overdag ga kijken in de hoop dat ik er geen nare dromen meer aan overhoud.
Wij hebben gisteren de verschrikkelijke jaren tachtig gekeken. Ik vond het wel echt een mooie serie, maar ook echt wel heftig.
Kan ik me goed voorstellen. Ik heb laatst het boek gelezen en dat vond ik ook echt heel dubbel: heel vlot en luchtig geschreven maar ook pijnlijk (en confronterend op punten).
Over de Tinder Swindler
Vonden jullie het niet dubbel dat ze die kleren ging verkopen? De mensen die dat kochten hadden toch geen idee dat het van een crimineel afkomstig is?
Spoiler
Hmm nee, vind dat niet per se dubbel. Hij heeft haar volledig opgelicht, zij was haar geld kwijt. Vond het juist goed (en slim) van haar. Dan kon ze in ieder geval een beetje geld terugkrijgen.
Heb zijn Instagram bekeken en maakt me echt boos dat hij na 5 maanden weer vrij was en dat hij gewoon weer doorgaat met alles.
Ja dat snap ik inderdaad ook.
Ja ik ging ook naar zijn insta ook al gunde ik het hem niet. Ik heb me alleen ingehouden om niet zijn story te bekijken, dat gunde ik hem niet
Ik vroeg me ook af hoe zij wist dat die kleding wel echt was. Aangezien ook verteld werd dat een horloge van hem nep wasā¦