Serietopic #4

Ja dat snap ik inderdaad ook.

Ja ik ging ook naar zijn insta ook al gunde ik het hem niet. Ik heb me alleen ingehouden om niet zijn story te bekijken, dat gunde ik hem niet

3 likes

Ik vroeg me ook af hoe zij wist dat die kleding wel echt was. Aangezien ook verteld werd dat een horloge van hem nep was

1 like

Goeie, had ik niet eens over nagedacht. Wellicht vanuit haar werk? Of ze heeft het verkocht als zijnde echt, maar was het misschien soms nep?

3 likes

Ze werkt in de “luxury clothing business” oid, dus denk dat ze daar wel oog voor had.

4 likes

Oh dat heb ik gemist! Gelukkig maar!

1 like

Nog een vraag over The Tinder swindler

Hoe zat het nou met dat slachtoffer die later ineens de moeder van zijn kind bleek? Heeft zij aangifte gedaan en ging ze daarna toch gewoon op vriendschappelijke manier met hem om? Of zat ze sowieso in het complot?

Ben ook begonnen met De verschrikkelijke jaren 80 en vind het echt goed. Voornamelijk leuk, maar soms ook echt zo ontroerend. Toen hij een verjaardagsliedje ging zingen, (en sowieso die telefoongesprekken), moest ik bijna huilen. Die acteur vind ik niet altijd even goed, maar in deze rol is hij echt perfect.

6 likes

Ik vind de cook of castamar echt zo’n leuke serie. Heel jammer dat die nu af is. Als je houdt van 18e eeuws, veel verboden liefde en seks en Spaanstalig dan is het echt genieten. Soort van de stoute versie van bridgerton

8 likes

Mensen kopen ook kleding die gemaakt wordt door kinderhandjes. Denk niet dat ze er wakker van liggen dat de vorige eigenaar een crimineel is.
Maakt toch ook niet uit?

3 likes

Aangepast, hoort meer in het onpopulaire meningen topic.

Ging over The Tinder Swindler en dat ik er niet bij kan over hoe sommige mensen omgaan met een eerste date ( me alle gevolgen van dien).

3 likes

Ook nog wat te zeggen over die kerel? Of alleen over het slachtoffer

14 likes

De laatste aflevering van euphoria was zo heftig. Ben blij dat er een derde seizoen komt en benieuwd naar de volgende aflevering.
Nu Anne Boleyn opgezet.
#allemaalbeschikbaarviaHBO #nospon

7 likes

Ik heb niet verder gekeken, zoals ik al zei trok ik die meid echt niet. Ik heb ergens een samenvatting gelezen van de docu.
Die gast is ziek, daar valt geen goed woord over te zeggen. Vreselijk. Het ergste is dat hier nog genoeg types van rondlopen in wat voor vorm dan ook.

2 likes

Ja heel heftig! Heel goed acteerwerk ook
Ik baal echt dat we wekelijks moeten wachten! Ik wilde eerst wachten tot het seizoen was afgelopen, maar ik kon me niet langer inhouden

3 likes

Wat een rollercoaster was de laatste van euphoria, moet altijd echt uren bijkomen van een aflevering, zo heftig. Zendaya is wel echt een topactrice zeg

4 likes

Omg ik bleek dus een of andere speciale aflevering te hebben gekeken! En helemaal niet de pilot aflevering. Ik vond de daadwerkelijke eerste aflevering echt leuk!

1 like

Ah ja, je hebt de extra duidingaflevering gezien die er waren tussen seizoen 1 en 2. Ja dat gaat enorm traag en er gebeurt niet veel. Heb ze ook niet allemaal gezien maar ben direct aan 2 begonnen.

2 likes

Ik wil dit nog kijken, heeft iemand de eerste aflevering (of meer) van De Verschrikkelijke Jaren Tachtig gezien? Was het idd wat?

2 likes

Het is geweldig, vind ik.

4 likes

Ik vond het ook fantastisch. Qua aankleding en muziek is het echt leuk ook!

4 likes