Ik moet nog één aflevering archive 81 maar ik vraag me echt af waarom ik heb doorgekeken, echt een natte scheten serie zeg
Ik heb nu DVJ80 afgekeken en echt, chapeau. Wat een topserie van Nederlandse bodem. De balans tussen humor en drama (echt janken soms) is zo sterk, en het is ook zo heerlijk om te merken dat Nederlanders heus kunnen acteren. Zelfs de kinderen doen het echt zo goed, iedereen is geloofwaardig.
Wauw de Tinder Swindler kijkt echt zo lekker weg dat die 2 uur voorbij vlogen. Jammer dat deze guy er gewoon mee weg is gekomen en dus aan niemand geld heeft terug betaald? Idioterie
Ik kijk nu afbeeldingen van Murderville, best wel grappig maar ik had iets meer hihaho verwacht op basis van de trailer
Ik ben volgens mij echt als enige hier wel enthousiast over Manifest. Het kijkt lekker weg en ik blijf steeds benieuwd naar de volgende aflevering.
Heb je de laatste al gezien? Ik vond hem echt ontzettend naar (dus ook wel goed, maar naar), nog meer dan dat het normaal al is
Over tinder swindler:
Het lijkt inderdaad alsof ze na de rechtszaak toch weer vriendschappelijk contact kregen. Ik las ergens dat ze heeft gezegd dat ze dat eerste meisje uit de docu niet gewaarschuwd had omdat ze dacht dat zij gewoon een ONS was en dat het niet serieus was en dat ze daarom niet random het hele verhaal over de rechtszaak had verteld.
The Power of the dog vanmiddag gezien.
Fantastisch film. Acteer werk is indrukwekkend te noemen. En Benedict Cumberbatch …
Penguin
Hoop het ook mijn liefde voor western is weer aangewakkerd
Zo, inderdaad zeg, damn…
Ik ben weer begonnen met call the midwife
Ik wil even een zweedse film aanraden: Man die Ove heet. Gelachen en gehuild tegelijk. Staat op videoland.
Verder kijk ik nu zweedse serie Beck. Soort commissaris Rex. Vermakelijk maar niet perse supergoed. Geef het een zesje
Heeft iemand Lillehammer gezien? Ben nu 3 eps diep en weet nog niet of ik het wat vindt.
Volgens mij wel een van de oudste Netflix originals want het begint elke keer met het oude logo.
Ik heb seizoenen 1 en 2 met veel plezier gekeken, maar toen ineens gestopt haha. Het is wel een beetje een aparte serie
Dit vind ik zó’n goede serie en dan heb ik niet eens iets met baby’s.
Love inventing Anna tot nu toe. Die vent van haar is wel super irritant haha.
Beetje Gossip girl meets OITNB dit. Het is van dezelfde producer als greys anatomy.
Ja die hoofdpersoon is zo merkwaardig dat ik niet weet of ik m kan handelen, maar toch is er ook wel iets leuks aan.
Naja zet maar ff door dan nog, iig 1 seizoen ben nu toch bijna halverwege
Ik wilde Anne+ graag zien in de bioscoop maar hij draaide hier niet in de buurt maar hij staat nu op Netflix. Dus ben benieuwd!
Dat snap ik wel! Ik vind de bevallingen en baby’s wel mooi om te zien, maar eigenlijk gaat het ook niet eens echt om de baby’s volgens mij. Er word een goed tijdsbeeld neergezet en ze acteren goed. Maar dat er zoveel ‘randzaken’ als vrouwenrechten, armoede, prostitutie, de gezondheidszorg, daklozen etc. aan bod komen zonder de nadruk op alleen maar de ellende maakt het zo sterk . Ik denk vaak van wow wat een verschil of hoe gaan we dat nu mee om eigenijk? Of hier kunnen we nu nog wel wat van leren! Of is dit niet wat het voor jou ook zo goed maakt?
Zijn de seizoenen die na de 4de komen ook aanrader? Ik heb die seizoenen nog niet gezien omdat er allemaal andere acteurs mee gaan doen.1-4 al een paar keer.
Niets gaat zijn rol in Workaholics toppen