Serietopic #4

De actrice die de journalist speelde, zat ooit in een film waar ik vroeger echt hard om moest huilen (My girl) dus heb soort van een zwak voor haar. Maar idd ze was irri zo helemaal geobsedeerd met Anna en haar verhaal

De journaliste is ook dezelfde dame die het verhaal ooit van Hustlers als 1e bracht. Wel cool dat je 2 verfilmingen op je naam hebt staan

5 likes

Moet altijd huilen bij het zien van My Girl. Een van mijn lievelingsfilms.

6 likes

Ik wil trouwens hier ook ā€œonly murderers in the buildingā€ nog even tippen. Iemand in het gebouw is vermoord en drie bewoners gaan op onderzoek uit. Het is luchtig, kijkt makkelijk weg en vermakelijk genoeg om je aandacht vast te houden.

6 likes

Ik kreeg een melding dat over 2 weken killing eve weer begint. Dacht dat seizoen 3 de laatste was.

10 likes

Ik was gister begonnen met archive 81, maar ik vind het best wel saai…Ben bij aflevering 4, dus hoop dat het nog wat spannender wordt! Ben een beetje teleurgesteld na al die lovende reviews :sweat_smile:

1 like

Lijkt me btw ook sterk dat entree voor de oude villa van Yves Saint Laurent en dat park echt zo duur is? Kan er niets over vinden online

Wat vinden jullie van Amy als managerin Superstore?

Ik vind haar niet meer likeable en zij en Jonah lijken ook niet veel meer gemeen te hebben. Ik mis Glenn ook als manager. Gaf zo veel meer lollige situaties.

8 likes

Heb de serie Cheer gebingewatched, maar vond de blessures best wel shockerend? Gewoon van meters omlaag vallen en die verantwoordelijkheid bij 16/17 jarigen leggen dat iemand z’n nek niet breekt. Echt heftig

2 likes

Via Disney+

Edit: oh zie dat @colorito ook al geantwoord had dus dubbelop

3 likes

Dit is denk ik wel spot on toch?

Verder helemaal eens, wel afgekeken maar weet nog niet wat ik ervan moet vinden… schreef hierboven ook al iets toen ik halverwege zat

1 like

Ik heb pas twee afleveringen gezien maar ik vind Love Is Blind Japan zoveel leuker dan US! Veel lievere mensen en ze komen oprechter over. Het lijkt echt een totaal ander programma zonder al dat hysterische gedoe :joy:

4 likes

Nah als het je nu niet pakt gewoon stoppen. Ik vond het ook niks en het is ook niet beter geworden

3 likes

Iemand nog tips voor spannende series waarbij je steeds maar door wil kijken?

Ik ben bijna klaar met Manifest (weet dat veel mensen dat niks vinden hier, maar ik vond het heel leuk) en vond dat heel lekker wegkijken.

Andere series die ik goed vond: Lost, 24, Mocro maffia, Designated survivor, Prison break, La casa de Papel, Squid Game, Clickbait, Orphan Black, Undercover

Wat ik geprobeerd heb en me niet pakte: Breaking bad, Stranger things, White collar, How to get away with murder

Ik vind het dus vooral belangrijk dat er een doorlopende verhaallijn in zit en dat afleveringen altijd een beetje spannend/met een cliffhanger eindigen waardoor je verder wil kijken.

5 likes

Ja, vond ik ook! Ik heb dus eerst de Japanse versie gekeken en die vond ik heel vermakelijk en ik vind het zo interessant om te zien welke cultuurverschillen er zijn. Denk niet dat veel stellen zullen gaan trouwens though, sommige mensen zeiden volgens mij alleen ja omdat ze perse willen trouwen, niet omdat ze zo hoteldebotel zijn van hun partner.

Maar de Amerikaanse kon ik echt niet aan, zulke vreselijke mensen allemaal, haha.

Ben heel benieuwd naar de volgende afleveringen van de Japanse versie!

4 likes

Ja eens!

spoiler

Vind haar ook minder leuk in die rol en vind de snelheid waarin ze opeens carriere maakt na 15 jaar beetje ongeloofwaardig, net als dat ze nu elke dag vol glam op het werk staat haha. Jammer dat nu ze een relatie heeft met Jonah, die verhaallijn een beetje dood is…

Ben blij dat Glenn in ieder geval nog wel in de show zit! Samen met Dina mijn favoriet. Benieuwd naar laatste seizoen, nog even geduld

2 likes

Ik wilde ook Bodyguard en Broadchurch zeggen :ok_hand:t2: @Sundance

1 like

Maar het is toch ook geen documentaire? Het is gewoon een vermakelijke Netflix serie

Overigens wordt door de serie heen wel steeds duidelijker hoe sluw ze te werk gaat en hoe ze langzaam alles verliest

Daniƫlle doet me echt denken aan een vriendin van mij en ik heb me vaak gevoeld zoals Nick. Dat je er probeert te zijn, te begrijpen maar je reactie niet de reactie is die de persoon van je verwacht. En je eigenlijk in een vicieuze cirkel terechtkomt.

2 likes

Maar dan is het onderliggende probleem is toch heel anders? Heeft weinig met haar verwachtingen te maken maar juist met haar (onderliggende) gevoelens. Hij reageert soms om te reageren, vanuit zijn idee in plaats van grondig respecteren en proberen begrijpen waar dat bij haar vandaan komt. En dan kom je inderdaad in een vicieuze cirkel terecht. Ik snap het wel want daardoor krijg je ook een ongelijke machtsrelatie? Alsof zij er niet toe doet (want hij reageert om te reageren), onzekerheid enz

On topic: voor het evenwicht ook eindelijk bezig met het laatste deel van La Casa De Papel. Saai nu maar ja we kijken het maar af

2 likes

Wilde ik ook tippen!

4 likes