Ik wilde Anne+ graag zien in de bioscoop maar hij draaide hier niet in de buurt maar hij staat nu op Netflix. Dus ben benieuwd!
Dat snap ik wel! Ik vind de bevallingen en baby’s wel mooi om te zien, maar eigenlijk gaat het ook niet eens echt om de baby’s volgens mij. Er word een goed tijdsbeeld neergezet en ze acteren goed. Maar dat er zoveel ‘randzaken’ als vrouwenrechten, armoede, prostitutie, de gezondheidszorg, daklozen etc. aan bod komen zonder de nadruk op alleen maar de ellende maakt het zo sterk . Ik denk vaak van wow wat een verschil of hoe gaan we dat nu mee om eigenijk? Of hier kunnen we nu nog wel wat van leren! Of is dit niet wat het voor jou ook zo goed maakt?
Zijn de seizoenen die na de 4de komen ook aanrader? Ik heb die seizoenen nog niet gezien omdat er allemaal andere acteurs mee gaan doen.1-4 al een paar keer.
Niets gaat zijn rol in Workaholics toppen
Ja juist precies dat allemaal! Zo’n interessante inkijk in sociale geschiedenis, medische geschiedenis, vind het enorm boeiend en met zo veel aandacht gemaakt. Ik vind verdere seizoenen ook zeker de moeite waard. Vind het zelf ook stom altijd als personages die je gewend was eruit zijn maar dat is een beetje wennen en dan klopt het wel weer. En elk personage is interessant!
Haha Lillehammer vonden wij echt leuk. Het is af en toe erg suf maar maakt het ook wel lachen. Wij hebben het paar jaar terug gekeken en toen waren er nog weinig competitieve series. Nu is het misschien niet zo leuk doordat het veel betere series erbij zijn gekomen.
Wij zijn begonnen met Harlem (hier in DE op prime). Dikke aanrader!
Begonnen met Toy Boy seizoen 2, wel oke en heel slecht. Na twee afleveringen was ik het wel zat, aanrader voor simpel vermaak maar afrader als je wil bingen.
Ik vind mocro maffia tegenvallen. Super verwarrend met al die bendes, snap er echt niks van
Inventing Anna is vermakelijk! Maar dat accent van die dame van Ozark is… super vaag, of is dat expres gedaan?
Oh dit wil ik zo graag zien, maar het staat niet meer op netflix? Volgens mij werd het na seizoen 5 er ineens afgehaald terwijl ze nieuwe seizoenen op netflix hadden beloofd. Waar kijk je het?
Welke vrouw van Ozark?
Ruth!
Anna “Delvey” deed zich dus voor als Duitse adel maar had volgens veel mensen gewoon alsnog een Russisch accent. En de actrice praat, zo raar (heel Duits aangezet) maar ook Southern (ik hoor Ruth erdoor heen!)
Zie nu dat er al meer over is geschreven:
Ik heb de eerste 3 seizoenen zelf op dvd! De rest ga ik lenen van de bieb. Al weet ik niet of ze alle seizoenen hebben die uit zijn. Wat stom van Netflix zeg! Ik weet niet waar je het anders nog kan streamen eigenlijk.
Edit: volgens film.nl kan je het via ziggo kijken
Ooo zij! Haha ik keek de trailer net en idd echt een weird accent? Ik denk steeds dat ik Ruth zie
Ik heb net de eerste paar gebinged!! Geweldige TV weer inderdaad, wat vind jij van de mensen? Shane zit zoo in mn irritatie
Jaaa was helemaal verbaasd dat het er weer was, heerlijk.
Ik heb gisteren ook tm 4 gebinged! Idd weer lekker vermaak. Hoorde ook dat Love is Blind Japan die er net op staat ook leuk is, die ga ik dus hierna kijken
Ja ik spot Thatcher en Ellis Grey haha
Ben nu de eerste aflevering aan het kijken maar weet nog niet helemaal wat ik ervan vind
Die had ik idd ook gespot, en zij zitten ook beide in Scandal, wat ook weer van dezelfde producer komt!
Er zitten meerdere Scandal acteurs in, logisch want het is een Shonda festijn