Serietopic #4

Ja duh, het is een acteur. Ik heb het over Glenn, niet over Mark McKinney. Ik vond Glenn in de serie gewoon irritant neergezet en niet likeable. eerder hateable. En de mensen waarmee ik de serie keek vonden dat ook.

Terwijl Dina ook kut werd neergezet maar haar vond ik juist leuk. Ik heb niet echt een mening over Amy en Jonah, alleen wel over Glenn en ik vond iedereen leuker dan hem. Oke behalve Carol.

Maar Glenn is toch een super lieve man en baas?

Hij geeft Cheyenne bijvoorbeeld betaald zwangerschapsverlof, hij is een foster parent, hij wil altijd luisteren naar zijn werknemers.

3 likes

Haha je noemt nu ook wel specifieke dingen op. Als Glenn in het echte leven mijn baas zou zijn zou ik iig ontslag nemen en hard wegrennen :laughing:

2 likes

De bedoeling van Superstore is natuurlijk om stereotypen heeeeel groot neer te zetten en dan snap ik wel dat belaalde rollen je gaan irriteren. Ik vond dat ‘deugen’ van Jonah op een gegeven moment ook vervelend worden, maar Glenn is :heart_eyes:

4 likes

JA DEH, moge duidelijk zijn dat wij het ĂŒberhaupt al zelden met elkaar eens zijn lol. En goh ik weet dat Glenn een acteur is, ik ben het gewoon simpelweg wederom niet met jouw mening eens. Eens @marley , ik ken ook niemand die haat op Glenn. Echt alleen maar smh @Xiomara

1 like

Haha het zit je wel hoog he.

1 like

Nee, jou vind ik irritant, en dina vind ik leuk. 2 feiten.

Oke Amy

Ja dat sowieso haha. Het boeide haar niet want er was maar een doel: opzetten van ADF. In haar hoofd: als dat eenmaal geregeld was, fixte ze het geld wat ze nog verschuldigd was aan alle anderen. Ben benieuwd of ze dit geld nu slim gaat beleggen :joy:

3 likes

Inventing Anna

Ze heeft een boete gehad tegelijk met haar veroordeling dus er blijft van dat geld niet heel veel (voor haar standaarden) over en ze moet nu terug naar Duitsland

2 likes

Aaah dat wist ik niet! Nu hopen dat ze geen nieuwe illegale side hustle gaat vinden :joy:

1 like

Inventing Anna

Ze is bezig met het opzetten van een eigen merk voor mode of iets dergelijks
Haar Insta is ook Anna Delfey 2.0 en “reinventing Anna”

2 likes

Laatste aflevering After life

Samenvatting

Ik vond de laatste aflevering zoooo slecht! Alsof in die laatste aflevering even afgevinkt moest worden: ‘zoo, die wordt verliefd op die zodat ze niet meer eenzaam is. Hij komt voor z’n kind op, is hij toch een held. Hij verteld een grap, zij moet lachen en worden ook verliefd. Zij komt haar oude scharrel tegen, die worden verliefd.’ In 2 minuten wordt alles opgelost. En ik vond het einde zo’ arty farty’ en nu weet ik alsnog niets. Echt jammer, want ik vond de eerste 2 seizoenen echt leuk.

6 likes

Fixed that for you

2 likes

Het gebruik van het woord ‘feiten’ was hier gewoon onjuist hoor. Ik heb er altijd een schurft hekel aan wanneer mensen zaken als een feit verkondigen, terwijl het gewoon een mening is (welke ze veelal willen doordrukken).

2 likes

:rofl:

1 like

Alleen gebruikt ze al twee keer “ik vind” dus de mening is al uitgedrukt, dat ze die mening heeft stelt ze als feit.

Geen idee waar het over gaat verder :sweat_smile:

3 likes

Yes seizoen 2 van Space Force staat op Netflix :tada:

2 likes

Ik vind Het Verhaal van Nederland met Daan Schuurmans op NPO zo goed. Ik heb NPO Plus dus we hebben alle afleveringen gebinged. Ik vind het ook goed dat de schuld van Nederlanders in de holocaust gewoon goed neergezet wordt in plaats van doen alsof we het allemaal over ons heen lieten komen.

Dit soort geschiedenis had ik op de middelbare school willen hebben, ik hoop dat ze het daar ook laten zien. Vond het mega-interessant en veel wist ik nog niet.

17 likes

Iemand al begonnen aan S2 van Love is Blind? Is het net zo leuk/fout als S1?

2 likes