Serietopic #4

In t begin vond ik de mensen niet zo boeiend, maar ik zit er nu weer helemaal in! Eerste 9 afleveringen staan er op, dus je kunt aardig bingen

5 likes

Eerst leken het wat normalere mensen te zijn en dat is saai, maar als je verder kijkt merk je dat het allemaal alsnog een beetje gekke mensen zijn die zo wanhopig zijn dat ze met een vreemde willen trouwen en kinderen krijgen. Genoeg drama dus, aanrader.

7 likes

Haha ja vooral in de tweede helft komt hun ware aard naar boven @FrootLoops en die families zijn soms ook echt angstaanjagend :joy:

3 likes

Is het wat? Ik vond dat eerste seizoen zp tegenvallen!

2 likes

Naast dat het goed in elkaar zit vind ik het ook mooi gefilmd. Tof hoe Daan als verteller steeds onderdeel uitmaakt van de scènes uit het verleden. Vind het echt een voorbeeld van hoe je geschiedenis op een aansprekende manier kunt overbrengen

6 likes

Ja wat een budget moet erin hebben gezeten, maar daardoor is het inderdaad heel aansprekend en interessant om te kijken.

3 likes

Denk wel echt een groot budget idd, met al die kostuums enzo! Wat mij betreft mogen er meer van dit soort documentaires gemaakt worden met bepaalde onderwerpen nog meer uitgediept :blush:

2 likes

Oh wist niet dat daar een serie van kwam! Ben benieuwd :grin:

1 like

@kleinmaargroot @Sax @Dombo Ja ik vond het ook moeilijker door te komen. Drie afleveringen versneld bekeken gisterenavond, maar zie de drama al in het vooruitzicht hoor. En wellicht een nieuwe Jessica-Amber-Barnett situatie haha.

1 like

Ik heb gister 3 afleveringen murderville gezien en het is echt vrij fantastisch.

Het is een improv show met steeds een andere bekende persoon die samen met Will Arnett, die wel een script heeft maar ook improvisatie doet wanneer nodig, een moordzaak oplost. Ze onderzoeken en verhoren 3 getuigen en dan kiest de bekende persoon de dader gebaseerd op hints.

Maar je ziet ze dus ook heel vaak stuk gaan om wat er gebeurt en sommigen zijn ook vet goed in improvisatie. Vooral aflevering 3 was echt leuk.

8 likes

Klinkt goed, die ga ik vanavond kijken.

3 likes

Haha ja dit is leuk! Ik was gestrand bij aflevering 2, maar heb nu helemaal zin om verder te kijken

3 likes

Ik heb One Of Us Is Lying in 1 dag gebinged, heerlijk vermakelijke teenage highschool murder mystery🤩

11 likes

Thanks voor jouw Postmortem tip nog! Hopelijk snel seizoen 2

2 likes

Jaaa echt leuke serie!

Ik moet nog ff Lillehammer 3 afkijken maar als iemand een tip heeft voor een leuke serie Pls

1 like

love is blind

ben ~pas~ in aflevering 6, maar echt DEEPTI RUN, dit kan niet goed aflopen
natalie overigens ook, maar die maakt het er zelf ook wel een beetje naar

6 likes

Is ook een goede podcast van, die heet ook the dropout!

5 likes

Komt in NL op Disney+!

Heel bizar verhaal inderdaad.

2 likes

Iets later helaas, 20 april!

Edit, ik lieg! Vanaf 3 maart zijn de eerste 3 afleveringen te zien.

3 likes
Love is Blind S2

Ik zit toevallig ook bij afl 6 en I agree, hoop dat het goedkomt, maar lijkt me ook vervelend voor Deepti dat ze dit terug gaat zien: hij vindt haar dus totaal niet aantrekkelijk.

Vind niemand echt symphatiek dit seizoen. Behalve Iyanna en Jarrett misschien.

Shaina vind ik nog erger dan Jessica vorig seizoen. Kyle is een creeper zoals Mark.

Vind Sal echt heel knap en leuk maar veels te lief en te gevoelig voor Mallory.

Nick en Danielle alleen maar drama.

Shane en Natalie zijn cute, maar niet op de lange termijn. Shane vind ik een enorme frat-bro en weet niet of het een match is, maar ze vullen elkaar leuk aan

3 likes