Ik heb net Love is Blind gekeken en was best verbaasd over sommige antwoorden! Hieronder dus dikke spoilers.
Samenvatting
Ik had niet gedacht dat Nick ja zou zeggen. Hij leek zo nerveus. Ik hoop dat ze samen door hun issues kunnen werken, maar zou niet verbaasd zijn als ze met de reünie uit elkaar zijn.
Ik vond het top dat Deepti nee zei! Don’t settle for less. Vond Shake zijn reactje achteraf ook heel veel zeggen. Hij ging niet naar haar toe, wilde meteen feesten, had het over reserveringen bij Nobu. Yikes.
Ik dacht dat Natalie ja zou zeggen, maar blijkbaar zijn er de avond ervoor hele nare dingen gezegd tijdens een ruzie, dus in dat licht begreep ik het wel. Shaina zal haar kans wel grijpen.
Ik had echt niet verwacht dat Salvador nee zou zeggen! Ik hoop dat ze samen verder gaan daten, want er zit wel potentie in denk ik.
Jarette en Iyana vind ik cute samen! Had ergens verwacht dat hier nog een nee zou komen, maar leuk dat ze zo blij zijn samen. Ik ben ook benieuwd hoe Jarette/Malory ermee omgaan dat de een wel getrouwd is en de ander niet… ik was team Iyana maar er zat duidelijk iets.
Oké tot dusver mijn verslag, ik ben duidelijk te invested in deze slechte reality show.