Sweet Magnolias is zo kut en ik heb een hekel aan zulk soort series, en toch blijf ik kijken
Die opengesperde oogjes was ook het enige wat ik kon zien bij al zijn interviews
Hahaha ik kwam hier om dit te posten, het tweede seizoen is wel cliché bovenop cliché
Maar ik wil ook zulke frequente margarita en nacho avonden met mijn vrienden (alleen dan minder degelijk)
En al die verwijzingen naar de bijbel is ook wel een beetje too much. Alsof het gesponsord is door de kerk
Bless your heart
Ja heb je echt helemaal gelijk in, en Dana Sue is natuurlijk ook weer de kok/houdt van eten, lekker typisch allemaal
Heb ik dit helemaal gemist of zit jij al in S3? Oh wacht ik ben ook in slaap gevallen tijdens een aflevering misschien was het die haha.
Vond het ook irritant, blij dat ik er doorheen ben
Ooh vandaag, dacht al dat mijn geheugen echt zo slecht was haha. Maar S1 is al even geleden
Haha ik wist dit ook niet meer en vroeg me al af of dat dan tijdens aflevering 9 of 10 in S2 zou gebeuren als een slechte cliff hanger
Haha ik ben ook gestopt met Sweet Magnolias. Bijna net zo erg als Chesapeake Shores, ook al zoân gereformeerd gezin
Ik kijk Outlander, seizoen 1/15 en ik ben op zich redelijk ik met wat agressie/bizarre scĂšnes van films maar ik werd een beetje misselijk van de spijkerscene
Ik heb net Non Mi Uccidere gekeken, puur voor Alice Pagani, en dat is ook wel de enige reden om deze film te kijken want hij is heel erg slecht :â)
LiB S2 Shaina
Gatver wat een manipulatief mens. Shayne en Natalie waren al samen, waarom ga je hem nog een keer proberen te versieren. En die opmerkingen in het begin over dat alle mannen haar willen en dat ze er ook gewoon niks aan kan doen. En ze is oh zo gelovig, daarom wilde ze Kyle niet. Zeg dan gewoon eerlijk dat je niet op hem valt. Vraag me af of ze haar niet ingehuurd hebben in de rol van een âbitchy vrouwâ of misschien dat ze verder de reality tv in wilt. Likeability is echt nul bij haar.
Over einde Dexter
Ik post het ook nog even hier, maar omg zijn er meer mensen die echt teleurgesteld waren door het Dexter einde?! Hoe hebben ze dit een tweede keer gedaan?! Het erge was dat ik het seizoen echt wel stevig vond, maar dat einde weer?!?! Omg I canâtttttt hahahaha
Je hoeft niet in twee topics te spoilen toch
Ohhh oeps zal even alles in een spoiler zetten!
Einde Dexter
Ik vond het ook echt een enorme misser dat er geen confrontatie tussen hem en Batista kwam. Maar ik ben wel blij dat Dexter dood is, dan is het nu gewoon echt klaar. Hopelijk gaan ze geen vervolg maken met Harrison, het is wel goed zo.
Einde Dexter
Dat hoop ik ook echt niet. Ik ga iig niet kijken naar een gare spin off met Harrison. Ze hebben hun kans twee keer gehad en het verprutst haha, ergens wel knap
Einde Dexter
Maar ik vond het einde van dit seizoen wel beter dan het âvorigeâ einde dat hij ineens nog leefde! Toen zat ik echt zo en nu vond ik het - op Batista na dan - wel gewoon een prima afgerond einde. Maar ben het met je eens hoor, het is het allebei net/helemaal niet haha.
Einde Dexter
Ohhh ja dat einde van seizoen 8 is 1 van de vreselijkste dingen die ik ooit heb aanschouwd haha, dus het was sowieso beter dan dat. Eerlijk, als ze die scene met batista gewoon even hadden gefilmd had ik het eigenlijk ook wel een ok einde kunnen vinden. Want hij moest idd dood, of gevangen worden. Persoonlijk had ik gevangen worden wat interessanter gevonden, maar dit ging ook wel⊠Ze hadden iig die vent nog even 1 dag moeten uitbetalen om die scene te filmen. Dat had bij mij iig heel veel irritatie gescheeld. Of op zân minst hadden ze dan maar gewoon niet moeten zeggen dat ie onderweg was? Zeg het maar niet dan haha. Kan je ons ook niet blij maken met een dode mus⊠Of een dode Dexter in dit geval I guess haha