Ik zit inventing Anna te kijken, en
Ik erger me echt rot aan de rare bekken/blikken die Vivian de hele tijd maakt??
Vind het echt verhaal wel leuk, maar kan dit detail niet meer ont-zien.
.
Ik zit inventing Anna te kijken, en
Ik erger me echt rot aan de rare bekken/blikken die Vivian de hele tijd maakt??
Vind het echt verhaal wel leuk, maar kan dit detail niet meer ont-zien.
.
Haha ze heeft een heel expressief gezicht hĂš
Vind het accent van Anna ook heel irritant. Heel nasaal en weird.
Ja, het is echt een beetje te intens voor me. Het is echt over the top.
Het accent van Anna is inderdaad vrij irritant, maar zo praat de echte Anna wel
Over Love is Blind, ik heb meerdere keren gelezen dat die Shayne aan de coke zou zitten en ik kan nu niks anders meer zien als hij op beeld is
Jaaa, dit had ik ook echt enorm! Echt heel irritant.
Nou, ben blij dat ik niet alleen benđ
Dat zou wel die wilde ogen en hypere gedrag verklaren
Same hoor, ik dacht ook heel vaak, âwat gebeurt er nu, ben je blij, boos, verdrietig??? Wat is dit voor gezicht??â
Aanrader! Rain men op videoland. Ik had deze film nog nooit gezien, maar is wel een klassieker uit de jaren 80.
Ik word helemaal in tragi-komische films gezogen. Iemand nog een aanrader in dit thema?
Sweet Magnolias is zo kut en ik heb een hekel aan zulk soort series, en toch blijf ik kijken
Die opengesperde oogjes was ook het enige wat ik kon zien bij al zijn interviews
Hahaha ik kwam hier om dit te posten, het tweede seizoen is wel cliché bovenop cliché
Maar ik wil ook zulke frequente margarita en nacho avonden met mijn vrienden (alleen dan minder degelijk)
En al die verwijzingen naar de bijbel is ook wel een beetje too much. Alsof het gesponsord is door de kerk
Bless your heart
Ja heb je echt helemaal gelijk in, en Dana Sue is natuurlijk ook weer de kok/houdt van eten, lekker typisch allemaal
Heb ik dit helemaal gemist of zit jij al in S3? Oh wacht ik ben ook in slaap gevallen tijdens een aflevering misschien was het die haha.
Vond het ook irritant, blij dat ik er doorheen ben
Ooh vandaag, dacht al dat mijn geheugen echt zo slecht was haha. Maar S1 is al even geleden
Haha ik wist dit ook niet meer en vroeg me al af of dat dan tijdens aflevering 9 of 10 in S2 zou gebeuren als een slechte cliff hanger
Haha ik ben ook gestopt met Sweet Magnolias. Bijna net zo erg als Chesapeake Shores, ook al zoân gereformeerd gezin
Ik kijk Outlander, seizoen 1/15 en ik ben op zich redelijk ik met wat agressie/bizarre scĂšnes van films maar ik werd een beetje misselijk van de spijkerscene