Serietopic #4

Ik heb net Non Mi Uccidere gekeken, puur voor Alice Pagani, en dat is ook wel de enige reden om deze film te kijken want hij is heel erg slecht :’)

2 likes
LiB S2 Shaina

Gatver wat een manipulatief mens. Shayne en Natalie waren al samen, waarom ga je hem nog een keer proberen te versieren. En die opmerkingen in het begin over dat alle mannen haar willen en dat ze er ook gewoon niks aan kan doen. En ze is oh zo gelovig, daarom wilde ze Kyle niet. Zeg dan gewoon eerlijk dat je niet op hem valt. Vraag me af of ze haar niet ingehuurd hebben in de rol van een ‘bitchy vrouw’ of misschien dat ze verder de reality tv in wilt. Likeability is echt nul bij haar.

3 likes
Over einde Dexter

Ik post het ook nog even hier, maar omg zijn er meer mensen die echt teleurgesteld waren door het Dexter einde?! Hoe hebben ze dit een tweede keer gedaan?! :scream: Het erge was dat ik het seizoen echt wel stevig vond, maar dat einde weer?!?! Omg I can’tttttt hahahaha

6 likes

Je hoeft niet in twee topics te spoilen toch

1 like

Ohhh oeps zal even alles in een spoiler zetten!

Einde Dexter

Ik vond het ook echt een enorme misser dat er geen confrontatie tussen hem en Batista kwam. Maar ik ben wel blij dat Dexter dood is, dan is het nu gewoon echt klaar. Hopelijk gaan ze geen vervolg maken met Harrison, het is wel goed zo.

5 likes
Einde Dexter

Dat hoop ik ook echt niet. Ik ga iig niet kijken naar een gare spin off met Harrison. Ze hebben hun kans twee keer gehad en het verprutst haha, ergens wel knap :rofl:

1 like
Einde Dexter

Maar ik vond het einde van dit seizoen wel beter dan het ‘vorige’ einde dat hij ineens nog leefde! Toen zat ik echt zo :roll_eyes: en nu vond ik het - op Batista na dan - wel gewoon een prima afgerond einde. Maar ben het met je eens hoor, het is het allebei net/helemaal niet haha.

5 likes
Einde Dexter

Ohhh ja dat einde van seizoen 8 is 1 van de vreselijkste dingen die ik ooit heb aanschouwd haha, dus het was sowieso beter dan dat. Eerlijk, als ze die scene met batista gewoon even hadden gefilmd had ik het eigenlijk ook wel een ok einde kunnen vinden. Want hij moest idd dood, of gevangen worden. Persoonlijk had ik gevangen worden wat interessanter gevonden, maar dit ging ook wel… Ze hadden iig die vent nog even 1 dag moeten uitbetalen om die scene te filmen. Dat had bij mij iig heel veel irritatie gescheeld. Of op z’n minst hadden ze dan maar gewoon niet moeten zeggen dat ie onderweg was? Zeg het maar niet dan haha. Kan je ons ook niet blij maken met een dode mus… Of een dode Dexter in dit geval I guess haha

2 likes

Nou je bent niet de enige. Ik vind sommige scènes echt wel heftig! Niet alleen in seizoen 1. Deze aflevering is wel de naarste denk ik.

2 likes

Meh ik typte dit halverwege de aflevering, maar het werd nog intenser dus. Heftige aflevering hoor.
Ik wilde nog eentje kijken maar ga maar naar bed :tired_face:

Er komen er dus nog meer…?

2 likes

Ja nog wel meer heftige scènes. Maar ze zijn wel verspreid hoor over de seizoenen. En geen een vond ik zo erg als deze. De hele sfeer in die aflevering is echt zo vreselijk. Ik zou wel echt door blijven kijken hoor want outlander is verder echt een geweldige serie! Seizoen 1 en 2 al voor de tweede keer gezien en ben van plan om binnenkort alles weer te kijken.

1 like

Haha dit is al de tweede poging die ik doe met deze serie. Maar omdat iedereen m zo goed vind moest ik verder kijken. Eerste keer gestrand bij aflevering 5/6 en sinds vorige week weer begonnen. En nu zit ik meer in het verhaal ofzo.

Maar idd, een nare sfeer in de aflevering. Blijft ook een beetje hangen in m’n kop :confused: Dat wens je niemand toe en ergens hoop ik (tegen beter weten in) dat ze vroeger echt niet zo gruwelijk waren.

1 like

Ik vind Outlander fantastisch. Zitten idd nare stukken in, maar grootste deel zo’n prachtig verhaal. Ik heb alles nu 2 x gezien en volgens mij sommige seizoenen misschien vaker. Volgens mij komt seizoen 6 er aan, misschien ga ik nóg een keertje kijken, met hier en daar een beetje doorspoelen.

Van te voren sprak de serie me echt niet aan, mijn vriend had seizoen 1 al gezien en zei dat het echt wat voor mij was. Met tegenzin mee gekeken en toen ik Jamie uh de hele serie :wink: was ik verkocht

3 likes

ik word echt aggressief van die wijn’glazen’ in love is blind, je gaat toch geen rode wijn drinken uit een goud metalen cracky object

5 likes

Ik zag een tiktok hierover, ze doen dat zodat ze verschillende scènes aan elkaar kunnen plakken zonder dat je het merkt doordat die drankjes ineens niet kloppen.

Buiten dat zijn die bekers tering lelijk

5 likes

ik heb het boek dus ook gelezen en ik ben het helemaal vergeten haha, komt me goed uit nu.

4 likes

Loopt wel een beetje uit de hand met die glazen, zag er ook al een paar op nachtkastjes bij hen thuis staan enzo haha!

3 likes

ze drinken er nu zelfs thee uit :sob::sob::sob:

3 likes

De nieuwe aflevering (s2ep7) van euphoria is echt vet gedaan met dat toneelspel en de real life tijdlijn door elkaar heen!

6 likes