love is blind
deepti
love is blind
deepti
ohh die heb ik voor vanavond op de planning staan, nu ben ik extra benieuwd
LIB spam
waarom stijlt mallory haar haar voor de bruiloft!!! zo zonde
LiB finale
Jaaaa. Ook blij van Natalie. Red flags overal met die Shayne, al vanaf het begin. Wel een beetje vreemd van Mallory en Sal, niet verwacht eigenlijk.
Love Is Blind was inderdaad best verrassend! Ik was er echt van overtuigd dat Nathalie nog ja zou zeggen ondanks hun ruzie, maar good for her. En echt goed van Deepti, ze verdient veel beter, gelukkig dat ze dat zelf meteen in zag.
Ik ben nu Lion aan het kijken omdat ik zag dat die volgende maand van Netflix gehaald wordt. Hele mooie en ontroerende film gebaseerd op waargebeurd verhaal. Over een Indiaas jongetje dat in de jaren '80 per ongeluk gescheiden wordt van zijn familie en geadopteerd wordt in Australië.
Het is echt Shonda on steroids.
Scandal was ook al heel erg juicy en langdradig
Zondag is het zesde seizoen van Peaky Blinders op BBC one te zien, voor degenen die niet willen wachten op Netflix.
Op aanrader (ik zocht iets hersenloos) van een vriendin ben ik love is blind aan het kijken. Alleen de cringe is zo groooot.
Ik snap echt niet waarom nick en Danielle zijn getrouwd! Ze hebben constant ruzie en zelfs ruzie over het feit dat ze ruzie hebben. Waarom zou je dat jezelf aandoen?
Ik vond shayne echt een rare gast, had het idee dat hij de hele tijd strak stond van iets (zulke grote pupillen ook).
En Shake is echt een ontzettende sukkel. Helemaal stoer doen over het feit dat hij Deepti toch al niet wilde en dat hij blij was dat hij nu geen nee hoefde te zeggen.
En ik hoop dat Jarette niet vreemdgaat oid, ik vind hem wel een player in tha club.
The Circle of Are you the one?
Heb je Ik vertrek uit Vlaanderen al gekeken? Te zien op vtm.go of npo.
Ik zit er toevallig nu eentje te kijken, is weer een pareltje van slechte beslissingen.
Ik ben sinds gisteren begonnen met Love Is Blind Japan en ik vind het echt leuk! Tof om eens een niet-westerse invulling te zien van een wel westers programma/concept. De vrouwen zijn allemaal (tot nu toe) zo beleefd en lief naar elkaar toe en de mannen ook echt respectvol. En leuk dat ze hier meer afleveringen besteden aan de blinde datefase in de pods, de USA versie ging megasnel, toen gingen ze volgens mij in afl 2 al uit de pods en op vakantie.
Ik weet niet waarom, maar ik zit love is blind toch verder te kijken, maar jeetje wat een red flags in dit programma. Ik voel zelfs ongemak als die mensen zitten te zoenen
Ik heb heel mijn leven nog niet zo hard gecringed als bij âIM GOING TO MAKE YOU PREGNANTâ
Ugh, ik moest vanbinnen kotsen.
De normale mannen zaten zeker alleen in de eerste aflevering.
er zijn trouwens nog twee verlovingen geweest die niet zijn uitgezonden! (oa die man met grijs haar)
sowieso te weinig drama bij die twee kopppels hahaha
Oooohja mijne ook. Ben eigenlijk blij dat ik dit ook eens hoor. Iedereen is altijd maar team Chrishell maar snap oprecht echt niet waaromâŠ
Oh echt? Wat gek! Waar las je dat?
Love is Blind is zo genietennnnnn.
Over aflevering 1, 2, 3 en 4 seizoen 2
Shake: aaaaaah die man âIm going to make you pregnantâ baaaaah, het leek wel alsof zij het oke vond.
Shayne: die ogen, I canât. Altijd met âwhat are you wearing?â ??? ik dacht echt dat Nathalie meteen weg zou zijn na zijn blunder en kinderachtig gedoe, maar neen dan gaan ze samen verder??? En altijd dat gekreun over die crop top
Nathalie: te goed voor Shayne, run girl
Shaina: zou misschien nog passen bij Shayne. Ohja âgod is scieneâ
Kyle: lijkt me een leuke sympathieke jongen, hele mooie lach. Geen idee wat hij bij Shaina doet. En waarom eet hij plots vlees na 8 jaar niet? Vond dat echt raar. Ook dat gedoe over dat brood ete.
De memes zijn ook leuk: