Serietopic #4

Mijn eindconclusie van inventing Anna is dat het verhaal best tof is, maar echt tering slecht overgebracht.
Sowieso had het hele verhaal in maximaal 4 aflevering gepast, want zo boeiend was het nou ook weer niet, en de acteerprestaties van nagenoeg de hele cast is echt om te jan-ken zo slecht.
Ze hadden er beter een docu ala Tinder swindler van kunnen maken

9 likes

Prijzen bekend van HBO Max.

10 likes

Ja en te beseffen dat Anna dankzij deze netflix-deal van bijna 4ton allemaal schulden heeft afbetaald

2 likes

The Walking Dead is weer begonnen op Disney+ ! De tweede batch afleveringen van seizoen 11, het allerlaatste seizoen. :face_holding_back_tears: (Maar volgens mij komt daarna nóg een derde batch afleveringen en is het echte einde dus in de herfstperiode).

Ben ook eindelijk klaar met The Sinner, ik vond dit seizoen weer duidelijk beter dan de vorige (met die Jamie, vond die zó irritant). Mysterieuze verhaallijn en veel cliffhangers waardoor je graag verder wilt kijken.

Heb nu Love Is Blind bijna in 1 dag gebinged, heel benieuwd naar de bruiloften en de periode daarna!

3 likes

O valt me mee eigenlijk.

Voor wie ook geen zin heeft om door te klikken: Abonnement op HBO Max gaat €5,99 – €7,99 per maand kosten, levenslange korting van 50% als je lid wordt in de eerste maand.

6 likes

wie gaan er trouwen in love is blind

• shake & deepti
  • nick & danielle
  • sal & mallory
  • jarrette & iyanna
  • shayne & natalie

0 stemmers

4 likes

Ik heb net Love is Blind gekeken en was best verbaasd over sommige antwoorden! Hieronder dus dikke spoilers.

Samenvatting

Ik had niet gedacht dat Nick ja zou zeggen. Hij leek zo nerveus. Ik hoop dat ze samen door hun issues kunnen werken, maar zou niet verbaasd zijn als ze met de reünie uit elkaar zijn.

Ik vond het top dat Deepti nee zei! Don’t settle for less. Vond Shake zijn reactje achteraf ook heel veel zeggen. Hij ging niet naar haar toe, wilde meteen feesten, had het over reserveringen bij Nobu. Yikes.

Ik dacht dat Natalie ja zou zeggen, maar blijkbaar zijn er de avond ervoor hele nare dingen gezegd tijdens een ruzie, dus in dat licht begreep ik het wel. Shaina zal haar kans wel grijpen.

Ik had echt niet verwacht dat Salvador nee zou zeggen! Ik hoop dat ze samen verder gaan daten, want er zit wel potentie in denk ik.

Jarette en Iyana vind ik cute samen! Had ergens verwacht dat hier nog een nee zou komen, maar leuk dat ze zo blij zijn samen. Ik ben ook benieuwd hoe Jarette/Malory ermee omgaan dat de een wel getrouwd is en de ander niet… ik was team Iyana maar er zat duidelijk iets.

Oké tot dusver mijn verslag, ik ben duidelijk te invested in deze slechte reality show.

12 likes
Ontknoping Love Is Blind

GO DEEPTI! :partying_face:

De rest moet ik nog kijken maar was hier zo blij mee, haha. Vond het ook wel verrassend.
En wat gaat hij er awkward mee om ugh.

3 likes

Oh dat kan haha! Was dat die chick die constant opschepte over haar Social media vrienden? Ze lijken heel erg op elkaar, zelfde type. Alleen was die Trisha volgens mij een ergere narcist?

2 likes

love is blind

deepti :crown: :crown: :crown: :crown: :crown: :crown:

12 likes

ohh die heb ik voor vanavond op de planning staan, nu ben ik extra benieuwd :star_struck:

2 likes

LIB spam

waarom stijlt mallory haar haar voor de bruiloft!!! zo zonde

3 likes

LiB finale

Jaaaa. Ook blij van Natalie. Red flags overal met die Shayne, al vanaf het begin. Wel een beetje vreemd van Mallory en Sal, niet verwacht eigenlijk.

4 likes

Love Is Blind was inderdaad best verrassend! Ik was er echt van overtuigd dat Nathalie nog ja zou zeggen ondanks hun ruzie, maar good for her. En echt goed van Deepti, ze verdient veel beter, gelukkig dat ze dat zelf meteen in zag.

Ik ben nu Lion aan het kijken omdat ik zag dat die volgende maand van Netflix gehaald wordt. Hele mooie en ontroerende film gebaseerd op waargebeurd verhaal. Over een Indiaas jongetje dat in de jaren '80 per ongeluk gescheiden wordt van zijn familie en geadopteerd wordt in Australië.

Het is echt Shonda on steroids.
Scandal was ook al heel erg juicy en langdradig

Zondag is het zesde seizoen van Peaky Blinders op BBC one te zien, voor degenen die niet willen wachten op Netflix.

15 likes

Op aanrader (ik zocht iets hersenloos) van een vriendin ben ik love is blind aan het kijken. Alleen de cringe is zo groooot.

LIB

Ik snap echt niet waarom nick en Danielle zijn getrouwd! Ze hebben constant ruzie en zelfs ruzie over het feit dat ze ruzie hebben. Waarom zou je dat jezelf aandoen?
Ik vond shayne echt een rare gast, had het idee dat hij de hele tijd strak stond van iets (zulke grote pupillen ook).
En Shake is echt een ontzettende sukkel. Helemaal stoer doen over het feit dat hij Deepti toch al niet wilde en dat hij blij was dat hij nu geen nee hoefde te zeggen.
En ik hoop dat Jarette niet vreemdgaat oid, ik vind hem wel een player in tha club.

1 like

The Circle of Are you the one?

3 likes

Heb je Ik vertrek uit Vlaanderen al gekeken? Te zien op vtm.go of npo.
Ik zit er toevallig nu eentje te kijken, is weer een pareltje van slechte beslissingen.

4 likes