Serietopic #4

Ik ben sinds gisteren begonnen met Love Is Blind Japan en ik vind het echt leuk! Tof om eens een niet-westerse invulling te zien van een wel westers programma/concept. De vrouwen zijn allemaal (tot nu toe) zo beleefd en lief naar elkaar toe en de mannen ook echt respectvol. En leuk dat ze hier meer afleveringen besteden aan de blinde datefase in de pods, de USA versie ging megasnel, toen gingen ze volgens mij in afl 2 al uit de pods en op vakantie.

4 likes

Ik weet niet waarom, maar ik zit love is blind toch verder te kijken, maar jeetje wat een red flags in dit programma. Ik voel zelfs ongemak als die mensen zitten te zoenen :sweat_smile:

2 likes

Ik heb heel mijn leven nog niet zo hard gecringed als bij “IM GOING TO MAKE YOU PREGNANT”

4 likes

Ugh, ik moest vanbinnen kotsen.
De normale mannen zaten zeker alleen in de eerste aflevering.

2 likes

er zijn trouwens nog twee verlovingen geweest die niet zijn uitgezonden! (oa die man met grijs haar)

sowieso te weinig drama bij die twee kopppels hahaha

2 likes

Oooohja mijne ook. Ben eigenlijk blij dat ik dit ook eens hoor. Iedereen is altijd maar team Chrishell maar snap oprecht echt niet waarom

1 like

Oh echt? Wat gek! Waar las je dat?

2 likes

Love is Blind is zo genietennnnnn.

Over aflevering 1, 2, 3 en 4 seizoen 2

Shake: aaaaaah die man “Im going to make you pregnant” baaaaah, het leek wel alsof zij het oke vond.
Shayne: die ogen, I can’t. Altijd met “what are you wearing?” ??? ik dacht echt dat Nathalie meteen weg zou zijn na zijn blunder en kinderachtig gedoe, maar neen dan gaan ze samen verder??? En altijd dat gekreun over die crop top
Nathalie: te goed voor Shayne, run girl
Shaina: zou misschien nog passen bij Shayne. Ohja “god is sciene”
Kyle: lijkt me een leuke sympathieke jongen, hele mooie lach. Geen idee wat hij bij Shaina doet. En waarom eet hij plots vlees na 8 jaar niet? Vond dat echt raar. Ook dat gedoe over dat brood ete.

De memes zijn ook leuk:

Samenvatting

1

3
4

1 like
3 likes

Zegt genoeg dat die ook uit elkaar zijn :joy:

2 likes

Oehh Vikings Valhalla staat op Netflix, ben benieuwd! Net de eerste aflevering opgezet.

5 likes

Mocro maffia (seizoen 4 aflevering 5).
Ik weet t niet of t aan mij ligt of dat t zo snel gaat
 maar ze hebben het over een oom die eerder vermoord is, over welke oom hebben ze t? :exploding_head:

1 like

Aha!

Thanks, dan gaan we die snel nog kijken.

Ik ben nu begonnen met Below Deck med, haha wat een serie. Moet echt de hele tijd lachen om hoe belachelijk het allemaal is

4 likes

Jaa dat is zo leuk. Ik vind het leuker dan de gewone Below Deck.

4 likes

Ah ja dit is sws mijn eerste below deck ervaring haha. Valt me wel op dat dit mensen er allemaal zo 2008 uitzien? Vooral die kok, doet me echt een beetje denken aan zo’n Jersey Shore figuur.

Haha ja klopt maar het is ook wel weer van paar jaar geleden wat nu op Netflix staat, weet niet waar je kijkt. Ik vind vooral die fooien altijd zo bizar, vooral als je de prijzen opzoekt van die boten als je ze wil huren incl. personeel enz. Oke die fooi is dan niks voor die mensen die het geven maar toch haha.

4 likes

Seizoen 6 van Superstore staat op Netflix :grinning:

2 likes

Ja leuk, ik heb aflevering 1 net gekeken :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes
Ozark S3E5

image
image
image

Wyatt en Darlene

Eén gif volstond niet

8 likes