Serietopic #4

Ja! Gedeelde eerste plaats met Anna uit Inventing Anna wat mij betreft.

1 like

Kijkt er ook iemand Swap Shop? Er staan nu 2 seizoenen online. Ik vind de karakters van die mensen zo grappig en apart. Zijn dus allemaal verzamelaars / handelaren in ouwe meuk die gevolgd worden als ze nieuwe inkopen gaan doen. Mensen bellen naar een radiostation om kenbaar te maken dat ze een verzameling te koop hebben of een ‘estate sale’ houden en dan gaan de kopers er naartoe om te kijken. Mijn omschrijving doet het geen goed maar het is echt leuk!

2 likes

Over Euphoria
 welke topics, zoals drugsgebruik, komen aan bod? Ik wil kijken maar wil niets triggeren😊

1 like

heeft dit niet dezelfde vibe als al die discovery channel garageboxen veiling series haha?

2 likes

Drugs, seksueel misbruik, pedofilie, geweld, naaktheid
Ik vind deze serie wel minder triggerend dan I may destroy you. Kon dit meer plaatsen als dit is een serie en volledig fantasie maar IMDY kwam dan harder binnen.

6 likes

Als het helpt, iemand heeft per aflevering de trigger warnings uitgeschreven. Natuurlijk ‘spoilers’

5 likes

Dit is fantastisch! Dankjewel.

Edit: dit gaan we mooi niet kijken😂

1 like

Dit weekend met mijn vriend Dopesick gekeken op Disney. We moeten volgende week nog de laatste 2 kijken maar we vinden hem erg goed! Heeft ook een 8.8 ofzo.

6 likes

Heb die nieuwe film met Leighton Meester gekeken, the Weekend Away, echt om te cringen zo slecht

2 likes

Ik vond m heerlijk. Mooi zitten dom kijken haha. Niet een heel sterk plot maar wel vermakelijk!

2 likes

Ik hoop ook dat The Challenge erop staat, maar die nieuwe seizoenen zijn ook echt leuk

2 likes

Als je voor 31 maart een abonnement neemt krijg je 50% korting per maand voor altijd. Dus dat is voor mij wel reden om het te doen.

5 likes

Ik zag dat The OC en One Tree Hill op HBO Max komen. en nu wil ik dat zooo graag weer kijken!! :heart_eyes:

zag hier een lijst voorbij komen: Voor altijd 50% korting op HBO Max (vanaf 8 maart) - Pepper.com
in de reacties staan de films en series.

6 likes

Ik wilde net hier een poll openen welke ik eerst zou kijken :joy: jeugdsentiment. Zoveel keuzes.

• One tree hill
  • The OC

0 stemmers

4 likes

Ik heb me aangemeld bij hbo max, account aangemaakt, betaald, email geverifieerd. Maar nu kan ik verder niks. Als ik wil inloggen kan dat wel maar als ik wat wil afspelen zegt hij dat ik geen abonnement heb. Heeft iemand anders dat ook?

haha heerlijk! Ik heb OTH maar 1 keer gezien en The OC wel 3 keer minimaal, dus ga dan eerst weer voor OTH denk ik.

ben momenteel ook weer bezig met Greys (nog 5 seizoenen te gaan) dus krijg 't nog druk

Grey’s kan ik echt niet meer aan vanaf seizoen 1. Laatst weer geprobeerd maar nee.

Volgens mij heb ik OTH nooit afgezien. The OC ook niet denk :joy:

@Croky Bij mij doet ie t gewoon.

Ik ben ook begonnen bij seizoen 10 of 11 haha! had het ooit al eens zo ver gekeken, maar wist niet precies meer waar ik gestopt was. dus even gelezen wat ik me nog kon herinneren. eea komt me wel bekend voor maar het scheelt wel 10 seizoenen :joy:

1 like

Daar ben ik weer lekker mee dan. Bij Prime had ik ook dat probleem al. :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Bij mij deed ie t ook meteen, ik hoop dat t snel opgelost is!!!

1 like