ja ik ben inmiddels halverwege Love Is Blind Japan en ik vind het echt veeeeel leuker dan de US versie.
Wat een saai en clichƩ einde van superstore zeg.
En hoe vind je het?
Ik heb m af gezet, het acteerwerk vond ik verschrikkelijk
Ja echt verschrikkelijk. En die neppe Scandinavische accenten vind ik ook irritant. Maar dat was in Vikings ook al zo
Ik ben Cheer aan het kijken en vind alle stunts vet om te zijn maar de rest er omheen allemaal zo dramatisch. High school life voor een aantal volwassenen.
Haha ja precies! Om te janken!
Ik wist niet dat er een reünie van Love Is Blind zou komen, maar ik zit echt te genieten haha.
Love it dat iedereen helemaal gek wordt van Shake Die gast is echt zo fucking irritant en idioot.
Ja woooow, Deepti dodged a bullet!
Wat een smullerij die reünie van Love is Blind
Ik ben deze ook aan het kijken omdat mensen hier enthousiast waren maar ik vond het op een gegeven moment echt gruwelijk saai omdat het zooo lang over die pods ging. Nu zijn ze eindelijk op vakantie en vind ik het wel weer leuk!
Ben ik ook mee begonnen! Heb de Amerikaanse versie nog niet gezien overigens. Wat vind jij het grootste verschil tussen die 2?
Ik ben The Golden Girls aan het kijken op Disney.
Zit er zo van te genieten.
Zoooo Deepti dodged a bullet.
Kijk amper 5 min van Our Ladies op Netflix en laf het nu al, dat Schotse en de jaren 90.
Haha ja ik heb hem wel helemaal uitgekeken, maar vond het niet fantastisch nee
Echt tijdloze humor, altijd scherp en op t randje. Love it.
Ja, ontzettend grappig, maar ook zo āwokeā voor die tijd.
Echt alles komt aan bod. Seks boven de leeftijd van 50/60, racisme, financiƫle onafhankelijkheid, feminisme, handicaps, de overgang, seksuele intimidatie op de werkvloer, lgtbq
Echt een geweldig slim geschreven show.
O, en the fashion
en @Echo
nou, dat het gedeelte in de pods langer is, is een verschil haha, ik vind dat juist wel leuk, had echt veel meer het idee dat ik de koppels ākendeā. en ook dat de vriendschappen tussen de deelnemers veel meer in beeld wordt gebracht, bij de US versie gaat het imho toch meer over drama, voor mijn gevoel is de Japanse versie realistischer. en de set prachtig! vooral als ze elkaar voor het eerst zien.
@Noor Het grootste verschil voor mij is dat ik de mensen veel leuker vind bij LIB Japan.
De enige reden dat ik nu na een paar weken nog steeds maar bij aflevering 5 ben, is dat ik het echt een programma vind om te ākijkenā terwijl ik iets anders doe en dan mis ik dus alles :ā)
Ik ook, helemaal geweldig, echt genieten!