Serietopic #4

Ja de set is inderdaad zo mooi dat viel mij ook op! Ik kijk dit soort tv eerlijk gezegd wel echt voor de drama maar gelukkig kwam er uiteindelijk ook wat drama na de pods haha.

1 like

late to the party maar ik ben love is blind aan het kijken, 1e aflevering. maar wat is die shake doorzichtig en oppervlakkig, gatver. ā€˜ik houd van kleding kopen voor meisjes, welke maat heb je. ik ga het beste om met mensen die sporten, sport jij? zit je graag op de schouders van iemand tijdens een concert, kun je op mijn schouders zonder dat ik problemen krijg?’

die gast did not understand the assigment

oh eh iehl shayne

5 likes

June Osborn is echt het meest irritante hoofdpersonage. Ik zit aan seizoen 4 aflevering 6 van handmaids tale en ik wil ze echt een klap verkopen.

7 likes

Ga jij een abonnement nemen op HBO Max?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik nog niet

0 stemmers

3 likes

Ik ben klaar met euphoria en succession, wat moet ik nou :hot_face: vooral succession is echt 10/10 dus nu val ik even in een zwart serie gat

5 likes

Ik snap echt niks van lib. Hoe kan er nou al een stel zijn dat gaat trouwen na een aflevering!? Doe ff rustig

1 like

The white lotus? Ook een topserie van HBO

9 likes

Ik ben ook gestopt daar ergens. Heb wel het einde gekekenšŸ˜…

2 likes

Eindelijk Dynasty afgekeken. Niet echt een hoogstaand acteerwerk en heel veel fantasie. Maar vind Fallon wel heel leuk.

5 likes

Ja! Gedeelde eerste plaats met Anna uit Inventing Anna wat mij betreft.

1 like

Kijkt er ook iemand Swap Shop? Er staan nu 2 seizoenen online. Ik vind de karakters van die mensen zo grappig en apart. Zijn dus allemaal verzamelaars / handelaren in ouwe meuk die gevolgd worden als ze nieuwe inkopen gaan doen. Mensen bellen naar een radiostation om kenbaar te maken dat ze een verzameling te koop hebben of een ā€˜estate sale’ houden en dan gaan de kopers er naartoe om te kijken. Mijn omschrijving doet het geen goed maar het is echt leuk!

2 likes

Over Euphoria… welke topics, zoals drugsgebruik, komen aan bod? Ik wil kijken maar wil niets triggeren😊

1 like

heeft dit niet dezelfde vibe als al die discovery channel garageboxen veiling series haha?

2 likes

Drugs, seksueel misbruik, pedofilie, geweld, naaktheid
Ik vind deze serie wel minder triggerend dan I may destroy you. Kon dit meer plaatsen als dit is een serie en volledig fantasie maar IMDY kwam dan harder binnen.

6 likes

Als het helpt, iemand heeft per aflevering de trigger warnings uitgeschreven. Natuurlijk ā€˜spoilers’

5 likes

Dit is fantastisch! Dankjewel.

Edit: dit gaan we mooi niet kijkenšŸ˜‚

1 like

Dit weekend met mijn vriend Dopesick gekeken op Disney. We moeten volgende week nog de laatste 2 kijken maar we vinden hem erg goed! Heeft ook een 8.8 ofzo.

6 likes

Heb die nieuwe film met Leighton Meester gekeken, the Weekend Away, echt om te cringen zo slecht

2 likes

Ik vond m heerlijk. Mooi zitten dom kijken haha. Niet een heel sterk plot maar wel vermakelijk!

2 likes

Ik hoop ook dat The Challenge erop staat, maar die nieuwe seizoenen zijn ook echt leuk

2 likes