Serietopic #4

Als je voor 31 maart een abonnement neemt krijg je 50% korting per maand voor altijd. Dus dat is voor mij wel reden om het te doen.

5 likes

Ik zag dat The OC en One Tree Hill op HBO Max komen. en nu wil ik dat zooo graag weer kijken!! :heart_eyes:

zag hier een lijst voorbij komen: Voor altijd 50% korting op HBO Max (vanaf 8 maart) - Pepper.com
in de reacties staan de films en series.

6 likes

Ik wilde net hier een poll openen welke ik eerst zou kijken :joy: jeugdsentiment. Zoveel keuzes.

• One tree hill
  • The OC

0 stemmers

4 likes

Ik heb me aangemeld bij hbo max, account aangemaakt, betaald, email geverifieerd. Maar nu kan ik verder niks. Als ik wil inloggen kan dat wel maar als ik wat wil afspelen zegt hij dat ik geen abonnement heb. Heeft iemand anders dat ook?

haha heerlijk! Ik heb OTH maar 1 keer gezien en The OC wel 3 keer minimaal, dus ga dan eerst weer voor OTH denk ik.

ben momenteel ook weer bezig met Greys (nog 5 seizoenen te gaan) dus krijg 't nog druk

Grey’s kan ik echt niet meer aan vanaf seizoen 1. Laatst weer geprobeerd maar nee.

Volgens mij heb ik OTH nooit afgezien. The OC ook niet denk :joy:

@Croky Bij mij doet ie t gewoon.

Ik ben ook begonnen bij seizoen 10 of 11 haha! had het ooit al eens zo ver gekeken, maar wist niet precies meer waar ik gestopt was. dus even gelezen wat ik me nog kon herinneren. eea komt me wel bekend voor maar het scheelt wel 10 seizoenen :joy:

1 like

Daar ben ik weer lekker mee dan. Bij Prime had ik ook dat probleem al. :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Bij mij deed ie t ook meteen, ik hoop dat t snel opgelost is!!!

1 like

Accurate

7 likes

heb me aangemeld voor hbo max en heb al zoveel aan mijn watchlist toegevoegd :joy: het is dat ik nu moet werken, maar anders.
ben ook wel benieuwd of er al een samsung app voor is, voor op de tv :thinking:

5 likes

Ik vond Mare of Easttown zo geweldig, ik zat echt met smart te wachten op de nieuwe aflevering elke week!

2 likes

Duurdere, scheelt weinig en 4K + 3 schermen!

6 likes

Ik ga voor de duurdere, voor mij wegen betere kwaliteit en streamen op meerdere apparaten tegelijk absoluut op tegen die € 1 meer per maand!!

5 likes

Abonnement met twee forumvriendinnen afgesloten en nu hebben we dit :sunglasses:

48 likes

Telefonisch zijn ze niet te bereiken, via chat niemand beschikbaar, via e-mail krijg je ook te horen dat het te druk is dus het kan lang duren.

Hebben jullie ook gewoon aangemeld op de site, betaald, e-mail geverifieerd en toen deed alles het?
Want toen ik op de link klikte van e-mail verifiëren kwam ik op een inlogpagina terecht. Niet een scherm met bijv Bedankt je e-mail is nu geverifieerd! Maar ik probeerde net opnieuw te verifiëren maar hij is al geverifieerd. En inloggen lukt me ook gewoon alleen dat zegt ie dat ik geen abonnement heb. Niet te doen dit.

Wat een ellende! Ik heb me idd via de site aangemeld, betaald met PayPal, toen kon ik meteen mijn e-mailadres verifiëren en idd ook weer inloggen en sindsdien kan ik gewoon kijken. Heel vreemd dat je e-mailadres wel is geverifieerd , maar dat je niet kan kijken! Ik heb na het verifiëren nog wel deze e-mail gehad

1 like

Volgens mij is het nog niet “officieel” live en kan het daardoor komen, las ik op Twitter. Dus als het straks echt helemaal live is zou het goed moeten komen lijkt me!

1 like

Kan iemand die nu HBO max heeft checken of beide seizoenen van “The Comeback” erop staan? Of uberhaupt? Die serie wil ik echt zo graag weer eens kijken maar is onmogelijk ergens online te vinden.

2 likes

2 seizoenen staan erop :smiley: