HBO Max had er echt twee jaartjes eerder moeten zijn ivm lockdowns, maar alsnog blij dat het er is!!
Komt nog! Heb het even op Twitter gevraagd.
Ik zou echt zooo graag weer alle seizoenen âvoor het eerstâ willen kijkenđ
Ik ben ook weer begonnen en dit is inderdaad 1 van die series die ik uit mân geheugen zou willen wissen om het opnieuw te ervarenâ¤ď¸
De ondertitels zijn wel echt drama hoor.
Ze verspringen van plek en dan zit er ook nog zoân lelijke zwarte balk achter.
Begrijp echt niet dat ze dat niet op orde hebben.
Ik heb bij mijn ouders Chernobyl opgezet. Ooit wel in begonnen (download), maar nu lekker legaal verder kijken haha. Mijn vader heeft een hekel aan films en series, maar zelfs hij vindt het interessant. Echt een wonder.
Omg The OC ooit mee begonnen en nooit afgekeken. Zooo leuk weer
Ik ben ook begonnen! Dat intromuziekje is zooo nostalgisch. Vroeger was ik er eigenlijk net te jong voor om het echt leuk te vinden, maar nu geniet ik ervan!
Ooh, ik heb nu ook net HBO Max en ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen⌠Euphoria, The OC, Chernobyl, Beartown, Succession⌠zoo leuk
Voor degenen met problemen bij hbo max, ik heb nu dit, ik denk een noodoplossing van ze ofzo.
Oke ik dacht ik begin met Euphoria want iedereen om me heen is helemaal hyped daarover, maar vind het echt helemaal kut. Alleen maar seks en drugs en kleuterende pubers. Iemand aanraders voor iets goeds en spannends op HBO+?
Ik vind the nevers leuk! Kom er net achter dat dit een hbo serie is (kijk met een dvd). Het is wel lastig te volgen soms maar tot nu toe wel interessant. Het is de eerste drie afleveringen ofzo wel even doorzetten. Goed geacteerd ook. (ik heb al gelezen hoe de zesde aflevering eindigt en ben nu helemaal benieuwd naar de rest)
Ja en ze staan ook nog eens vet hoog en midden over het beeld heen.
Heel irritant
Dit heb ik ook! Bij jou inmiddels opgelost?
Edit: ik heb al gezien wat de ânoodâ oplossing is in je latere bericht
Ik ben west Side story ah kijken maar waarom is er geen vertaling van de Spaanstalige stukjes pfff
Ja, het is echt ruk. Begrijp echt niet waarom dit zo moeilijk is voor HBO. Lijkt me best belangrijk als je 98% anderstalige content gaat aanbieden in Europa.
Snap dat er opstart probleempjes kunnen zijn, maar dit lijkt me toch vrij cruciaal.
Hopelijk fixen ze het.
Ooooh ik wist niet dat deze er op stond, ik ben je dankbaar
Hier gelukkig 0 problemen met HBO. Werkt soepel op mijn tv. Tablet heeft er iets meer moeite mee maar die komt ook uit de oertijd en bijna klaar met âI may destroy youâ.
Ben benieuwd naar hoe die is!
Heb je trouwens Big Little Lies al gezien? Die serie is echt geweldig.
Edit: ik denk dat westworld ook een goede serie is. Staat nog op mijn lijstje maar voldoet denk ik wel aan wat je zoekt.
Heeft iemand Westworld gezien en is het leuk?