Soms lijken me topics per aanbieder ook wel fijn.
Het loopt soms allemaal zo door elkaar haha.
Disney+ staat die!
Ik vind het eerst wel prima zo.
Heb veel vrije tijd maar niet eens genoeg om alles te kijken wat ik nog wil kijken overal.
Omg zou daar dan the challenge op komen. Dan moet ik echt iets anders op gaan zeggen.
HBO is wel echt slim geweest met deze actie. Niemand gaat dit ooit nog opzeggen vanwege de angst om je “levenslange korting” te verliezen, zelfs niet als je zowat nooit kijkt want STEL DAT ![]()
Disney+
Deze film staat er sinds kort op, wel vermakelijk!
Ik ga denk ik Netflix ook stop zetten. Niet veel boeiends meer. We hebben nu ook hbo Max Disney staat al stop.
Ik ben nu eindelijk eens begonnen met Six feet under. Ik had als puber die pilot op een dvdtje die je gratis bij de Free record shop kreeg, en heb die toen meerdere malen bekeken omdat ik het zo leuk vond, maar ben daarna eigenlijk vergeten om de hele serie eens op te zoeken.
Love HBOmax so far.
Dat lijkt mij ook wel heel fijn! Ik heb alleen Netflix en Videoland dus de helft van dit topic kan ik niet volgen omdat ik de series niet ken.
Gilded Age (van makers Downton Abbey) staat op HBO Max, is aflevering 1 1 u 17 lang, holy shit haha. Volgens mij wel genieten
Jeeeeetje die Sex en de city reboot is nog kutter dan ik had verwacht😅
Even nog een videolandtip tussendoor: seizoen twee van Love Life is erg fijn! Met in de hoofdrol Chidi uit The Good Place, leuke acteur.
This is us seizoen 5 is op Prime zag ik! Ik weet niet of het een late reactie is van mij of dat het er net op staat.
Ik raakte wel helemaal geirriteerd van het feit dat ze begin pandemie als startpunt nemen
The OC is zo heerlijk. Kijk het nu pas voor het eerst, maar dit is zulke lekkere televisie.
Ik worstel me er doorheen… het is een grote woke show, dat vind ik vrij vermoeiend maar ik blijf toch kijken. En ik mis samantha.
Ben nu Eastbound and Down aan het herkijken nu het op HBO staat en het is nog steeds en weer echt hilarisch. Dus tippie voor eenieder die van zeer slechte en toch goede comedy houdt
Kom ik ‘Bridges of Madison County’ tegen op HBO. Ewww…ik heb zo’n zwak voor die film, ik geniet er elke keer teveel van en ik hou helemaal niet van dit soort cheese. Weet niet wat het is, de setting, de chemie tussen die 2?
Anyway, ik ga vanavond janken.
Het valt me nu pas op hoe SLECHT ze acteren. Vooral Charlotte. Echt tv film niveau
Wel of niet HBO, wel of niet HBO, wel of niet HBO… pfoe, moeilijke keuzes, gelukkig kan ik nog nadenken tot eind maart
Ik zou het echt zo veel fijner vinden als er gewoon 1 streamingdienst was met alles erop.
Mochten er toevallig mensen ook geïnteresseerd zijn: seizoen 2 van Trapped is nu te kijken als je KPN hebt met Pluspakket!