Serietopic #4

Yesss…oh dan overweeg ik het daar alleen om al te nemen. Thanks.

2 likes

Ik zie indd op Twitter ook meerdere mensen met hetzelfde probleem als ik. Dat maakt me al wat geruster dat het niet alleen aan mij ligt. Wel balen haha, ik dacht lekker vrije dag en Hbo Max kijken.

Ik kan de app nog niet vinden in de appstore maar dat komt dan vast ook hier door

2 likes

Ik heb het probleem ook :frowning:

2 likes

Ik heb the woman in the window from the girl across the street ofzo gezien

Summary

en wtf is dit, is het een parodie? Is dit serieus? Ik ben confused hahahahaha, weet ook niet of ik hem nou leuk vond of echt ruk slecht

1 like

Ik kan m niet vinden met zoeken in de appstore, maar wel in het lijstje ‘favorieten van het moment’.

2 likes

Woman in the window etc

Volgens mij is wel een parodie maar daarvoor vond ik ook dat het er niet dik genoeg bovenop lag. Soms leek het een ‘normale’ serie en soms was het opeens heel raar, dus ik had ook dat ik nou niey precies wist wat ik ervan vond haha.

4 likes

Ik vond die echt heel stom haha, en deed me denken aan de film met een soortgelijke titel (wat ook een kutfilm was btw).

Ik heb me ook geabonneerd op HBO Max! :sunglasses: hopelijk doet ie het snel

3 likes

Ja ik vond het inderdaad niet duidelijk dat het een parodie was. Van mij had het wel wat meer aangedikt dan mogen worden. Pas de laatste aflevering leek aan te geven dat het een parodie was, de rest van de afleveringen leken vrij ‘normaal’.

@Opheliac ahaha ja vond the woman in the window nog wel gaan, beetje langdradig wel

3 likes

Ik heb ook nooit begrepen dat het blijkbaar een parodie is hahaha dat verklaart een hoop

3 likes

Haha ja idd dus een parodie op die film. Echt matig, want ik heb het boek gelezen en dat vond ik heel goed en spannend, de film was al wat minder goed en nu is er dus ook een kuttige parodie die niet overkomt als parodie. Ik zou echt pissig zijn als ik de schrijver was :sob:

4 likes

Heel veel mensen hadden het niet door omdat de humor er niet als een Scary Movie achtige parodie op lag, maar meteen in de 1e paar minuten als ze een fles wijn openmaakt en ze de kurk in een vaas met 100en kurken gooit, moet je toch al METEEN doorhebben dat deze serie niet serieus bedoelt is? Lijkt mij dan.
En er waren ook mensen die zeiden hoe belachelijk ze het vonden de manier waarop die dochter is vermoord, alleen achtergelaten in een kamertje met een seriemoordenaar door haar vader de psycholoog, maar ook dit is toch overduidelijk sarcastisch bedoelt, snap echt niet dat mensen dachten dat dit serieus zou zijn :joy:

10 likes

Ik nam het niet serieus, vond het vooral heeeel erg raar, vond het gewoon raar en niet grappig hahaha, eerder irritant ongeloofwaardig

2 likes

Ja buiten dat vond ik het ook een gare serie hoor, heb me op zich wel vermaakt maar het was in feite compleet overbodig en super random.

1 like

Hahaha ja gaar is wel het goede woord. In het begin was de parodie best subtiel, maar in de laatste 2 afleveringen werd het pas duidelijker

Je moeder vermoorden omdat ze niet gevraagd heeft of je een sibling erbij wil? Je vader vermoorden omdat hij irritant is met een buikspreekpop?!?!?!?!!

1 like

En die klusjesman die letterlijk elke aflevering de brievenbus aan het repareren was :joy:
Wat ik wel grappig vond was dat elke keer als ze het graf van haar dochter bezocht, de tekst op de steen telkens anders was…echt mega random quotes zoals “There’s no ‘I’ in heaven”.

5 likes

HUH dat van die grafsteen had ik helemaal niet gezien hahahaaha, wel die quote die je noemde hahahhaa echt zo dom

Net ook aangemeld bij HBO. Zoveel leuke content. Schitt’s Creek here I come.

1 like

Oh wauw ik wist dus niet dat het een parodie was hahaha verklaart een hoop :laughing: dacht dat het zo bedoelt was, beetje op het absurdistische af.

2 likes

Ja hier ook, en dat er geen provider zou zijn. Lees online dat veel anderen deze melding ook krijgen omdat het platform nog wordt uitgerold, wordt hopelijk snel opgelost.

Samenvatting

2 likes