Sharp objects en mare of easttown!
@xMillieeee ja, ik heb zelf alleen s1 gekeken maar die is heel goed
Seizoen 1 is tof. Heb een deel van 2 gezien maar daar weet ik weinig meer van, op een huge spoiler na haha. Was nog in de tijd dat hbo bij kpn zat. Maar ik ga het binnenkort weer opnieuw kijken! Zou het in ieder geval zeker proberen!
Nah ik vind het echt leuker! Minder âveilingâ en je leert de mensen beter kennen. En meer kringloop vibes en niet garageboxen met troep maar echt van die verzamelaarsdingen.
Ja mijn vriend! Hij heeft gemaild met de klantenservice volgens mij.
Ik ben nu Sweet Magnoliaâs aan het kijken maar jeeee wat is dat zoetsappig zeg Kijk het ook maar half als achtergrond en je mist eigenlijk precies niks als je even niet oplet
Is een bewuste keuze van Steven Spielberg, dit was in de bioscoop ook zo! Hier staat uitgelegd waarom:
âThat was a mandate that I put down to Cindy Tolan who cast the movie, that I wasnât going to entertain any auditions that arenât [descended from] parents or grandparents or [are] themselves from Latinx countries,â Spielberg said, adding that this choice âgoes hand-in-hand with my reasoning for not subtitling the Spanish. If I subtitled the Spanish Iâd simply be doubling down on the English and giving English the power over the Spanish,â he continued. âThis was not going to happen in this film. I needed to respect the language enough not to subtitle it.â
Thanks voor delen!
Interessant. Mooie beweegreden wel maar of de uitvoering zo goed uitpakte? (Ik was gewoon heel erg invested ih verhaal en wilde soms zo graag weten wat ze precies zeiden). Soms 1/2 woordjes en strekking begrijp je wel. Maar als het wat langere zinnen of een grapje was⊠jammer
Een neefje (tiener) die het heel leuk vindt zei me laatst dat hij niet weet of het wel iets voor mij is, want het is meer voor jongere mensen. Hij wist niet of het voor oudere mensen ook leuk is
Soms lijken me topics per aanbieder ook wel fijn. Het loopt soms allemaal zo door elkaar haha.
Disney+ staat die!
Ik vind het eerst wel prima zo. Heb veel vrije tijd maar niet eens genoeg om alles te kijken wat ik nog wil kijken overal.
Omg zou daar dan the challenge op komen. Dan moet ik echt iets anders op gaan zeggen.
HBO is wel echt slim geweest met deze actie. Niemand gaat dit ooit nog opzeggen vanwege de angst om je âlevenslange kortingâ te verliezen, zelfs niet als je zowat nooit kijkt want STEL DAT
Disney+
Deze film staat er sinds kort op, wel vermakelijk!
Ik ga denk ik Netflix ook stop zetten. Niet veel boeiends meer. We hebben nu ook hbo Max Disney staat al stop.
Ik ben nu eindelijk eens begonnen met Six feet under. Ik had als puber die pilot op een dvdtje die je gratis bij de Free record shop kreeg, en heb die toen meerdere malen bekeken omdat ik het zo leuk vond, maar ben daarna eigenlijk vergeten om de hele serie eens op te zoeken.
Love HBOmax so far.
Dat lijkt mij ook wel heel fijn! Ik heb alleen Netflix en Videoland dus de helft van dit topic kan ik niet volgen omdat ik de series niet ken.
Gilded Age (van makers Downton Abbey) staat op HBO Max, is aflevering 1 1 u 17 lang, holy shit haha. Volgens mij wel genieten
Jeeeeetje die Sex en de city reboot is nog kutter dan ik had verwachtđ
Even nog een videolandtip tussendoor: seizoen twee van Love Life is erg fijn! Met in de hoofdrol Chidi uit The Good Place, leuke acteur.