Oh nee dat meen je!
His Dark Materials ook niet! Ik heb nu Schittās Creek opgezet en die heeft dan wel weer Nederlandse subs. Ik lees altijd Engelstalig, dus vind het voor mezelf geen probleem, maar wel irritant dat niet alle content dezelfde opties heeft.
Bij mij doet ie het nog niet dus nu moet ik maar echt aan mān scriptie en ik wil nieeeet
Zijn er meer die dubbel betaald hebben voor een abonnement? Vind ik zo gek dat dat gebeurde, maar misschien een foutje in het systeem.
Heb zelf nog geen account aangemaakt, maar in de comments op hun insta zijn veel mensen die dit ook hebben. HBO zegt dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost
Had ik ook natuurlijk even naar kunnen kijken. Bedank! Zal vast snel gefikst zijn dan.
Nee ik heb zelf maar 1x betaald. Ik had vanochtend gemaild naar hbo en kreeg later een mail dat ik wat gegevens en screenshots moet sturen van de afschrijving. Dus ben benieuwd wanneer het opgelost is. Geen haast verder voor mij hoor. Maar wel jammer dat het niet gewoon goed gegaan is.
Heeft iemand hier the nevers al gezien? Ik ben nu bij aflevering 3 en vind het tot nu toe echt wel leuk! Het begin is vrij verwarrend, maar de twee hoofdpersonages zijn echt zo goed gespeeld. En alles ziet er ook echt vet uit.
Het is zo goed dat laatste seizoen. Ben echt benieuwd naar wat Issa nog meer gaat maken.
HBO Max had er echt twee jaartjes eerder moeten zijn ivm lockdowns, maar alsnog blij dat het er is!!
Komt nog! Heb het even op Twitter gevraagd.
Ik zou echt zooo graag weer alle seizoenen āvoor het eerstā willen kijkenš
Ik ben ook weer begonnen en dit is inderdaad 1 van die series die ik uit mān geheugen zou willen wissen om het opnieuw te ervarenā¤ļø
De ondertitels zijn wel echt drama hoor.
Ze verspringen van plek en dan zit er ook nog zoān lelijke zwarte balk achter.
Begrijp echt niet dat ze dat niet op orde hebben.
Ik heb bij mijn ouders Chernobyl opgezet. Ooit wel in begonnen (download), maar nu lekker legaal verder kijken haha. Mijn vader heeft een hekel aan films en series, maar zelfs hij vindt het interessant. Echt een wonder.
Omg The OC ooit mee begonnen en nooit afgekeken. Zooo leuk weer
Ik ben ook begonnen! Dat intromuziekje is zooo nostalgisch. Vroeger was ik er eigenlijk net te jong voor om het echt leuk te vinden, maar nu geniet ik ervan!
Ooh, ik heb nu ook net HBO Max en ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen⦠Euphoria, The OC, Chernobyl, Beartown, Succession⦠zoo leuk
Voor degenen met problemen bij hbo max, ik heb nu dit, ik denk een noodoplossing van ze ofzo.
Oke ik dacht ik begin met Euphoria want iedereen om me heen is helemaal hyped daarover, maar vind het echt helemaal kut. Alleen maar seks en drugs en kleuterende pubers. Iemand aanraders voor iets goeds en spannends op HBO+?
Ik vind the nevers leuk! Kom er net achter dat dit een hbo serie is (kijk met een dvd). Het is wel lastig te volgen soms maar tot nu toe wel interessant. Het is de eerste drie afleveringen ofzo wel even doorzetten. Goed geacteerd ook. (ik heb al gelezen hoe de zesde aflevering eindigt en ben nu helemaal benieuwd naar de rest)