Ja en ze staan ook nog eens vet hoog en midden over het beeld heen.
Heel irritant
Dit heb ik ook! Bij jou inmiddels opgelost?
Edit: ik heb al gezien wat de ânoodâ oplossing is in je latere bericht
Ik was er ooit al aan begonnen maar vond het toen niks en nu opnieuw aan begonnen maar vind het nog steeds niks. Vind het echt zwaar overrated.
Ik ben west Side story ah kijken maar waarom is er geen vertaling van de Spaanstalige stukjes pfff
Ja, het is echt ruk. Begrijp echt niet waarom dit zo moeilijk is voor HBO. Lijkt me best belangrijk als je 98% anderstalige content gaat aanbieden in Europa.
Snap dat er opstart probleempjes kunnen zijn, maar dit lijkt me toch vrij cruciaal.
Hopelijk fixen ze het.
Ooooh ik wist niet dat deze er op stond, ik ben je dankbaar
Hier gelukkig 0 problemen met HBO. Werkt soepel op mijn tv. Tablet heeft er iets meer moeite mee maar die komt ook uit de oertijd en bijna klaar met âI may destroy youâ.
Ben benieuwd naar hoe die is!
Heb je trouwens Big Little Lies al gezien? Die serie is echt geweldig.
Edit: ik denk dat westworld ook een goede serie is. Staat nog op mijn lijstje maar voldoet denk ik wel aan wat je zoekt.
Heeft iemand Westworld gezien en is het leuk?
Sharp objects en mare of easttown!
@xMillieeee ja, ik heb zelf alleen s1 gekeken maar die is heel goed
Seizoen 1 is tof. Heb een deel van 2 gezien maar daar weet ik weinig meer van, op een huge spoiler na haha. Was nog in de tijd dat hbo bij kpn zat. Maar ik ga het binnenkort weer opnieuw kijken! Zou het in ieder geval zeker proberen!
Nah ik vind het echt leuker! Minder âveilingâ en je leert de mensen beter kennen. En meer kringloop vibes en niet garageboxen met troep maar echt van die verzamelaarsdingen.
Ja mijn vriend! Hij heeft gemaild met de klantenservice volgens mij.
Ik ben nu Sweet Magnoliaâs aan het kijken maar jeeee wat is dat zoetsappig zeg Kijk het ook maar half als achtergrond en je mist eigenlijk precies niks als je even niet oplet
Is een bewuste keuze van Steven Spielberg, dit was in de bioscoop ook zo! Hier staat uitgelegd waarom:
âThat was a mandate that I put down to Cindy Tolan who cast the movie, that I wasnât going to entertain any auditions that arenât [descended from] parents or grandparents or [are] themselves from Latinx countries,â Spielberg said, adding that this choice âgoes hand-in-hand with my reasoning for not subtitling the Spanish. If I subtitled the Spanish Iâd simply be doubling down on the English and giving English the power over the Spanish,â he continued. âThis was not going to happen in this film. I needed to respect the language enough not to subtitle it.â
Thanks voor delen!
Interessant. Mooie beweegreden wel maar of de uitvoering zo goed uitpakte? (Ik was gewoon heel erg invested ih verhaal en wilde soms zo graag weten wat ze precies zeiden). Soms 1/2 woordjes en strekking begrijp je wel. Maar als het wat langere zinnen of een grapje was⊠jammer
Waar kijk je deze?
Een neefje (tiener) die het heel leuk vindt zei me laatst dat hij niet weet of het wel iets voor mij is, want het is meer voor jongere mensen. Hij wist niet of het voor oudere mensen ook leuk is
Soms lijken me topics per aanbieder ook wel fijn. Het loopt soms allemaal zo door elkaar haha.