Serietopic #4

jaaaa deze is zo goed. ik moest zo janken bij seizoen 1. :sob:

1 like

Ik vond aflevering 1 al zielig maar dat werd alleen maar erger dus wees voorbereid. Ik heb echt veel moeten huilen (maar huil vaker bij series)

1 like

Kut net5 die station19 niet uitzend en dus nu via greys lekker lopen te spoileren.

2 likes

Jaa goede serie is dat! Echt een topduo ook, Olivia Colman en David Tennant samen

6 likes

Aaah thanks, ik wist niet dat deze al uit was! Ik weet gelijk wat ik dit weekend ga bingen, Karin Slaughter is echt mijn favo auteur. :heart:

1 like

Bak popcorn, HBO afgesloten en The White Lotus op :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik heb aflevering 1 van white lotus gezien nav het forum. Ik ben nog niet helemaal overtuigd maar ik ga wel verder kijken. Ik kan alleen totaal niks met die sepia achtige filter welke eroverheen zit. Dat was ook bij outer banks

Ik kijk nu clickbait! Heel weinig mensen over gehoord, terwijl ik hem echt spannend vind! Jammer dat pia zo een irritant personage is. :rofl:

3 likes

Voor de mensen die nog een goede app zoeken om snel te checken waar/of een serie ergens op staat: download JustWatch. Hij laat zien waar het op staat en ook welke seizoenen

18 likes

Mag ik vragen waarom het vermoeiend is dat het een grote woke show is?

Dat vond ik juist het grote pluspunt aan deze serie, ze bereiken een enorm groot publiek en daarom alleen maar top dat die onderwerpen zo prominent aanwezig zijn.

1 like

Vorig jaar is het hier wel meermaals over gegaan in dit topic! Vond vooral de ontknoping echt onwijs slecht weet ik nog.

Zelf gister begonnen aan het tweede seizoen van Upload! Wel fijn dat alle afleveringen in één keer zijn verschenen. Vermakelijke serie wel, kijkt makkelijk weg!

2 likes

Ohh, vandaar! Ja ik moet nog 1 aflevering, dus ben benieuwd!

2 likes

Ik vind het an sich goed dat ze zulke onderwerpen proberen aan te spreken, maar de manier waarop irriteerde me mateloos. Veel dingen werden alleen heel oppervlakkig aangekaart. Hoe Rose/Rock zich wil identificeren bijvoorbeeld, en hoe de ouders daarmee om gaan, in plaats van daar dieper op in te gaan ging het ineens over de menstruatie van de andere dochter en krijgen we een montage van 10 minuten in de badkamer die te cringe voor woorden was, en zo nog veel meer dingen waar ze een begin mee maakten, maar nooit echt verder uitwerkten of dieper op ingingen. Het voelde heel performative/geforceerd. Heb de serie echt gehatewatched.

4 likes

Begrijpelijk. Al noemden de ouders hen aan het einde gewoon Rock en hoeft daar ook niet verder een heel verhaal van gemaakt te worden toch?
Ik vind het als queer juist heel irritant als een verhaal juist te ingewikkeld wordt gemaakt en er heel veel over gepraat wordt.

Dat zegt mij dat er dus nog allerlei moeilijke en lange gesprekken nodig zijn als iemand uit de kast wil komen/iemand iets wil uitleggen.

Juist het luchtige en er niet te diep op in gaan vond ik prettig en bijvoorbeeld een karakter zoals Che heel stereotype maar daarnaast juist weer goed omdat de meeste mensen hen zullen kennen uit Greys waar die een hele vrouwelijke rol speelde.

Nou ja lang verhaal kort, ik vond de serie niet veel aan maar juist de queer vibe wel verrassend.

3 likes

Oh Netflix…ongeboren hund?

4 likes

Echt werkelijk niks heeft ondertitels op HBO max, wist dat er problemen waren maar bij de tien dingen die ik heb geprobeerd zit het er niet bij (o.a. White Lotus, Succession, SATC)? Hebben jullie dat ook? Via de instellingen heb ik het wel aangezet, maar heeft geen effect

Update: er staat een plant voor het tekstballonnetje rechtsonder, vandaar dat ik het niet zag :sweat_smile:

9 likes

Wat gek, bij mij heeft White Lotus wel ondertitels. Erg leuke serie trouwens. And Just Like That had ook ondertitels. Hopelijk bij jou snel ook!

2 likes

En het acteerniveau was echt uuuber slecht. Typisch gevalletje ‘concept verder uitmelken gone wrong’

2 likes

Ik vond de eerste 5 afleveringen zeker medium: cringey, sentimenteel, stroef maar hier en daar toch ook wel grappig en ontroerend.
Vanavond de rest

1 like

Lib: wat is die vader van Natalie lieffffff omg wat een schat

4 likes