Serietopic #4

Ja dat klopt ook zeker wel denk ik. Het ging in dit geval dat zij juist hele trendy jurkjes droeg. Niet simpel, degelijk/tijdloos. Gewoon fast fashion

En sws wel interessant dat er over haar kledingstijl dus hele tegenstrijdige uitspraken werden gedaan (maar missh kon ze later met haar creditcard wel meer a-merken aanschaffen)

2 likes

Aanrader: Mare of Easttown! Kate Winslet als politierechercheur, spannend met een vleugje humor (miniserie, 7 afleveringen, HBO)

10 likes

HBO

6 likes

Oja handig heb het erbij gezet :joy:

3 likes

Net 1 aflevering van The Office gekeken en niet gelachen. Wordt het nog leuk?

3 likes

Laatste aflevering White Lotus! Iemand nog HBO aanraders? Ik houd niet van spannend

1 like

Succession, six feet under?

2 likes

Flight attendent. Wel bloederig, niet heel spannend. Maar weet niet wat je spannend vind.

1 like

Oja succession! Dankje
@Whoopdidoo ik vind veel spannend maar ik ga er naar kijken haha, thnx!

Net eindelijk de Harry Potter reünie gekeken. Echt heerlijk.
(En nu heb ik zin in kerst, want potter=kerst)

7 likes

oh god het volgende love is blind seizoen is met allemaal kandidaten uit texas

5 likes

Wat is Band of Brothers fuuuucking goed. Was het wachten al die jaren zeker waard.

Niks over de serie ofzo

Kon het ook wel downloaden maar had altijd goede hoop dat HBO ook ooit wel toegankelijk zou worden in NL en ja hoor jaren later haha. Alleen GoT kon ik niet mee wachten haha. :see_no_evil: Sorry Tim Kuik. :rofl:

3 likes

Hopelijk werkt mijn HBO abonnement ook snel nu. Ik krijg al een aantal dagen de melding dat er geen provider in NL is. Het is een bekend probleem en ik heb een bericht verzonden naar HBO dus heb goede hoop…
Zijn er hier meer mensen met problemen? Ik zie volgens mij alleen maar mensen die al series kunnen kijken.
Ik wil heel graag Game of Thrones nog een kans geven, ben er ooit aan begonnen maar afgehaakt omdat ik het wat saai vond.
Verder: Six Feet Under, True Blood, Autopsy en Chernobyl.

Eens, een van de beste oorlogsseries ooit!

Balen @Veertje, ik ken geen zelf geen mensen met problemen. Hopelijk snel gefixt! En geef GoT zeker nog een kans (is mijn lievelingsserie :biggrin:)

2 likes

Bij mij deed hij het uiteindelijk wel snel. Naja, de volgende dag ofzo hebben ze hem tijdelijk geactiveerd en ik kreeg later ook een mail met deze tekst:

ā€œHi,
Welkom bij HBO Max! We hebben gemerkt dat het betaalproces niet helemaal goed is afgerond toen je je abonneerde op HBO Max met iDEAL. Om je zo snel mogelijk aan het streamen te krijgen, hebben we jouw HBO Max-account toch alvast voor je geactiveerd. Dit verandert verder niks aan je abonnement (maak je geen zorgen, de kortingsactie is nog steeds geldig als je daar gebruik van hebt gemaakt bij het aanmelden).
Je hoeft verder niks te doen - je kan lekker gaan streamen! ā€œ

Hopelijk werkt hij bij jou ook snel. Wel raar dat het bij sommige mensen dan wel tijdelijk geactiveerd wordt en anderen niet…

1 like

Het is best wel droog en dom. Je merkt goed dat het een oude serie is. Heel veel van de ā€œgrappenā€ van toen kunnen nu echt niet meer.

3 likes

Ik vind juist heel veel grappen in the office tijdloos/nog steeds heel sterk omdat het ook zo pijnlijk bedoeld is, er wordt echt een spiegel voorgehouden die nog steeds actueel is.

Maar @Xiomara ik zou als je een paar afleveringen niet leuk vindt niet doorkijken want het blijft wel zo ja haha

13 likes

Ja ik hoorde dat seizoen 2 de beste is samen met 3 en 4 en aangezien seizoen 1 maar 6 afleveringen heeft kijk ik nog wel ff verder :nerd_face:

1 like

Heeft iemand de serie the deuce al gezien? Staat op HBO.

Dit dacht ik de eerste aflevering ook, maar het klopt dat seizoen 1 wat minder is. Ik zat er later echt helemaal in, terwijl het niet mijn gebruikelijke typische serie is. Heb ook niet om alles gelachen, maar het kijkt gewoon lekker weg,L en daarom ben ik nu dus aan Parks and Recreation begonnen (is van dezelfde makers).

2 likes