Ik ga echt helemaal stuk om White Lotus, wat een geweldige serie
Spoiler aflevering 4
Hahahaha ik heb echt gehuild van het lachen tot Ramond die ass aan het likken was van Dillon
Ik ga echt helemaal stuk om White Lotus, wat een geweldige serie
Spoiler aflevering 4
Hahahaha ik heb echt gehuild van het lachen tot Ramond die ass aan het likken was van Dillon
Ja, soms heb je nog die leuke, grappige scenes die ik bij satc zo leuk vond. Ben nog blijven kijken, nu bij afl 8. Maar vind wel dat sommige thema’s ondergesneeuwd worden, zoals dat
Miranda vreemdgaat en dat ze Steve vrij makkelijk aan de kant zet. Daar wordt amper over gesproken.
@Lipglossy ik vind het idd vermoeiend de manier waarop er omgegaan wordt met woke thema’s, zoals @kika zegt.
Outlander laatste aflevering van 2e seizoen, tranen met tuiten
Waarom word ik altijd zo intens in een serie gezogen, ik voel alles zo diep in mijn ziel
Begonnen aan Dopesick via Disney+ Zo’n goede serie
Ik heb vandaag indian matchmaking gekeken, alleen ik vond het eigenlijk niet echt af? Ik wilde echt weten of die mensen uiteindelijk iemand hadden gevonden.
Ja dat had ik ook gelezen. Dat een groot deel van de mensen die destijds met haar omging ook vonden dat ze altijd “goedkope Zara” jurkjes had. Heel vaak hetzelfde aan had. En wisten dat ze alles bij elkaar verzon. Idd altijd babydoll haha
En een ander deel beweert het tegenovergestelde (dat ze echt overkwam als een aristocraat etc)
Bijna klaar, nog 1 aflevering, maar oh wat is het weer genieten zo slecht en leuk tegelijk Guther/Haas/Mazepin aflevering, Yuki Tsunoda en de absolute shitshow tussen Horner en Toto zijn tot nu favoriet haha
Wat favoriete quotes
– I’m not riding Bottas!
– He’s not an oligarch, he’s a fertilizer guy
– When I have workouts, especially in the mornings, it ruins my whole day. (same Yuki, same)
– I don’t have a track record of crashing into people (Lewis)
En de beste natuurlijk:
Hahah ja dit vond ik ook heel erg tijdens die ‘court fashion’ scenes aan het eind. Dat al die papparazzi foto’s gingen maken van haar basic ass outfits van een zwart jurkje, flatjes en een veter om dr nek.
Begonnen aan Schitt’s Creek en White Lotus maar vind aan allebei niet veel aan. Meh. Weet niet meer wie het hier al heeft gezegd maar over White Lotus zit inderdaad een irritant geel filtertje, dat kijkt niet lekker.
Schitts creek vond ik ook niets. Slechte poging van Arrested development ofzo, die docu style.
Nee
Ik ben na een aflevering ook nog niet te spreken over Schitt’s Creek, ik ga nog een paar afleveringen proberen (ooit). Ik ben wel aan Parks & Recreation (Prime) begonnen, dat vind ik een stuk leuker!
Ja white Lotus vond ik ook heel geslaagd!
Muziek ook on point
Ja dat klopt ook zeker wel denk ik. Het ging in dit geval dat zij juist hele trendy jurkjes droeg. Niet simpel, degelijk/tijdloos. Gewoon fast fashion
En sws wel interessant dat er over haar kledingstijl dus hele tegenstrijdige uitspraken werden gedaan (maar missh kon ze later met haar creditcard wel meer a-merken aanschaffen)
Aanrader: Mare of Easttown! Kate Winslet als politierechercheur, spannend met een vleugje humor (miniserie, 7 afleveringen, HBO)
HBO
Oja handig heb het erbij gezet
Net 1 aflevering van The Office gekeken en niet gelachen. Wordt het nog leuk?
Laatste aflevering White Lotus! Iemand nog HBO aanraders? Ik houd niet van spannend
Succession, six feet under?
Flight attendent. Wel bloederig, niet heel spannend. Maar weet niet wat je spannend vind.