Oja succession! Dankje
@Whoopdidoo ik vind veel spannend maar ik ga er naar kijken haha, thnx!
Net eindelijk de Harry Potter reünie gekeken. Echt heerlijk.
(En nu heb ik zin in kerst, want potter=kerst)
oh god het volgende love is blind seizoen is met allemaal kandidaten uit texas
Wat is Band of Brothers fuuuucking goed. Was het wachten al die jaren zeker waard.
Niks over de serie ofzo
Kon het ook wel downloaden maar had altijd goede hoop dat HBO ook ooit wel toegankelijk zou worden in NL en ja hoor jaren later haha. Alleen GoT kon ik niet mee wachten haha. Sorry Tim Kuik.
Hopelijk werkt mijn HBO abonnement ook snel nu. Ik krijg al een aantal dagen de melding dat er geen provider in NL is. Het is een bekend probleem en ik heb een bericht verzonden naar HBO dus heb goede hoopā¦
Zijn er hier meer mensen met problemen? Ik zie volgens mij alleen maar mensen die al series kunnen kijken.
Ik wil heel graag Game of Thrones nog een kans geven, ben er ooit aan begonnen maar afgehaakt omdat ik het wat saai vond.
Verder: Six Feet Under, True Blood, Autopsy en Chernobyl.
Eens, een van de beste oorlogsseries ooit!
Balen @Veertje, ik ken geen zelf geen mensen met problemen. Hopelijk snel gefixt! En geef GoT zeker nog een kans (is mijn lievelingsserie )
Bij mij deed hij het uiteindelijk wel snel. Naja, de volgende dag ofzo hebben ze hem tijdelijk geactiveerd en ik kreeg later ook een mail met deze tekst:
āHi,
Welkom bij HBO Max! We hebben gemerkt dat het betaalproces niet helemaal goed is afgerond toen je je abonneerde op HBO Max met iDEAL. Om je zo snel mogelijk aan het streamen te krijgen, hebben we jouw HBO Max-account toch alvast voor je geactiveerd. Dit verandert verder niks aan je abonnement (maak je geen zorgen, de kortingsactie is nog steeds geldig als je daar gebruik van hebt gemaakt bij het aanmelden).
Je hoeft verder niks te doen - je kan lekker gaan streamen! ā
Hopelijk werkt hij bij jou ook snel. Wel raar dat het bij sommige mensen dan wel tijdelijk geactiveerd wordt en anderen nietā¦
Het is best wel droog en dom. Je merkt goed dat het een oude serie is. Heel veel van de āgrappenā van toen kunnen nu echt niet meer.
Ik vind juist heel veel grappen in the office tijdloos/nog steeds heel sterk omdat het ook zo pijnlijk bedoeld is, er wordt echt een spiegel voorgehouden die nog steeds actueel is.
Maar @Xiomara ik zou als je een paar afleveringen niet leuk vindt niet doorkijken want het blijft wel zo ja haha
Ja ik hoorde dat seizoen 2 de beste is samen met 3 en 4 en aangezien seizoen 1 maar 6 afleveringen heeft kijk ik nog wel ff verder
Heeft iemand de serie the deuce al gezien? Staat op HBO.
Dit dacht ik de eerste aflevering ook, maar het klopt dat seizoen 1 wat minder is. Ik zat er later echt helemaal in, terwijl het niet mijn gebruikelijke typische serie is. Heb ook niet om alles gelachen, maar het kijkt gewoon lekker weg,L en daarom ben ik nu dus aan Parks and Recreation begonnen (is van dezelfde makers).
ik vind park & rec dus veeeeel leuker dan the office!
Haha precies hetzelfde zei een vriendin die the Office geweldig vindt toen ik dezelfde scepsis als @Xiomara uitsprak, maar heb toch verder gekeken onder het mom van āhet moet toch wel een goede serie zijn als 'ie zo populair isā en uiteindelijk kon ik de humor steeds meer waarderen en heb 'm met plezier afgekeken terwijl ik in het begin alleen maar zat te cringen. Vond echt niet alles grappig maar er zitten wel echt iconische scĆØnes in de serie (en leuk om allemaal bekende memes ineens te kunnen plaatsen haha!)
Maar later tijdens de pandemie aan Parcs & Rec begonnen en dat lag echt veel meer in mān straatje, daar zijn we nu voor de tweede keer aan begonnen en herkijken alles. @Foucher zo leuk dat je ook kijkt en nog zoveel voor de boeg hebt
Wel grappig want ik heb het precies andersom: vond the office echt heel leuk gelijk al en parcs & rec ben ik gestopt na een paar afleveringen. Maar ik ga daar denk ik wel weer een keer aan beginnen haha
Maar de humor in beide series is ook eigenlijk totaal niet met elkaar te vergelijken haha, the office is juist heel erg tot op het absurdistische af over het randje heen gaan om pijnpunten bloot te leggen terwijl Parcs veel meer flauwe, makkelijke humor is zonder dat die steeds marginale groepen eruit pikt (zit wel een deel fatshaming-grapjes in die als de serie nu werd gemaakt wsl niet meer zo geschreven zou zijn). Maar love Leslie Knope haha, dat helpt ook natuurlijk. Aan Michael Scott had ik in het begin alleen maar een godsgruwelijke hekel
JA!! Later niet meer, maar dat heeft wel een paar seizoenen geduurd haha.
Oh shit, echt? Dan bereid ik me alvast voor
Jaa, fakking goed
Heb adhv de tips hier even een lijst gemaakt voor HBO en ben nu begonnen aan the sex lives of college girls!