Serietopic #4

Wij kijken nu mare of easttown (volgens mij is dit de titel) op hbo met kate winslet. Wij vinden hem erg leuk!

3 likes

Wij kijken momenteel Chernobyl. Wel heftig in deze tijd, maar ook een hele goeie serie. Hebben gisteren de helft gekeken en denk dat we hem deze week nog wel af maken, erg verslavend.

4 likes

Iemand dat voorstukje van: het jaar van Fortuyn gezien? Die acteurs lijken net echt :o

1 like

Op een of andere manier dacht ik dat ik in het sekstopic zat. Het was echt een achtbaan aan emoties toen ik teruglas.

3 likes

Jeez…I was not prepared. Ik moet dingen doen maar er gebeurd nu zo veel dat ik gewoon wil blijven kijken. Huilon.

2 likes

Iemand hier die op Ziggo ook de tweede aflevering van Outlander probeert te kijken en het ook niet lukt? Ziggo zegt dat het er al op staat, maar ik krijg alleen de eerste aflevering te zien

1 like

Ik heb even gecheckt maar hier staat hij er wel op

2 likes

Wat raar, want waar ik ook inlog, m’n mobiel, firofox, chrome, krijg ik maar 1 aflevering te zien. Ik weet niet of het teveel moeite is, maar zou je misschien de link naar de tweede aflevering in een pb willen sturen? Als het kan

1 like

Ik heb je zojuist de link gestuurd. Hopelijk werkt het!

2 likes

Ik kijk nu die Jomanda docu op VL en ik vind het geweldig, zo intrigerend…alles eraan.
Elke keer als de partner van Sylvia in beeld is heb ik zoveel respect, wat een bijzondere man. Hij spreekt vol liefde over Sylvia maar lijkt ook geen haat te hebben. Je ziet wel het intense verdriet, heftig.
En al die mensen die echt zo overtuigd zijn van hun ā€œingestraaldeā€ watertjes en kaartjes…

5 likes

Ik vond het wel een aanrader! Zelf had ik een proefmaand NPO genomen ervoor, dus ik weet niet waar je het nog meer zou kunnen kijken.

Ik heb in een dag The sex lives of college girls gekeken (thanks quarantaine :+1:t3:) en nu zoek ik iets soortgelijks want vond het eigenlijk wel vermakelijk. Wel was het op het randje leuk/kinderachtig, dus liever niet meer tiener dan dit, maar wel dat het nog steeds lekker wegkijkt.

Wat ik trouwens laatst heb gekeken en ook heel leuk vond was Cheaters (moest het wel streamen helaas). Daar was ik helaas ook zo doorheen want die afleveringen duurden maar max. 10 minuten.

3 likes

New Blood bedoel je? Vond ik wel, het had weer helemaal de vibe van de eerste seizoenen van Dexter. Ik kon alleen ƩƩn van de nieuwe hoofdpersonen echt wel schieten en het eind vond ik om te janken. Ik heb het online gestreamd, wel illegaal.

1 like

Ik kreeg dus laatst (gebruik netflix account van mijn ex) de melding in beeld dat er een sms naar een 06-nummer werd gestuurd ter controle. Maarja toen gewoon mijn ex geappt en was het ook weer geregeld

1 like

Bij Spotify moet je eenmalig je adres invoeren en als je dan hetzelfde adres invult is er niks aan de hand. Lijkt me heel lastig te controleren.

4 likes

Heb een heel specifieke vraag: hebben jullie tips voor extreem ontspannende series (fictie) die luchtig zijn en rustig zijn geƫdit (dus met weinig cuts, rustige of geen muziek en zeker niet dat schudderige handheld-camera-effect)? Tv met zo min mogelijk prikkels, als het ware. Wat voor mij wel in dit rijtje past is Gilmore Girls en Rilakkuma, maar veel verder dan dat kom ik niet.

Streamopties: NPO Plus, Disney+, Netflix en Videoland.

2 likes

Grace and Frankie ? Gaat ook over oudjes en alles is daar rustig.

6 likes

Sweet magnolia’s en virgin river. Beide op netflix

4 likes

Ik kijk one tree hill en t is echt soort van throw back. Die telefoons, de lage broeken. Alles was zo anders toen. En tegelijkertijd voelt t niet als bijna 20 jaar geleden en omg wat ben ik oud.

13 likes

Good Witch op Netflix

Downton Abbey misschien? Heb ik een keer 2 dagen zitten bingen nadat ik helemaal overprikkeld van de familieperikelen en kerstdagen was.

10 likes