Ik kijk dit nu maar wtf??? Deze mensen zijn toch niet goed?
Ben je al verder dan de eerste aflevering? Want daarin gebeurde eigenlijk niet zoveel dacht ik (of wellicht heb ik het gemist, vond het zo weinig boeiend dat ik ook veel op mijn telefoon zat)
Ben doorgespoeld nu naar halverwege afl 4
Ik ben gestopt, kon niet nog een uur naar een volwassen vrouw met twee staartjes kijken ![]()
Het was ook niet eens zo lang geleden, het was niet in de mode ofzo. Zo random
Ja en als ik het goed berekend heb was ze destijds ergens mid dertig. Kreeg er K3 vibes van
Nog iemand hier die Top Boy kijkt? Heb zondag heel seizoen 2 gekeken en ben nog ondersteboven van het einde ![]()
Ik moet er nog aan beginnen maar zag op sociale media dat heel wat rond te doen was. Ben benieuwd.
And just like that… Krijgt toch een tweede seizoen. Die had ik niet helemaal verwacht.
Ja het wordt toch veel gekeken denk ik. Was zelf ook wel benieuwd na die slechte kritieken (en heb stiekem best genoten)
Weet iemand hier toevallig of het derde seizoen van de geniale vriendin (my brilliant friend) op hbo max komt? Ik kom al steeds van alles van seizoen 3 tegen en ik wil het zo graag zien. Maar op npo plus zou het nog wel even duren.
Op mijn HBO Max buiten NL staan nu vier afleveringen geloof ik, dus zal in NL hopelijk ook gauw daar beschikbaar zijn. Heb de vorige seizoenen ook allemaal op HBO gezien (nu nog geen tijd gehad om te beginnen).
Ik heb episode 1 & 2 van Bad Vegan gezien en ik snap er echt helemaal niks van. Het lijkt wel een verzonnen verhaal joh. Betaal me 1,7 miljoen en jij en je hond worden onsterfelijk.
En die vrouw heeft gestudeerd en heeft een succesvol bedrijf, hoe trap je hierin? En dan ook nog een man die je via words with friends hebt leren kennen (of all places) en waar je duidelijk niet verliefd op bent ![]()
Echt wtf waar kijk ik naar.
ik vond het best wel vermakelijk dus ik snap het wel
Vond het ook prima om op de achtergrond aan te hebben! Ben vooral benieuwd of ze toch Kim weten te strikken voor het tweede seizoen.
oh jaaa dat zou geweldig zijn!
Ik vond the white lotus echt geweldig, perfecte combinatie van raar, pijnlijk en grappig + de muziek erbij
jammer dat het een mini serie was want nu moet ik weer wat nieuws verzinnen om te kijken
Er komt wel een seizoen 2!
Jaaa ik las het, met jennifer coolidge
zij is echt gemaakt voor die rol
“Shining Vale” is echt kut. Zo saai.