Master of none, the crown, please like me?
Better call saul heeft trouwens ook echt enorm lange, trage scenes, maar die is niet zo luchtig.
Master of none, the crown, please like me?
Better call saul heeft trouwens ook echt enorm lange, trage scenes, maar die is niet zo luchtig.
Sweet Magnolias
Anne with an E
Echt nagenoeg elk personage in White Lotus is zo unlikeableā¦
Wat een vage serie zeg.
Oogappels op NPO
haha ik voel je, ik ben begonnen aan the oc. die lage broeken inderdaad
Ja die serie is leuk en echt makkelijk. Voor nog makkelijker vermaak en leuk zou ik dertigers kijken @Briseis Muziek is misschien nog wle een dingetje bedenk ik me net. Het is vooral bij beide series veel popmuziek. Weet niet of dat rustig genoeg is
Alles met een lachband vind ik persoonlijk het tegenovergestelde van ontspannend
Haha ik ben hier vandaag aan begonnen en vind het ook een heeele vage serie. Ik vind de man van dat net getrouwde koppel zo irritant dat ik elke keer zit te schelden als hij weer in beeld komt :ā)
Ja hij heeft idd iets heel irritants.
Vond ik ook in Girls. Echt zo āNice guyā
Voor mij is dat altijd Downton Abbey, kijk graag willekeurige afleveringen op BBC First terug als ik tot rust wil komen. Heerlijk. Heb wel al alles 2x gezien dus dat helpt ook
Dat is het precies! Ik vond het geen āleuke serieā om te kijken maar wel heel erg sterk.
Ik heb zo lang uitgekeken naar het moment dat ik Girls kon kijken en nu valt het een beetje tegen haha. Maar ben wel al bij s2
@Max wij zijn net begonnen in better call saul,maar nog niet verkocht. Doorzetten?
Ik vind van wel! Heb bij de laatste scene van de laatste aflevering echt op het puntje van mijn stoel gezeten. Maar dat kwam wel door de enorm lange opbouw, dus als het een serie is die je af en toe samen na een lange werkdag kijkt, zou ik misschien wat anders gaan kijken. Zitten echt extreem trage scenes in
Heb je breaking bad gezien?
Generation!
Hmm ja en ook niet elke dag want we wonen natuurlijk nog niet samen . Ga denk ik wel voorstellen om het later te kijken als we wel samen wonen. Wel gezien ja maar is lang geleden toen ik nog wel dagenlang serie kon kijken
The Good Witch!!
Ik kijk Just like that en ik word echt moe van de wokeness. Alsof iemand een checklist gemaakt heeft en alles netjes afstreept. Alles wordt een keer benoemen en we gaan weer door met de oppervlakkigheid. Check check dubbel check.
Chesapeake Shores op Netflix, kabbelt lekker voort!
Haha dit is wel precies wat @Briseis zoekt, vijf seizoenen lang en er is precies niets gebeurd.
Haha ja er gebeurt inderdaad echt helemaal niks, dus perfect als je daar naar op zoek bent!
Bedankt voor alle tips jongens! Sommige dingen heb ik al gezien (of geprobeerd) maar er zit veel nieuws tussen.
En hoe kon ik Downton Abbey vergeten⦠een van mān favorieten.
Qua knusse kneuter-tv vind ik Bed & Breakfast van Omroep MAX trouwens ook een aanrader.