Serietopic #4

Project Rembrandt is misschien ook nog wel wat? Lekker rustig en een beetje kneuterig en het wordt gepresenteerd door Annechien Steenhuizen :relaxed:

10 likes

Ik heb deze week Just like that gekeken en had een spoiler gemist die zelfs mijn moeder wel wist​:see_no_evil:. Dus ik geef de schuld aan mijn zwangerschapshormonen, maar ik moest echt even huilen. Heb ik normaal nooit bij films of series. :joy:

Exact dat. Vorige afl met komt goed was beter!

2 likes

Ja ik vind het nog steeds mega tof, maar het kon beter.

2 likes

Ben je al begonnen? Dit is echt een geweldige serie, ik zit nu in seizoen 3. Muziek, dynamiek alles is on point

4 likes

Oh ik heb hem af en ik snap helemaal je mening over het einde

beetje uit het niets dat die vrouw en haar man hebben hebben vermoord, en helemaal gek dat hij nadat hij is gegijzeld en mishandeld als eerste naar die vrouw gaat om verhaal te halen :thinking:. Maar de serie keek wel lekker weg en veel plottwists, dus ik vond het een goede!

1 like

Afgelopen week Bodyguard op Netflix gekeken, echt zo goed! Is al uit 2018 maar nu pas ontdekt.
Gisteren de eerste aflevering van Bad Vegan gezien maar ik denk niet dat ik ze alle vier ga kijken, was wel erg sloom en ik snap ook niet echt wat er nou zo interessant aan dit verhaal is.

3 likes

Gisterenavond in een keer Sex & The City S1 gebinged. I’m hooked :heart_eyes:

6 likes

Ja, Bodyguard vond ik ook super! Hoop dat daar ooit een vervolg op komt.

3 likes

Pffff zo hard gejankt bij de nieuwste aflevering van Good Trouble :cry: helemaal emo

1 like

Jaaaa, heb ‘m nog niet gezien maar las dat ze uit de serie gaat :pleading_face:

3 likes

Ik heb net het tweede seizoen van Euphoria uit.
Wat een heftige serie. Heel anders dan ik had gedacht. Er zou eigenlijk voor elke aflevering een pittige trigger warning moeten zijn.

Zendaya is echt een enorm getalenteerde acteur, wat een ster.

6 likes

Ik kijk dit nu maar wtf??? Deze mensen zijn toch niet goed?

2 likes

Ben je al verder dan de eerste aflevering? Want daarin gebeurde eigenlijk niet zoveel dacht ik (of wellicht heb ik het gemist, vond het zo weinig boeiend dat ik ook veel op mijn telefoon zat)

2 likes

Ben doorgespoeld nu naar halverwege afl 4

1 like

Ik ben gestopt, kon niet nog een uur naar een volwassen vrouw met twee staartjes kijken :laughing:

2 likes

Het was ook niet eens zo lang geleden, het was niet in de mode ofzo. Zo random

1 like

Ja en als ik het goed berekend heb was ze destijds ergens mid dertig. Kreeg er K3 vibes van

5 likes

Nog iemand hier die Top Boy kijkt? Heb zondag heel seizoen 2 gekeken en ben nog ondersteboven van het einde :exploding_head:

Ik moet er nog aan beginnen maar zag op sociale media dat heel wat rond te doen was. Ben benieuwd.

2 likes