Serietopic #4

Zoveel dingen fout met deze actie :face_with_symbols_over_mouth:

4 likes

Daar ben ik mee gestopt na twee afleveringen, zat echt met kromme tenen van ergernis. Zulk verschrikkelijk slecht acteren, en waarom vond het opeens plaats in Frankrijk?

1 like

Eindeliiiiiijk door Narcos heen, zat geen tempo meer in man.

2 likes

Ik heb gister de eerste aflevering gezien en moest wel even inkomen (had eerst het gevoel alsof ik naar een koefnoen scene keek) maar werd steeds beter! Ben benieuwd naar de rest

2 likes

Vragen over de serie en boeken, dus mogelijk spoilers
V

wat deed de modiste in het verkeerde deel van de stad toen ze penelope zag? Of komen we dat pas later te weten (ben bij afl 5) En krijg je in de boeken ook de side stories te lezen?

2 likes

Antwoord op je vraag over Bridgerton:

Samenvatting

Dat wordt niet uitgelegd. Het personage van Madame Delacroix komt ook niet in de boeken voor. In de boeken zijn er veel minder side stories en gaat het voornamelijk om de hoofdpersonages (in dit geval Kate en Anthony) en hun interacties met elkaar. Ik ga verder niks spoilen, maar kijk vooral verder, het wordt wel soort van leuker. Ik kijk er ook gewoon met andere ogen naar door de boeken haha.

4 likes

S2 van Archive 81 is gecanceld :frowning:

2 likes

OHHH wat kut. Ik haat Netflix.

Ik kijk pas voor het eerst greys (ja ja zeg maar niks) en ben nu bij die musical aflevering. Wtf is dit gaan ze dit de hele aflevering doen? Ik wil gewoon kijken hoe het met Callie afloopt.

2 likes

Snap je wat ze ermee bedoelen? Want ik las dat pas een had het echt niet door

Callie is blijkbaar psychotisch door het ongeluk of de stress en die zingende mensen zijn haar hallucinaties

Ik had dat echt niet door :joy:

Oke iets anders dan ik dacht ‘Grey’s Anatomy’: Shonda Rhimes Reveals Inspiration Behind Musical Episode

2 likes

Ja ik dacht dit meteen omdat ze ook zichzelf steeds ziet lopen en zingen zeg maar. Maar vind het echt vreselijk cringe dat ze steeds random beginnen te zingen. Spoel alles wat kan door :joy:. Ben over de helft.

5 likes

Hahaha ja dat heb ik ook gedaan. Echt niet om aan te zien :joy: (trouwens jaloers dat je het nu voor het eerst kijkt!)

2 likes

en @Rozecoupeschaar, maar dit is toch een pareltje? :joy:

Hoe Owen die eerste zin er zo uitgooit en hoe ze dan allemaal zo moeilijk kijken, ik heb zo hard gelachen en af en toe moet ik 't weer even terugkijken :joy:

5 likes

Dit wel eens gezien?

Overigens vind ik de muziek die ze kiezen bij de show wel echt heel goed. 2 am, where does the good go en how to save a life draai ik echt wel vaak.

Oh en ik weet niet in welk seizoen ze veel met sleeping at last deden maar daar ben ik nu ook echt fan van.

4 likes

Ik heb gisteren Bridgerton gebinged en ben best teleurgesteld, veel oninteressante zijverhalen en veel goeie scènes weggelaten of veranderd. Ga nu maar de andere boeken lezen en hopelijk tegen seizoen 3 denk ik niet meer aan de boeken.

1 like

Ik heb de boeken niet gelezen maar ben helemaal fan van de serie haha. Boeken dus helemaal een aanrader hierna?

Is het trouwens zo dat elk boek/seizoen over een lid van de familie gaat? Dus hierna bijv. Benedict of Eloise?

Ik ben echt fan van Benedict :joy:

Ja, boeken zijn echt een aanrader! Heb soms echt hard op gelachen en dat had ik bij de serie minder. Ook veel meer over de achtergrond van de hoofdpersonages waardoor hun acties ook weer meer betekenen. Jup, het volgende boek gaat over Benedict :grin:

1 like

Ah nice! Alleen jammer dat het wachten op het nieuwe seizoen zolang duurde, ben er nu alweer bijna doorheen.

1 like

Grey’s staat op Disney

1 like

I know right, meer steamy scènes aub

2 likes