Serietopic #4

And just like that… Krijgt toch een tweede seizoen. Die had ik niet helemaal verwacht.

3 likes

Ja het wordt toch veel gekeken denk ik. Was zelf ook wel benieuwd na die slechte kritieken (en heb stiekem best genoten)

5 likes

Weet iemand hier toevallig of het derde seizoen van de geniale vriendin (my brilliant friend) op hbo max komt? Ik kom al steeds van alles van seizoen 3 tegen en ik wil het zo graag zien. Maar op npo plus zou het nog wel even duren.

Op mijn HBO Max buiten NL staan nu vier afleveringen geloof ik, dus zal in NL hopelijk ook gauw daar beschikbaar zijn. Heb de vorige seizoenen ook allemaal op HBO gezien (nu nog geen tijd gehad om te beginnen).

3 likes

Ik heb episode 1 & 2 van Bad Vegan gezien en ik snap er echt helemaal niks van. Het lijkt wel een verzonnen verhaal joh. Betaal me 1,7 miljoen en jij en je hond worden onsterfelijk.

En die vrouw heeft gestudeerd en heeft een succesvol bedrijf, hoe trap je hierin? En dan ook nog een man die je via words with friends hebt leren kennen (of all places) en waar je duidelijk niet verliefd op bent :exploding_head:

Echt wtf waar kijk ik naar.

6 likes

ik vond het best wel vermakelijk dus ik snap het wel

4 likes

Vond het ook prima om op de achtergrond aan te hebben! Ben vooral benieuwd of ze toch Kim weten te strikken voor het tweede seizoen.

3 likes

oh jaaa dat zou geweldig zijn!

1 like

Ik vond the white lotus echt geweldig, perfecte combinatie van raar, pijnlijk en grappig + de muziek erbij :ok_hand: jammer dat het een mini serie was want nu moet ik weer wat nieuws verzinnen om te kijken

12 likes

Er komt wel een seizoen 2!

1 like

Jaaa ik las het, met jennifer coolidge :smiling_face_with_three_hearts: zij is echt gemaakt voor die rol

2 likes

“Shining Vale” is echt kut. Zo saai.

Ik vond het ook een heeele chille serie. Lekker chill wegkijken maar absoluut niet saai, ben benieuwd wat ze van het tweede seizoen gaan maken.

Die man van dat net getrouwde koppel haatte ik wel echt zó intens erg omdat het te realistisch was :joy: Ik was er daardoor ook van overtuigd dat het door een vrouw was geschreven, maar blijkbaar niet.

6 likes

Hahaha ja ik werd ook echt woedend van hem

4 likes

Meer mensen bij wie HBO Max het niet doet?

2 likes

Bij mij werkt het.

1 like

Ik vind white lotus echt kut en tering raar. Raar als in, niet leuk. De eerste twee afleveringen keek ik nog in de hoop dat het beter zou worden, nu kijk ik alleen maar omdat ik wil weten wie er in die doodskist van aflevering 1 zit en waarom. Dat kan ik oprecht nog niet voorspellen dus dat is dan weer wel goed aan de serie haha

3 likes

Bij mij deed HBO het ook niet (melding geen provider in NL). Ik had ze een mail gestuurd en ze hebben het binnen 1 dag opgelost.

1 like

Pff al weken geen serietje gekeken omdat er gewoon niks lijkt te zijn? Ik houd van spannende series (als in thrillers, maar niet te amerikaans). Afgelopen tijd gezien: Mare of Easttown, heel veel zweedse series (nu wel een beetje klaar met detective achtige series haha). Beetje drama mag er ook wel in zitten maar wel samen met wat spanning.

Heb hbo, netflix, videoland en amazone.

Oh en after life (totaal iets anders) vond ik dan weer wel fantastisch (maar the office dan weer niet).

1 like

Bij mij stond er dat ik moest controleren of ik niet iets met privé modus aan had staan, maar keek gewoon hetzelfde als altijd. Was na een paar uur vanzelf opgelost :slight_smile:

1 like