Serietopic #4

Ben Entourage weer ah kijken, staat op Hbomax. Was vergeten dat het ook een parade van bekende gezichten is uit allerlei series en films. Jessica Alba kan niet acteren btw

1 like

Wat zijn nou echt goede documentaires, heeft iemand aanraders? Ik heb Netflix, Prime, Disney+, HBO en Discovery+.

The Inventor (HBO) pas gezien. Vond ik wel goed.

1 like

Ik ga echt heeeel lekker op Dirty Lines :star_struck:

Helemaal zin in de komende feestjes/festivals na aflevering 2 (het housefeest in de graansilo)

1 like

Ik heb graag de tv aan tijdens het thuiswerken / huishoudelijke klusjes.

Wat zijn nog makkelijke (Nederlandse) series of reality programma’s? En dan niet de standaard dingen, want die kijk ik allemaal al haha! Heb bijna elke streamingdienst :joy:

2 likes

Ik zet dan vaak 24kitchen of National Geographic aan :sweat_smile:
Nederlandse series kijk ik eigenlijk niet, maar het eerste wat in me opkomt is Gooische Vrouwen.

1 like

Ik vond het ook wel vermakelijk, het keek wel lekker weg! Helaas maar 6 (of 7?) afleveringen. :smiling_face_with_tear:

1 like

Oh jammer ik ben al bij 4 haha!

3 likes

Heb je Girls wel eens gezien? Ik heb sinds dag 1 van aanschaf van HBO de hele serie weer voor de 2e keer gebinged en blijf het echt een van de tofste series ooit vinden.

3 likes

Nee nooit van gehoord zelfs haha. Maar ga ik onthouden! Ben nu bezig met Inventing Anna

4 likes

Ik vind Brianna in Outlander echt zo irritant geworden. Met haar overly dramatische gezichtsuitdrukking de hele tijd :nauseated_face:

1 like

Ik vond ‘ de ridder’ wel makkelijk kijken alsin op de achtergrond aan en niet perse hoeven concentreren :sweat_smile:

1 like

Dat herken ik wel! In welk seizoen ben je? Ik vond haar namelijk wel steeds beter worden met acteren!

2 likes

Ik had apple tv + omdat ik vorig jaar een iPad had gekocht en daar stond nooit ene fuck op en nu ik het net niet meer heb wel ineens. :rage:
Ben heel benieuwd naar Severance namelijk! Iemand al gekeken?

En ik ben once again weer op zoek naar een nieuwe serie om te kijken, heb net Euphoria, Insecure, I May Destroy you en Yellowjackets afgekeken en ben bezig met Sucession. Iemand nog tips? Heb dan voor m’n gevoel “alles” alweer gezien maar dat is natuurlijk onzin.

3 likes

Totaal andere series, maar ik probeer het toch maar even: Westworld, His Dark Materials?

Oh en misschien Bear Town? Chernobyl? True Detective, True Blood, Big Little Lies?

1 like

The sex life of college girls vond ik leuk!

7 likes

Ik heb severance gekeken, heel dystopisch, interessant concept, maar er gebeurt niet heel veel? Het lijkt meer een soort inleiding om goed uit te leggen wat de severance-procedure en die afdeling inhoudt en alle verschillende aspecten ervan, en dat er dan in het volgende seizoen echt wat gaat gebeuren. Ik zou er geen Apple TV voor nemen.

@Foucher @Frambozentaartje Thanks! Heb een aantal al gezien maar veel nog niet dus ga ik aan m’n lijstje toevoegen :blush:

@Merel Oh dat klinkt echt stom. Ik had gehoopt op iets vergelijkbaars met Maniac maar dit klinkt meer als Homecoming ofzo (een saaie serie). Dan ga ik het inderdaad niet gelijk weer afsluiten

2 likes

Jaaa ik ook! Ik heb de serie uitgekeken op 2 avonden!

Ik ben opnieuw begonnen met Casa de Papel. Jaren geleden opgegeven door een bloedirritant personage maar ik hoor toch overal dat het de moeite is om te kijken.