Serietopic #4

Seizoen 5…

1 like

Begonnen aan Elite seizoen 5. Weer een nieuwe hottiee :heart_eyes:

1 like

Ohw… Ja nou ja dan is er niet veel hoop meer dat je haar beter gaat vinden acteren :joy:

Nog wat tips: Betty en Generation beide HBO

3 likes

Jaa. En ik verbaas mij er over hoe actueel sommige thema’s nu (pas) zijn… Ik weet dat veel mensen Lena Dunham echt te extreem vinden maar ik vind het echt wel way ahead of time, de zaken die in die serie naar voren kwamen al.

Ik ging mijzelf laatst even vergelijken, welk character zou ik zijn…. Kom dan gewoon wel uit op Hannah ( whahah te beschamend want ik zit soms echt met kromme tenen naar haar acties te kijken).

En vanuit deze serie kwam mijn crush op Adam Driver, vooral in de laatste twee seizoenen is hij zo hot :hot_face:

5 likes

Me too, misschien gaat diegene wel snel dood :joy:

2 likes

De eerste aflevering van Succession heeft een hele andere camerastijl dan de rest van de afleveringen! Alsof ze even moesten uitvinden wat wel en niet werkt…

2 likes

Oh goed dat je t zegt. Dan geef ik het nog wel eens kans.

3 likes

Tokyo, ik kan mij niet herinneren wat ze precies verkeerd deed maar ik herinner mij wel dat zij de hoofdreden was waarom ik gestopt bent met kijken :smile:

2 likes

Ik vind The Kardashians op Disney toch weer heerlijk hoor :speak_no_evil:
Echt een guilty pleasure

12 likes

Ik begin ook alweer aan 6 zie ik :sob:

2 likes

Jaren geleden Hannibal gekeken (ik was denk ik in seizoen 2 ergens), maar nooit afgekeken. Ik zou dat alsnog graag willen doen, maar mijn vijf streamingsabonnementen hebben hem niet. :triumph: Zo irritant dat het toen van Netflix gehaald is.

Haha, durfde het hier ook al bijna niet plaatsen. Net 1e aflevering gekeken en echt heel leuk gefilmd! Echt een nieuwe frisse wind. Alleen Scott zag er best vermoeid uit.

1 like

Ik vind het ook echt een positieve verandering. Ik vond de laatste seizoenen van Keeping Up niet leuk omdat het zo gestaged voelde. Dit voelt toch wat “echter” ondanks dat het de Kardashians blijven

1 like

Ik ben begonnen aan The Ultimatum en wauw wat een ellende :joy: Dit kan toch niet echt zijn??

Hahaha ik geloof het ook niet hoor, maar ik kan wel echt lekker haten als ik het op heb staan (al ben ik pas in aflevering 2 geloof ik).

1 like

Kim’s wenkbrauwen en die paarse outfit :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Lord John uit Outlander is toch echt m’n nieuwe crush. Elke keer als ik m zie verschijnen doet m’n hart een dansje :sweat_smile:

5 likes

Ja en sommige afleveringen zijn ook net mini films. Net als “day at the park” ofzo. Die volledig over Charlie gaat.
Enige wat jammer is dat er echt nul kleur in voorkomt, en dat is voor NY heel ongeloofwaardig.

Haha echt? Hannah is wel uitvergroot irritant.
Volgens een goeie vriend (met wie ik tijdens kerst paar jaar geleden heel de serie heb gebingd) ben ik een combo van Marnie en Hannah, ook niet echt een compliment denk ik

1 like

Ik kijk nu Our Great National Parks (nieuwe serie op Netflix met Obama als verteller), maar dit gaat over National Parks over de hele wereld. Weet iemand of er op Netflix/hbo/prime zoiets staat met specifiek Amerikaanse National Parks? :grimacing: Wat ik zo zie lijkt vooral over de dieren enzo te gaan maar ben meer op zoek naar series over het ontstaan van de parken enzo

4 likes