Oh de aflevering van gisteren van Dertigers. Zo zielig voor Sam… ![]()
Hahah ik moet lachen om hoe begaan jij bent met waarschijnlijk ‘t meest irritante personage ![]()
Ik vind hem ook een zeikerd, alleen de situatie wat er nu gebeurd is wel sneu. Laura irriteert me ook en die vriend van Ruben is wel heel claimerig. Maar we zullen zien volgende week.
Hoe kan je Sam het irritantse personage vinden in een serie waar LAURA in speelt!!!
Persoonlijk vind ik Jonas mega irritant en die Kim ook
Pffff ja die kim is exht mn BEC
Zo’n aandachtsvrager en doe is ff rustig mokkeltje
Heb ook het idee dat zij een dubbele agenda heeft, dat ze vooral een kind wil vooral na de laatste aflevering
Oh ik vind die Kim wel leuk eigenlijk. Ik zou het echt heel stom vinden als Reza en Suus weer samen komen en als Jonas en Ruben weer wat krijgen. Ik zat ook te denken dat Sam en z’n vriendin misschien wel uit elkaar gaan en dat die alsnog wat krijgt met Ada maarrr ik dacht misschien krijgt die Sam wel wat met Laura want zij kregen ook ineens veel aandacht samen. allee er zijn nog 4 afleveringen dus ik denk niet dat zoiets er nog van komt. Ik benieuwd hoe het eindigt.
Sam heeft nu wel een leuke tegenspeler een soort oudere versie van hem. Ik vond dat ongemak bij de begrafenis van die man leuk gedaan en ik vond de opmerking fietsen maken zichzelf niet geinig verwerkt. eigenlijk is Sam met hem prima te pruimen. Ik dnek dat die rol van Sam ondankbaar en lastig is te spelen. Die Suus is dit seizoen wel ineens veeeel serieuzer en zorgzamer. Nja ik vind het wel jammer dat het stopt hoor.
Edit: gaat over dertigers seizoen 7
Deze nieuwe cast is toch gewoon helemaal kut eigenlijk
Lykele muus heeft een script ingestuurd voor veertigers las ik op een nieuwswebsite. Dus ik hoop op veertigers met de oude cast want die vind ik veel leuker.
Ik vind de verhaallijnen gewoon zoooo laaaaaame. Ik vond het eerst echt leuk dat Ruben een nieuwe vriend had maar als hij idd weer eindigt met Jonas is dat zo inspiratieloos en pff wat is het punt dan van Sander. En het irriteert me ook dat Reza eerst iets met Suus had (dat was best leuk, leuke chemie), toen met Ada (??? totaal ongeloofwaardig) en nu met die Kim? Ja je kan op verschillende type mensen vallen maar dit gaat toch nergens over?
Ja ik weet dat je de verhaallijnen bij dertigers met een korreltje zout moet nemen soms, maar het wordt steeds onrealistischer.
Zelfde met Laura die als georganiseerd wordt neergezet en weinig aan het lot overlaat. Die sowieso ook haar ovulatie bijhield. Zij gaat dan vreemd met Kees, zonder bescherming, tijdens haar vruchtbare dagen en haalt geen morning after pil. Past totaal niet bij haar personage. En nu bekend is dat Kees de vader is, zien of horen we hem niet meer, terwijl hij eerder steeds met Laura om tafel wilde.
Ik denk bij al die verhaallijnen de hele tijd; hoe moet ik geloven dat dit een leuke vriendengroep is. Had de hele groep al geditcht na de affaire van Jonas en Ruben. Blijf toch gewoon kijken, hou toch zo van slechte series.
Oh ik vond dat juist heel goed bij haar passen want ze wilde heel graag een kind. Heb het nooit geïnterpreteerd dat dit per ongeluk was gebeurd, maar dat ze hem juist als een zaaddonor gebruikte.
Ik kan alleen maar denken, als Laura die zaterdagochtend geen verf ging halen in de bouwmarkt dan was dit allemaal niet gebeurd 🥹
Ik vraag me ook hele tijd af of dit is wat ze willen laten zien, dat dit helemaal geen echte vrienden zijn, want er is elke dag drama en iedereen heeft meningen over elkaar en praat kut over elkaar.
Oh over die optie had ik helemaal niet nagedacht!
Oh vind dit echt leuk om te lezen! Heb de afgelopen 8 maanden game of thrones gekeken en heb helemaal zin in nog een serie in die wereld ![]()
Echt leuk dunya en desie op npo ![]()