Als jullie op zoek zijn naar een serie vol met fuckery dan raad ik the polygamist op netflix.
May God preserve from this kind of love, Jonasi is de duivel zelve.
Zo had ik het idd ook opgevat
Ik ben Elle gaan kijken op Prime Video (van Legally Blonde). En het kijkt echt heerlijk weg.
Moet zeggen dat ik de Legally Blonde films ook al meer dan 10 jaar geleden heb gezien, dus het meer als een losstaande serie zie.
Dertigers seizoen 7
Samenvatting
Ehm nou ja wat een raar einde van Ada, ze is nog heel even terug in een aflevering waar ze dan weer zegt dat ze er nooit echt heeft bij gehoord. Hele rare meid hoor. Verder wel een ok eind al vind ik het wel stom dat Suus en Reza samen lijken te zijn, gelukkig zijn die Jonas en Ruben niet weer bij elkaar dat had ik echt heel suf gevonden.
Het zou trouwens leuk zijn als er nu eens een serie komt die zich afspeelt in Groningen of Friesland met gewoon normale moderne mensen zonder dat gezeur dat het zooo ver weg is. Misschien veertigers?
Nou ze heeft er blijkbaar ook nooit bij gehoord want ze stond niet eens in de aftiteling haha, dat vond ik wel wat scheef.
Ohw dat is helemaal vreemd. Misschien was de serie niet te combineren met andere projecten ofzo.
Dertigers Aflevering 7
Ja vond het einde van Ada erg afgeraffeld, maar vond het verder wel mooi eindigen. Alsof ze eindelijk echt dertig werden. Ook blij dat Ruben en Sander met elkaar verder gingen en het hoofdstuk Ruben en Jonas werd afgesloten.
Hoewel ik het acteerwerk niet altijd even goed vond, vind ik de acteur die Ruben speelt goed acteren.
Is de moeder van Laura trouwens weer terug bij de vader of danst ze met die man van salsales?
En ik zou het ook leuk vinden als er een serie komt die zich in het noorden afspeelt!
Ik vind het so far ook leuk! Ben nog maar bij aflevering 2, maar zat er meteen goed in! Ben je al ver?
Huh ja wat raar dat ze helemaal niet meer teruggekomen is? Alsof ze haar gewoon de serie uit wilden schrijven en daarom dat Japan verhaal hebben bedacht
zoiets idd maar wel nadelig voor her personage want Ada is heel anders dan aan het begin van de serie en niet echt geloofwaardig anders over dertigers seizoen 7
Heeft iemand hier Mocros gezien? Ik ben bij aflevering 4 en ik vind het leuk! Het doet me ook klein beetje denken aan die Belgisch serie Grond door de sfeer.
Aanrader: Tip Toe op HBO!
Ik heb hem inmiddels uitgekeken! En jij?
Het was niet heel vernieuwend, maar vond het een leuke en luchtige serie. En 90’s sfeer vind ik ook altijd leuk. Seizoen 2 wordt al gefilmd geloof ik!
Over Dertigers
Er is al een hoop gezegd over het niveau van Dertigers, maar hoe groot is die baby als die groep langskomt (wat al bijzonder is, allemaal tegelijk). Ik snap dat daar geen echte new born kan liggen, maar zo groot als deze baby… kind kon al zitten ![]()
Hahaha ja moest daar ook om lachen
Samenvatting
Laura reed zichzelf met weeën naar het ziekenhuis, beviel half in lange broek en liep drie dagen na de bevalling met haar weekendtas en maxi-cosi op de arm de kraamkamer af ondanks ernstig bloedverlies en meermaals flauwvallen😂