Jaa? Wat vond je er zo goed aan? Ik vond 1 namelijk zoveel beter!
Ohh ja ik lees gemengde reviews haha, zelf zou ik zelfs zeggen dat ik 'm beter vond dan 1, maar ik heb niks meer van 1 in mijn hoofd behalve dat ik het stressvol vond ![]()
spoilers?
Samenvatting
Het pakte me in ieder geval wel en ik vond het wat subtieler allemaal. (Behalve dan dat hele Park gebeuren, dat was weer heerlijk over de top). Ook dat je de karakters eerst allemaal haat en uiteindelijk toch niet of misschien ook weer wel?! Behalve Lyndsay, zij was gewoon vreselijk lol. Maar ik heb geen goed onderbouwd verhaal, ik pakte me gewoon en dat heb ik niet snel meer met een serie.
@ciselering ik vond seizoen 2 van Beef ook goed!
Ik heb gister seizoen 3 van Euphoria afgekeken en vond het ook weer erg goed.
Ik vond seizoen 1 idd ook veel leuker, dat voelde echt als iets nieuws en origineels en seizoen 2 vind ik meer The White Lotus-achtig
Hebben jullie het laatste seizoen van the Bear al gekeken? Op de eerste afleveringen na vond ik deze weer sterker dan vorig seizoen. Vanavond de laatste aflevering kijken!
Al twee keer in slaap gevallen bij aflevering 1, dat zegt genoeg denk ik. Maar moet dus even doorbijten?
Heeft iemand de finale van het perfecte plaatje op reis gezien? Van mij hadden ze het fotoboek achterwege mogen laten
Ja same
Plus ben het exht niet eens met de winnaar de fuck
Ja vond het ook heel jammer dat dat mee telde. Ik had het Danny ook gegund, je zag hem echt zo groeien en iedere week betere foto’s maken.
Jammer dat hij alleen maar verloor omdat zijn fotoboek meer persoonlijk was
Ik vond zijn 2e foto niet mooi en had een lager cijfer verwacht. En jammer dat Tobias de finale niet heeft gehaald, maar die ingeleverde struik kon ook echt niet.
Nee zo zonde, zoveel mooie foto’s en dan ineens die totale error met die slootfoto. Jammer dat ze toen de save al hadden gebruikt.
Moest wel erg lachen toen Jan - ook met die inleiding dat het onbeleefd is om naar een dame haar leeftijd te vragen - hoe oud de Trungh sisters nu waren.
Tijl: ?? Euh nou ik heb het over de Romeinse tijd…
Hahaha ja heb ik ook om gegierd. Wist al wel
Dat hij niet het scherpste mes uit de lade was maar man man man
Te dom om te schijten
Ja! Eerste aflevering begint wat suf, maar het eindigt wel beter!
Ik kwam er gisteren achter dat de “acteur” die Neil Fak speelt, een chef-kok is van meerdere restaurants
en ook als adviseur bijdraagt aan de productie van de serie.
Ja zonde van Tobias’ foto! Hij had echt een finaleplaats verdiend. Door dit programma heb ik hem wel ‘ontdekt’, vind het zo’n grappig type. Heel veel om hem gelachen in het Perfecte Plaatje. Sowieso een erg leuke groep kandidaten. Danny Froger kende ik ook niet echt, heeft ook veel humor. Ik had hem de winst gegund, hij was sterker dan Jan on de finale. Ik hoop dat dat stomme gesponsorde fotoboek de volgende keer weer afwezig is.
Hahaha ik ben nu bij die aflevering en inderdaad, hadden ze niet ergens een iets kleinere baby vandaan kunnen halen
Zo dom.
Mijn zusje stuurde me toen voor de grap de casting call door: ze zochten kennelijk een baby van drie maanden oud. Heb mijn kleintje uiteraard niet aangemeld, en toen ik de beelden zag was ik extra blij dat ik dat niet had gedaan ![]()
Ik ben Mare of Easttown aan het kijken maar hoe vaak kan je iemands naam noemen? Mijn hoofd maakt er ook steeds mayor van
Ik heb net het laatste seizoen van The Bear uitgekeken, wat een natte scheet van een laatste seizoen zeg en wat een stomme laatste aflevering.
Ja ik vond het laatste seizoen ook niks de 1e twee seizoenen van the bear vond ik wel goed maar daarna werd het steeds minder ![]()
Widow’s bay is zo’n geweldige serie he