Laatste seizoen had gewoon niet gehoeven.
Ik zit de pfaffs te kijken en dat sam op zn skiƫn de berg afgaat is zo tering
Grappig
āOlaaa olaaā hahaha
Vond hem wel weer beter dan de seizoenen ervoor maar nog steeds ver verwijderd van de eerste twee seizoenen, al eindigde het seizoen beter dan het begon. Was ook beetje verwarrend dat de eerste 7 afleveringen over dezelfde dag gaan, en de laatste opeens over meerdere dagen/weken. En dat dan toch sommige verhaallijnen afgekapt werden, maakte het wel een typische serie finale.
Ja echt geweldig! Perfecte mix van horror en ook veel grappige stukjes. Heb ook echt veel gelachen (bijv. bij die drugstrip). Widowās Bay is genomineerd voor heel veel Emmyās, denk dat ze er daar heel veel van gaan winnen.
Nog een tip van Apple is Maximum Pleasure Guaranteed met Tatiana Maslany. Gaat over een moeder die verwikkeld is in een voogdijstrijd met haar ex en dan terecht komt in een enorm complot rondom de ontvoering van haar camvriend. Iedere aflevering eindigt met een enorme cliffhanger waardoor je iedere keer wel door moet kijken. Is ook echt een hele goede serie!
Running point op Netflix vind ik een leuke feelgood serie. Met Kate hudson is die en ze speelt prima. Beetje zelfde soort rol als altijd maar daar is ze ook gewoon goed in. De afleveringen zijn trouwens lekker kort en in totaal zijn er 20 afleveringen. Ik hoop dat seizoen 3 snel komt
Ik kijk nu het eerste seizoen terwijl ik ziek ben, maar ik vind heel veel dingen nu wel echt heel cringe hoor.
Ik vond Sam en Kelly vroeger echt een voorbeeldkoppel (omg op mezelf), maar vind Sam zoān mannenbaby wie zān hond niet uitlaat (aanname), maar ook de drollen niet fatsoenlijk opruimt zonder te kokhalsen. Of van dat kind. En dan moet Kelly zijn shirt pakken, doe het lekker zelf.
En waarom Debby en Nicolas in hemelsnaam samen zijn begrijp ik echt nietš
Oooh ja en dat fatshamen van JM, vind ik ook bloedirritant! Het gaat maar door ook.
En wel blijven kijken natuurlijkā¦
Eens! Nu ik terug aan het kijken ben vind ik sommige dingen echt problematisch/ver gaan. Maar het was in ieder geval niet scripted zoals nu veel series wel zijn haha.
Vind trouwens de recentere serie waarin de fam Gooris op reis gaat ook heel leuk om te zien.
Nu ik volwassen ben valt vooral ook Bompa me negatief op. Een viezelige alcoholist
Zit nu in de eerste afl. zin in de cliffhanger!!
Vind het echt een aanrader ook, lekker fastbpaced en spannend
Ik kijk nu de pfaffs en jean marie rijdt naar het hotel, zijn ze daar zegt carmen vrolijk dat hij teveel gezopen heeft
Neeee prima
Poeh dat einde van Euphoria! Ben helemaal depri van dit laatste seizoen. Eigenlijk boeide alleen de verhaallijn van Rue me, de rest vond ik weinig toevoegen. Heb wel echt gehuild bij het einde.
Dat Ali wraak ging nemen voor Rue en haar zijn dochter noemdeš„²
Net Tip toe afgekeken. Wat een intense serie. Poehhh. Wel aanrader
Ik had niet door dat er maar 2 seizoenen van The Pitt zijn ![]()
zat helemaal klaar voor nog een seizoen toen ik net de laatste aflevering van 2 keekā¦
Dit is echt kut. Maaaarrrr er komt in ieder geval wel een seizoen 3!
Ik had The Pitt ook echt pas over 5 jaar moeten ontdekken. Seizoen 1 kon ik lekker bingen, maar seizoen 2 keek ik āliveā dus elke keer een week wachten, en nu is het wachten op 3 weer zo lang.
Lijkt mij vrij normaal aangezien Tom Waes ook niet
gecanceld werd en dat is nog maar een paar jaar terug.
Ben echt gehecht aan Robby nu ![]()
Tom Waes werkte uiteindelijk toch mee aan een campagne tegen alcohol of zoiets, of heb ik dat verzonnen? Hoe dan ook is het alcoholklimaat in Belgie best heftig toch, als ik de verhalen mag geloven
Ja, dat heeft hij inderdaad.
Die Netflix docu over de costa concordia⦠Ik was al niet van plan om ooit een cruise te doen maar nu al helemaal niet meer. Echt doodeng.