Serietopic #6

Wel sterk veranderd hoor, de laatste jaren. Tien jaar geleden hadden we bv nog kleine flesjes wijn in onze cafetaria (wat jullie kantine noemen?) voor bij de lunch. Dat is al een paar jaar weg, en kan ik me nu echt niet meer voorstellen
.

4 likes

Denk dat het wel enorm afhankelijk is van sector/sociale groep. Ik ben opgevoed met het idee dat je nooit drinkt en rijdt en in mijn omgeving deed niemand dat ook. Tot ik ging werken, in mijn job wordt héél vaak geluncht met uitgebreide wijnen (of een “bob arrangement” dat nog altijd meer is dan toegelaten), en daarna in de wagen. Ik verbaas me er telkens opnieuw over, maar voor velen lijkt het zo normaal. Ik hoor ook geen commentaar

1 like

Heeft iemand serie tips? Ik heb net the flight attendant en ride or die uit

2 likes

Ik heb net de 2 seizoenen Karen Pirie gekeken, vond het leuk!

1 like

Ben begonnen aan maximum pleasure guaranteed door tip van iemand hier en is leuk, spannend.
I will find you ook wel.
Off campus als je zin hebt in romance.
Elle is vermakelijk.
Widow’s bay als je echt een hele goeie serie wil zien.

3 likes

Heb Clarkson’s farm s5 alweer helemaal gebinged #sad

2 likes

Tip Toe en The Killings at Parrish Station op HBO Max
Furious op Disney+

Big mistakes op Netflix is nice, beetje Good Girls vibes

2 likes

Heeft er iemand AppleTV? Staat het nieuwe seizoen (4) van Ted Lasso er helemaal op of is het 1 aflevering per week? Dan weet ik wanneer ik het weer moet afsluiten :yum:

2 likes

Heb (nu) geen apple tv maar zie op mn serie kalender dat er 1 afl per week uitkomt. 7 oktober is pas de season finale!

2 likes

Ik heb net criminal minds seizoen 18 gekeken. WOW.
Nog iemand die dit kijkt/ gekeken heeft?

1 like

Ik keek weleens afleveringen daarvan op tv, maar in de reboot zit spencer toch niet in? Die is mijn favoriet.

De nieuwe afleveringen nog niet gezien.

1 like

Klopt. Maar vond het alsnog de moeite waard :grin: ik vind spencer reid ook heel tof.

3 likes

Ze worden nu op tv uitgezonden, elke dag 2 aflevering. Ben alweer bij seizoen 5 en invested :rofl:

2 likes

Te zien op HBO & Prime: DTF St Louis. Had iets heel anders verwacht: een soort flauwe comedy van kerels die buiten de deur willen batsen, en daar begint het ook mee, maar het doet een 180. Echt heel goed!

Ik vond deze ook vermakelijk! Alleen net iets te langdradig, al is dat misschien juist de bedoeling. Maar 1-2 afleveringen minder had ik beter gevonden.

3 likes

Iemand hier Ransom Canyon gezien? Wou even kwijt hoe slecht ik die serie vond omg :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik ben Girls aan het herbekijken. Blijft toch wel echt een parel :ok_hand:t2:, zelfs meer dan 10 jaar later.

7 likes

Ik was nog aan het twijfelen of ik aan het tweede seizoen moest beginnen, maar nee dus?
Van de andere kant kijk ik nu My Life with the Walter Boys seizoen 3 dus misschien is dit juist wel een serie voor mij haha.

1 like

Nou het eerste seizoen was nog wel vermakelijk, maar het tweede seizoen is echt heel saai met slechte storylines :sob: