Die heb ik gisteren seizoen 3 uitgekeken! Wat vind je er tot nu toe van?
Ik heb het gekeken maar wel alweer een tijdje geleden. Het is mijn favo serie! Er gebeurde veel dit seizoen maar de dood van Will had ik echt niet aan zien komen!
Wel jammer idd dat Spencer er uit is, maar eigenlijk vond ik dat ook altijd van alle anderen zoals Derek en Gideon enz. Ik moet zeggen dat ik Tyler ook wel heel leuk vindt en dat die nog even blijft
Leuk! Echt een wegkijkserie. Vond het wel een stuk leuker worden toen Alex stopte met rodeo, vond dat niks; zowel de rodeo zelf als de verhaallijn
Ja same.
Ik was ooit met Virgin River gestopt want vond het vreselijk saai. Nu paar jaar later weer begonnen (vanaf seizoen 4, ben nu alweer bij 6) en vind het opeens wel nice want het is echt antistress. Ook leuke tegenhanger omdat ik Dark opnieuw aan het kijken ben, totaal tegenovergestelde series hahah. Maar vind dat nu wel echt fijn om tussendoor zo’n soort serie te kunnen kijken waarin alles goed afloopt en lekker wegkijkt, misschien hierna ook die Sullivans Crossing en Ransom Canyon
The bombing of Pan Am 103 vind ik echt een aanrader! Interessant hoe het destijds gegaan is, ik was toen nog niet geboren dus wist hier ook niet vanaf. Serie is ook mooi in elkaar gezet en goede acteurs.
Edit: op Netflix trouwens
Ooh die staat nog op mijn lijstje! Lockerbie: A Search for Truth is ook een hele goede serie over diezelfde crash, met colin firth in de hoofdrol. Te kijken via vrtmax (gratis, vlaamse zender)
Ik ben bezig met Furious. Echt een goede serie en fantastische actrices!!
Ja vind het ook echt goed! De nieuwste aflevering van gisteren ook heel spannend. Voor wie dat vervelend vindt, er komt wel elke week een aflevering uit ipv alles in 1 keer.
Ik heb eindelijk het laatste seizoen van euphoria gekeken en het pakte me toch wel weer enorm. Zo goed geacteerd en zo ontzettend cinematisch. Dat overdramatische, bijna Quentin Tarantino-achtige sausje kon ik ook wel waarderen. Bij de laatste aflevering heb ik echt geprobeerd mijn huilen in te houden (niet gelukt). Wat kunnen Zendaya en Colman Domingo toch intens goed acteren.
Ja pakt meteen!
Ik heb DTF st louis gekeken. Ook nav de comment van @Hans_Kazan
Ik wilde het bijna weer afzetten en toen werd het inderdaad heel interessant! Vind het een aanrader. Mooie serie.
Ik heb deze week de Turkse serie museum of innocence gekeken en vond die echt wel heel bijzonder. Het hoofdpersonage is echt alles behalve likeable, maar het bleef me echt boeien. Verder ook mooi gefilmd en goede soundtrack.
Oh is dat een verfilming van het boek?
Ja klopt, maar heb het boek zelf nooit gelezen.
Sterling Point is echt heeeerlijke teenage drama ![]()
Net laatste seizoen van Outer banks gekeken.
Ja wel een soort van happy ending.
Ik denk dat ik komende week met Sterling point begin!![]()
Half man afgekeken, dat is echt de meest fucked up serie die ik ooit heb gezien denk ik, wtf. Enorm goed geacteerd
Ik ben begonnen aan blodsoffer op netflix, wel spannend!
Deze vond ik ook vet! Wel beetje voorspelbaar maar zeker de moeite waard.