Serietopic #6

spoilers afl 1 en 2

Deze tekst wordt verborgen
In de eerst afl gaat er een sekswerker dood aan fentanyl en in afl 2 moet er eentje worden opgenomen in een shady kliniek, hoeveel naarder moet het worden?

4 likes

Net de laatste aflevering van rust en vreugd gezien op tv. Ik vond dat ook een leuke serie😃

2 likes

Ja ik dacht al dat iemand hier iets over zou zeggen, dat zijn zeker ook nare stukken, maar dan vind ik de rest eromheen alsnog niet zoveel laten zien van de narigheid. Nu zijn die gebeurtenissen nog gewoon soort van ‘spannende stukken voor het plot’ in mijn gevoel en minder soort van de nare dagelijkse realiteit.

1 like

Ik vind het jammer dat alle vrouwen in Euphoria iets met sekswerk zijn gaan doen. Op de zus van Cassie na (naam even kwijt). Mis daarin het gebrek aan creativiteit, krijg het idee dat Sam Levinson vooral ook veel bloot in beeld wil.
Vraag me trouwens af waar ze Angel de vorige aflevering naartoe brachten. Dat leek me geen afkickkliniek, maar iets heel duisters.

Ik kijk de serie nog steeds graag, vind dat er nog humoristische en sterke momenten inzitten, en afl 3 vond ik goed. Maar denk dat ze meer van dit seizoen hadden kunnen maken.

4 likes

Dat kun je nog niet zeggen toch? Dat ze er meer van hadden kunnen maken? Er komen nog wat afleveringen aan

2 likes

Nou ik doel er eigenlijk op dat alle vrouwelijke personages (op dus de zus van Cassie na) iets met sekswerk doen. Ik had gehoopt dat ze daar wel wat meer richtingen in zouden opgaan. Maar idd er komen nog wat afleveringen aan dus ben benieuwd.

4 likes

Ik vond Rooster echt een leuke feelgood serie! Gelukkig komt er nog een seizoen (HBO)

8 likes

ik houd van cults en thrillers, maar ik vond unchosen echt zo slecht. Ik kon die Sam echt niet serieus nemen :cry: :joy:

Ja ik vond het ook vrij slecht en ben snel afgehaakt, jammer.

2 likes

Ja vond ik ook verrassend leuk

1 like

Vond ik ook leuk. Niet een must-see show, maar hij kijkt wel lekker makkelijk weg.

1 like

Weet niet of je al opgezegd hebt, maar er staat een nieuwe aflevering van 911 en van 911 Nashville op

2 likes

Haha nee maar het is mijn account ook niet maar die persoon heeft nog niks gedaan. Vond de aflevering van 9-1-1 wel beetje tegenvallen na een maand wachten.

1 like

Is het laatste seizoen van 9-1-1 het sowieso waard om te kijken? Ik ben een beetje blijven stelen in het voorlaatste seizoen, vind het niet meer hetzelfde hebben als voorheen.

1 like

Ik zie 22 juni nieuw seizoen house of the dragon :dragon:

3 likes

Ik kijk nu Margo’s Got Money Problems op AppleTV, vind het echt verrassend leuke serie!

Boek is ook echt geweldig

3 likes

Oh die kende ik nog niet, zet ik op mijn lijst!

3 likes

Snap helemaal wat je bedoelt, vind het ook zo slap allemaal…ook ineens die attitude van Jules. Kan die Sydney Sweeney ook echt niet meer aan. Echt de enige reden waarom ik blijf kijken is Zendaya :heart_eyes:

6 likes
Euphoria s3 aflevering 5

Ik wil ergens doorkijken, omdat ik alles heb gezien en wil weten hoe het afloopt. Maar wtf waren die eerste 10 min?!
En dat ledematen afknippen, ik hoef niet nog een scene waarin Nate zijn vingers of tenen worden afgesneden, zeker als je bedenkt dat hij er 20 heeft. Cassie en Nate hebben totaal geen persoonlijkheid meer.
Enige leuke/interessante aan deze aflevering vond ik eigenlijk Maddy. Maar twijfel echt of ik door wil kijken.

Helpt ook niet mee dat ik nu Margo’s Got Money Troubles aan het kijken ben, dat ook deels over OnlyFans gaat, maar zo’n verschil met Euphoria in kwaliteit.

5 likes