Serietopic #6

Sowieso dat Levinson deze aflevering met één hand heeft geschreven. Echt goor.
Maddie is nu het meest nteressante vind ik? Ben benieuwd hoe haar nieuwe collab gaat eindigen…

2 likes

Ik ben niet preuts, maar ik voel me bijna smerig dat ik dit seizoen kijk. Idd @Ainu alsof ik naar de natte droom van Levinson zit te kijken :nauseated_face:

3 likes

Zou ook niet de eerste keer doen dat hij dit doet, the Idol was ook echt een parel.

3 likes

ja wtf, waar zit ik naar te kijken

3 likes

Ik heb heel veel doorgespoeld, snap ook echt niet waar het heengaat

3 likes

Partner en ik zijn begonnen aan Dark, seizoen 1 bijna af nu. Ik zou deze serie echt niet zonder hem kunnen kijken (ik ben mega slecht in gezichten herkennen), best ingewikkeld zeg :rofl:

7 likes

MIKKEL, MIKKEL, was machst du? Maaaarrtthaaaaa :joy:

6 likes

euphoria: aflevering 5: ik ergerde me ook echt dood aan hoe Jules at. Steeds die hele rare onnatuurlijke mondbewegingen. echt een random irritatie dit

4 likes

ik ben gestopt met Euphoria, kan het echt niet meer aan :skull:

wel een tip: Widow’s Bay op Apple TV, heel grappig en creepy tegelijkertijd.

2 likes

Echt mijn favoriete serie, zooo goed! Al drie keer opnieuw gekeken haha. Ik kijk nu the Leftovers, heb gelezen dat dat een beetje vergelijkbaar is en vind het tot nu toe een hele intrigerende serie maar ben wel heel benieuwd waar het nog naartoe gaat

2 likes

Ooh deze staat echt al tijden op mn watch list! Is ie wel goed?

Oh haha volgens @septembersixteenth wel dus. Ok dat wordt mn volgende serie bij deze haha.

1 like

Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden!

1 like

Er zijn veel stambomen inclusief foto’s te vinden gelukkig. Want het wordt alleen maar ingewikkelder haha.

4 likes

Ohhh ja The Leftovers vond ik heel tof!

1 like

The leftovers ook een van mijn favo series, superveel mysteries en vond het einde ook heel goed

4 likes

Ohh goed om te horen dat je het einde goed vond want daar was ik nog wel bang voor haha. Ben bijna klaar met seizoen twee, zo goed!

Loveeee Dark!!

3 likes

The leftovers is zooo goed. Echt een van mijn favoriete series.

4 likes

Iemand die ook sytycd kijkt via KIJK, die de aflevering wel online ziet staan (afl 10) of kijk ik er ergens over heen?

1 like

Ik zie dat 9 en 10 beschikbaar zijn over 4 dagen

1 like