Show je Boekenkast

Ja klopt inderdaad! Die wil ik nog wel gaan lezen.

1 like

Oehh, de vampire academy serie! Die wil ik ook nog eens kopen, heb die als tiener echt verslonden. Zijn die andere boeken van haar ook een aanrader?

4 likes

Leuk! Ben benieuwd hoe je ze dan vindt.

@Insouciance ik ben geen @houseofmemories maar vond het echt leuke boeken! Met sommige series heb je dat ze eigenlijk weer hetzelfde doen met een ander personage, maar dit was een totaal andere setting en echt een toevoeging aan het oorspronkelijke verhaal. Ik vond ze ook iets ‘volwassener’ lezen (blijft ya natuurlijk) dan Vampire Academy. Zeker een aanrader dus.

3 likes

Ja, ik vond de Bloodlines serie ook erg leuk! Sydney is inderdaad wel een heel ander hoofdpersonage dan Rose. Het overkoepelende verhaal van Vampire Academy gaat ook verder. Ik kan me wel herinneren dat het laatste deel nog wat dingen openlaat qua plot, dat vond ik wel wat minder. Ik heb liever dat alles netjes afgerond wordt maarja.

2 likes

Je hebt wel de smaak bijbel en sally rooney in je kast😄 De hoeveelheid zegt niks het gaat om de daadwerkelijke inhoud.

2 likes

ahh en Zadie Smith :blush: en Toon Tellegen <3 :blush:

Zo maar @anon50301661 ik zit 1000x liever in jouw woonkamer dan in eentje met een stellingkast als decoratie ugh

2 likes

@online_friend bedankt voor de up.

Goeie herinnering dat ik binnenkort weer eens m’n boekenkast moet opschonen. En update moet plaatsen.

1 like

Jouw stripboeken! :star_struck: Wat tof. Heb je nog aanraders?
Een vlucht regenwulpen valt wel onder saai denk ik?

2 likes

Ik ben helemaal beïnvloed door de stapels boeken die ik op bookstagram voorbij zie komen dus heb mijn eigen verzameling eens uitgezocht en anders ingedeeld. Before:

En after:


42 likes

Leuk met die planten erbij!

6 likes

Vind het altijd leuk te zien als iemands smaak in boeken met de mijne overlapt :relaxed:

3 likes

Oeh, welke hebben we gemeen?

Jaa en dan kan je ook weer inspiratie halen uit de overige boeken in de kast! Zou het liefst de hele dag rondneuzen in andermans boekenkast(en). Thank God voor Goodreads :rofl:

9 likes

Onder andere Orwell, Dave Eggers, Underground Railroad, Everything is Illuminated, Zadie Smith, Chimamanda, The Sellout, To Kill a Mockingbird, Power, Arthur Japin, Such a Fun Age, Eleanor Oliphant, White Innocence :smiling_face:

2 likes

Ik weet dat ik dit al vaker heb gezegd, maar ik ga morgen dan eindelijk opruimen. :joy: Foto volgt nog. Ik zet het hier, zodat het ergens opgeschreven staat haha.

EDIT: Corona dus wordt vervolgd :smiling_face_with_tear:

4 likes

EN??

8 likes

Ja sorry corona kwam tussendoor en zit nu weer in de nachtdienst haha, heb na vannacht weer tijd om op te ruimen. :joy:

EN??? Nu wel al gelukt

9 likes

Working on it

Heb ik spijt dat ik dit om 10 uur in de avond doe? Jeeeep.

26 likes

Goed bezig!!

3 likes