Stel je persoonlijke vraag #42

Of naar het tuincentrum ugh. Ik heb ook het gevoel dat mensen die op 2e paasdag of 2e kerstdag naar een woonboulevard gaan eigenlijk helemaal geen meubels ofzo nodig hebben.

Oh zie net het bericht van @George succes haha

5 likes

Haha in dit geval ik wel wat, verklaarde iedereen altijd voor gek haha! Ga ik nu dus zelf :upside_down_face:

2 likes
11 likes

Voor de mensen die een boekenkast hebben (of zouden willen) hoe heb je die gesorteerd?

  • Op kleur
  • Op auteur
  • Op genre
  • Op alfabetische volgorde
  • Favorieten op een speciale plek
  • Alles door elkaar
  • Je vergeet een optie namelijk

0 stemmers

1 like

Naja niet echt op genre. Maar ik heb wel m’n “beroepsboeken” bij elkaar en m’n Harry Potter serie en de rest random haha.

7 likes

Grootte

13 likes

Ja die optie miste ik ook! Op kleur en grootte :nerd_face:

4 likes

Ik heb een speciale plank voor mijn favorieten :nerd_face: en de rest heb ik een beetje op onderwerp/sfeer van het boek/wat voor mij logisch voelt

2 likes

Min of meer op genre (romans, natuurboeken, reisboeken en studie) en dan binnen het genre op alfabetische volgorde.

2 likes

In mijn ene boekenkast staat alle literaire fictie en dan op kleur gesorteerd, in de ander alles per plank op genre (van essay tot verhalenbundels, poëzie en kinderboeken). En dan heb ik nog drie random stapels met pas-gekochte boeken, dingen die ik nu (gedeeltelijk) lees en favorieten die ik er vake rbij pak om doorheen te bladeren.

1 like

Op kleur en een rij nog niet gelezen boeken

1 like

Op genre (kunst, fictie, non-fictie, kinderboeken), die weer op auteur (alfabetisch) en ook op taal. En een paar planken met favorieten (mijn cliché Petit Prince verzameling, mijn halve plank W.F. Hermans-en, een aantal fantasy-series bij elkaar op 1 plank)

1 like

Mijn kookboeken heb ik wel apart van mijn leesboeken, maar probeer dan wel zoveel mogelijk alles per serie bij elkaar te houden en waar het kan een beetje op kleur. En heb nog een plankje met ongelezen boeken.

1 like

Op alfabetische volgorde, de kookboeken staan in een aparte kast, en de reisgidsen staan ook apart.
Eerst had ik ook de gesigneerde boeken apart staan, maar dat zijn er steeds meer dus dat pastte niet meer. Maar eigenlijk barst mn hele boekenkast uit zn voegen.

3 likes

Eerst op genre en dan op kleur.

1 like

Ja precies dit heb ik ook! Heb ook de Minalima Editions een speciaal plekje gegeven

Er worden op dit moment paaseitjes voor me verstopt :smiley:

3 likes

Beide en dan ook één grote chocoladepaashaas dus dat was altijd het hoogste doel om die als eerste te vinden

4 likes

Heb je wel eens een tompouce van de bakker op?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Beter dan een supermarkttompoes?

  • Ja
  • Nee
  • Nog nooit van de supermarkt op
  • Kan ik me niet herinneren
  • Nog nooit op van de bakker dus

0 stemmers

  • Tompoes
  • Tompouce

0 stemmers

1 like

Boeken sorteren klinkt echt als iets voor mensen die niet lezen

17 likes