Show je Boekenkast

Show hier je boekenkast/boekenplank!

Ben benieuwd

3 likes

Jaaaa ik zat op dit topic te wachten! Ik zal binnenkort eens wat foto’s maken :blush:

4 likes


Er staan nog 10 dozen boeken bij m’n ouders, maar ik weet nog niet hoe we die er bij in moeten krijgen :face_with_hand_over_mouth:

54 likes

Jaaaa dit topic miste ik nog wel op het forum.

Goede reden om mijn kast eens op te ruimen. :sweat_smile:

1 like

Mijn boekenplank

6 likes

Kleine Billy erbij :star_struck:

9 likes

Wat een leuk topic dit hahaha. Dit is mijn boekenkast en rariteitenkabinet. Er mogen wat mij betreft nog veel meer boeken en furbies bij. De meeste boeken lees ik nu op de e-reader dus dat vergeet je dan nog wel eens.

19 likes

Superleuk om jullie boekenkasten te zien! Dit is mijn boekenkast. Ik denk dat ik er nog wat plantjes bij ga zetten, lastig om in te richten. Iemand nog tips? Ik wil uiteindelijk wel een kast vol boeken maar daarvoor moet ik nog even sparen.

41 likes

31 likes

Heb net ongeveer alles geliked hier :joy: ik wil meer boekenkasten!

1 like

Ik zie nu jouw boekenkast en vind die super mooi. Waar heb je de kast vandaan? Het is precies wat ik zoek!

2 likes

Wat lief! Het is deze kast:

https://www.home24.be/nl/product/wandkast-lillehammer-ii-massief-grenenhout-wit-grenenhout

Maar pas op, het trapje moet je los bijkopen

4 likes

Ik ben op zoek naar een nieuwe boekenkast! Dus als iemand nog wil delen? :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Even een upje want hier moet meer gepost worden.

5 likes

Oeh, nog een reden om mijn boekenkast op te ruimen. Er komt zo snel mogelijk een foto, haha!

1 like

Mijn kast! :blush: Ik gebruik de mokken alleen als decoratie lol

22 likes

Hahaha ik zou sinds de opening van dit topic al mijn boekenkast opruimen en foto’s maken. Het opruimen is ooit wel gebeurd hoor (maar dat mag wel weer opnieuw) en de foto’s moeten nog steeds. Goede reminder. :joy:

5 likes

Goede Sarah J. Maas collectie haha. Ook leuk om al die gehypte boeken van 10 jaar (omg, zo lang al) terug te zien zoals Pushing the Limits en De Ijzerkoning :smile:

3 likes

Haha thanks, ja ik vind IJzerkoning nog steeds geweldig :joy:

1 like

Haha dat waren ook een van mijn favoriete boeken toen. Zag dat ze nu weer een nieuwe serie als vervolg erop aan het schrijven is, maar ben bang dat het dan toch niet meer hetzelfde gevoel oproept.

2 likes