Jaaa maar echt! Zonder mijn vriend en zijn vader had dit nooit gelukt, bespaar zoveel geld doordat ze dit allemaal zelf kunnen doen. Nu ben ik aan de beurt met de verf 91 planken schilderen. En gister laminaat uitgezocht, het is steeds meer af!
Een snackla is ook zo chil, echt jaloers met al die handige mensen om je heen. Als je dit op maat laat maken door een bedrijf is het zooo duur. Heel benieuwd naar het eindresultaat!
Wow zo mooi
Haha nou we zijn druk aan het schilderen maar kunnen weinig planken kwijt om te drogen, dus stukje voor stukje!
Ooooooh dit wordt echt FANTASTISCH
Jaaa de helft moet nog 1x een laagje en dan kan hij in elkaar! Kan niet wachten om hem in te delen!
Kan je daarvan een youtube filmpje maken? Ik zou kijken haha!
Haha lijkt me wel leuk, ik zie weleens van die stop Motion filmpjes ervan, maar zo veel werk haha. Misschien zet ik wel m’n telefoon neer en laat ik het versneld afspelen
Van drie kasten naar anderhalf gegaan, heerlijk om vooral studieboeken weg te doen.
Ik twijfel nog of DVDs hierin thuishoren en of ik ze niet ook weg moet doen.
Zelf gemaakt
Van linksboven tot de een na laatste plank is allemaal literatuur en op alfabet. Alles vanaf rechtsonder naar links is non-fictie en nog niet gesorteerd. Het is 3 meter per plank.
Ik lees veel op een ereader dus de mijne is klein maar fijn, maar er zijn zeker uitbreidingsplannen. Ik zet ze per thema (romans, maatschappij, feminisme, (auto)biografieën, graphic novels/comics, ecologie, suspense en gezondheid) en binnenin een thema alles random. Kunstboeken en literaire klassiekers staan in een ander kastje, maar dat ziet er momenteel iets minder fotoproof uit.
Up, ben heel benieuwd!
Geweldig
Haha ik zal even een foto delen, ik heb dus ook serieus gefilmd, maar die durf ik niet te plaatsen hoor hahaha. Heb er ook in zitten praten en is een beetje langdradig zelfs met het versnellen tijdens het indelen
Op de koof (daar gaan alle leidingen en ontluchting doorheen helaas), wil ik nog leuke lijstjes met art prints ofzo gaan hangen. En ik heb nog genoeg ruimte!
Wow wat een pracht!
Jaaa super blij mee! Was een hoop werk, maar het helemaal waard.
Heeeeeel vet!!! Wat een werk ook haha. Ik vond het schilderen van die planken van mij al een klus. Laat staan dit alles + in elkaar zetten
Oh wauw, wat mooi!